X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
להקת מעודדות [צילום: וירג'יניה מאיו, AP]
מתן ומתן בסגנון אירני
ראיתי אותם, ראיתי את העולם העיוור לתהליכים המסוכנים המתרחשים. ראיתי את ההנהגה הישראלית הנוכחית אשר רובה המוחלט התנגד, חלקו באופן אקטיבי, לכל נאום, התרעה, מבצע, מעשה מול אירן, והיום בשפה רפה, מגוחכת, מכמירת לב, משמיעים קול ענות חלושה

סביב רגליי קרקרו שש תרנגולות, אחת מנוקדת בנקודות אפורות, השנייה לבנה כמו החרמון בשיאו, השלישית שחורה כעורב בן יומו, הרביעית אדמונית כמו נזיד עדשים לוהט, החמישית חומה כמו רגבי האדמה אחרי הגשם הראשון, השישית סתם אפורה כשק. התרנגולות קרקרו בחדווה, אצו רצו, רקדו בשמחה, ומשכו את תשומת הלב של האנשים המביטים משתאים בלול שפרץ בסתם יום של חול במלא העזוז לשדרה המרכזית.
מרחוק נראה בחור צעיר, ידו אוחזת בחבל מלופף הכרוך סביב ראשו של כלב קטן, מטופח ומתוק. עוד לפני הנביחה הראשונה, רגע טרם שהשמחה התרנגולית תהפוך לבהלת היסטרית ומנוסה לא מותאמת, ניגשה גברת מפורכסת, כובע רחב תיתורה על ראשה הקטן, משקפיים גדולות על חוטמה, וחיוך רחב נסוך על פניה, לעברו של הצעיר עם הכלב המתוק. כל הסובבים פינו לה דרך ביראת כבוד.
הגברת המפורכסת פסעה מעדנות, "אגן על התרנגולות, אף אחד לעולם לא יפגע בהן", אמרה והישירה מבטה הנוקב לעבר העלם הצעיר האוחז בכלבו המתוק.
הסובבים סובבו את הצעיר והכלבלב המתוק, אלה ליטפו, אלו התמוגגו מחיוכו, אלה שיחקו בזנבו, אלו בארשת פנים רצינות ניסו להבין את מקור מתיקותו. המתיקות הסכרינית גרמה לצעיר להוריד את הכלבלב המתוק לשחררו ו.... הופ חשף את שיניו, פער לועו, אץ רץ לעבר התרנגולות המבוהלות אשר התפזרו לכל עבר, מקרקרות במלא גרונן ואין מושיע.
הגברת המפורכסת ולהקת המעודדות שצברה כבר טיפסו בעדינות אל מעלה הדרך עושות דרכן לגינה מצהיבה בשדרה אחרת, פיל גס רוח מאיים על טור נמלים. הגיע הזמן להציל את הפיל מדגדוגם המציק של הנמלים.
הבטתי בתרנגולות, הבטתי בלהקת המעודדות, בגברת המפורכסת, בצעיר עם הכלב "המתוק", בדינמיקה המוזרה, חסרת ההיגיון, הבלתי נתפסת וראיתי את התהליכים המתרחשים בין הגברת המפורכסת, ארה"ב, להקת המעודדות, האיחוד האירופי, את הכלב "המתוק", האירני, והתרנגולות מסעודיה ועד ישראל.
ראיתי אותם, ראיתי את העולם העיוור לתהליכים המסוכנים המתרחשים. ראיתי את ההנהגה הישראלית הנוכחית אשר רובה המוחלט התנגד, חלקו באופן אקטיבי, לכל נאום, התרעה, מבצע, מעשה מול אירן, והיום בשפה רפה, מגוחכת, מכמירת לב, משמיעים קול ענות חלושה, כנגד ההסכם שרק לפני שבע שנים התנגדו לו בקול תרועה רמה.
ההסכם ייחתם לשביעות רצונם המוחלט של האירנים. העיתוי אינו משמעותי, עוד שבועיים, עוד חודש. הקולות שמשמיעים השחקנים המצפים בכיליון עיניים לחתימה על ההסכם, על החזרתה לחיק משפחות העולם, של המדינה המבקשת להשמיד את מדינת ישראל. מצהירים מעל כל רמה כי ההסכם עשוי, כמעט חתום ונצור.
מדינת ישראל כשלה במבחנה החשוב לבלום ולמנוע את התגרענותה של אירן, העולם בחר באירן הפונדמנטליסטית, העולם בחר באירן הדיקטטורית, העולם בחר באירן המממנת את זרועות הטרור העולמי החונקים וסובבים את מדינת ישראל, העולם בחר במי שמצהירה ללא מורא על כוונותיה להשמיד את מדינת ישראל.
בעלי האינטרסים החדשים של מדינת ישראל מביטים ביחס הקשה של הידידה הגדולה, וסייעניה, מבינים כי מדינת ישראל שלפני למעלה משנה היא לא אותה מדינת ישראל כיום. מדינת ישראל כיום זוכה לחיבוקים, נשיקות, שטיחים אדומים, פרחים, ומחיאות כפיים בדרך להסכם המשנה את מאזן החיים של מדינת העם היהודי היחידה בעולם. הרכבת האנושית של ההנהגה המדינית והצבאית בישראל הממהרת לארה"ב, היא בזבוז זמן, משאבים ואתרוגים אחר סוכות.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  11/09/2022   |   עודכן:  11/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קריאתה של מרב מיכאלי לראש הממשלה יאיר לפיד להפסיק לנסות לחבר בין העבודה ומרצ ולנצל "שעת כושר" כביכול להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, בזמן שמהלך כזה אינו אפשרי ללא שינוי חקיקה ובתקופת ממשלת מעבר המחויבת במידתיות, רק מעידה כי מדובר בהצהרה חסרת מימוש
יוני בן-מנחם
בית דין בצרפת דחה את ערעורו של סגן נשיא סוריה שלעבר, רפעת אלאסד, לקבל סכום של 90 מיליון אירו שהוחרמו בצרפת לאחר שהורשע בהלבנת הון ובמעילה בכספי ציבור. הכסף יישאר בצרפת ויוחזר בעתיד לעם הסורי
אפרים הלפרין
בנאומה בכנס לשכת עורכי הדין הלינה כבוד הנשיאה חיות על פוליטיזציה של המשפט, היא אף הדגישה שמדובר בשינוי אקלים בין לאומי, אשר ישראל היא חלק ממנו    מה קרה בכל העולם אשר גרם לשינוי האקלים הזה?
עו"ד רון לוונטל
פינקלשטיין היה עורך דין מצליח, מוכשר ונבון, והקים בעשר אצבעותיו משרד משגשג    הוא נפל קורבן להינדוס של תיק פלילי נגדו, על-ידי אנשים כפויי טובה שהעסיק    הוא זוכה מההאשמות המקוריות, אך הורשע בניסיון לפגוע בעד שניסה להפלילו ועבירות נלוות    המערכת הכניסה אותו בכלא למצב בלתי אפשרי
יואב יצחק
חסון מפרסמת בערוץ 13 דברי הבל בפרשת גל הירש    היא מטעה את הצופים כשהיא מציגה את הירש כאיש צדיק וישר דרך שהחריבו עליו את עולמו    בעוד האמת פשוטה: מועמדותו של הירש למפכ"ל סוכלה בגלל הצורך לבצע חקירה בחשדות נגדו    בחקירה נמצא כי הוא ביצע עבירות מס חמורות וכן נמצא כי כספי שוחד הועברו מחלקו ברווחים לשר הגאורגי שסייע בעסקת נשק שבוצעה בשחיתות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il