X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מתנה לערבים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
האם בנט ולפיד יחליפו מעונות
הרוטציה מתקדמת בצעדי ענק, המעון הרשמי של ראש הממשלה ברחוב בלפור לא משופץ, ביתו של נפתלי ברנט ברעננה הפך ליעד מבוצר בהשקעה של עשרות מיליונים, אז איפה יגור ראש הממשלה החליפי?

האם השב"כ אחראי להשקעות המיליונים בביתו של נפתלי בנט ברעננה על-מנת להכשירו להיות מעון של ראש הממשלה? האם המוסד אחראי על כך? או שמא משטרת ישראל? זה לא חשוב כי הכסף כבר נשרף. הממשלה שורפת המון כסף, הבית הפרטי של ראש הממשלה משתדרג, השכנים סובלים סבל רב, העיתונות ברובה הגדול נוחרת עד הגג, ובעוד שנה וחצי יהיה צורך להשקיע מיליונים נוספים על-מנת להרוס הכל, אך זה כבר סיפור אבוד.
השאלה היא מה יהיה על מעונו של יאיר לפיד בעוד כשנה וחצי. אם לא מכינים את מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור, ואם נפתלי בנט ויאיר לפיד לא יחליפו ביניהם את מגוריהם, האם מחירי הדירות ברמת אביב יצנחו פתאום? האם גם רמת אביב תהפוך ליעד מבוצר? אתם יודעים מה, זה דווקא רעיון טוב אשר יקל מאוד על משטרת ירושלים, והשר המבולבל מאוד ישמח.
ראש הממשלה יגור איש שם בארץ, רק לא בירושלים. הכנסת תעתיק משכנה למגדל העמק, בית המשפט העליון לאשקלון, בית הנשיא להרצליה, השגרירות האמריקנית תחזור לתל אביב, פגישות עם מנהיגי עולם יתקיימו בשדה בוקר, פגישות עם מלך ירדן, ברמאללה, בירת ישראל תתרוקן מכל סממן ישראלי ואז קל יהיה להחזיר אותה לערבים, לא רק את הצד המזרחי אלא גם את המערבי, בעיקר את סמלי השלטון: המעון הרשמי של ראש הממשלה ברחוב בלפור, בית המשפט העליון, משכן הכנסת ובית הנשיא. רק מרחביה תישאר בידינו, כל השאר לבני הדודים שלנו.
במקביל אנו נשתף פעולה, בפועל, עם הסרת הסנקציות על אירן, נשתף פעולה, בפועל, עם הוצאת משמרות המהפכה מרשימת אירגוני הטרור - הכל טוב, רק עם הראש עמוק באדמה תוך התעלמות מטומטמת מהמציאות.
אכן ממשלת שינוי. ממשלת שינוי המשקיעה את משאביה בבניית מעון לראש הממשלה בביתו הפרטי, כאשר עם ראש הממשלה הקודם באנו חשבון על כל כיסא גן ועל כל חשמלאי. משחיתה זמנה היקר על סכסוך לא לנו, מוציאה מירושלים את סמלי השלטון שלנו, וכך היא עושה כאשר שיקולי הפנים כל כך רעבים לתשומת לב ולפתרונות.

תאריך:  29/03/2022   |   עודכן:  29/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם בנט ולפיד יחליפו מעונות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מסתירים משהו מאיתנו
רונית מהקריות  |  31/03/22 17:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
המרשם הבטוח לבלימת הקורונה הוא הגורם המונע שחיסון הוא חלק ממנו, ולא פחות מזה ההסברה הנכונה
אלון קוחלני
הגנה וסמכות מבקרי פנים - בשתי החלטות שיפוטיות שהתקבלו לאחרונה התקבלה הפרשנות המרחיבה ביחס לתוקף צו הגנה למבקרי פנים והיקף הביקורת על ועדים מקומיים
יאיר נבות
למרות הרצון הטוב, סקפטיות היא עדיין מילת המפתח בכל הקשור לתקוות שהמו"מ יצליח לייצר תוצאות משמעותיות    האוקראינים חוששים שפוטין אינו כן ברצונו לקדם פתרון דיפלומטי, וייתכן שהוא מנצל את הזמן לתגבור כוחותיו    פסקוב: "המערב דוחק את הקרמלין לפינה"
יעקב קורי
אין דומים חוליגאנים בזויים שמכים פעילי שמאל, עוקרים מטעי זית או מציירים סיסמאות נאצה על מסגדים לבין רוצחים מתועבים שמעלים באש משפחה ערבית, הורגים מפגינים מהשמאל ולהט"בים
ציפי לידר
טעויות מביכות? בר לב לא לבד    מה לשקד על קבר הרב קוק? מה לא עושים כדי לקושש עוד כמה קולות בקלפי    אפילו טקסים דתיים כשרים למטרה קדושה זו, תשאלו את בנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il