X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
רמלה, מבצע שומר החומות [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90]
מחוסר משילות - לתבוסה
אטמנו אוזניים ועצמנו עיניים לתהליך מתמשך שהחל בשגרת-גניבות מאורגנת ומכוונת ממעל, המשכה הצטיידות בנשק חם לביצוע מעשי שוד ופריצות אלימות, חיזוקה בשוד אסטרטגי של קרקעות והקמת "מובלעות" אוטונומיות פורעות חוק, התפתחותה למאבק אלים וגלוי כפי "שנוסה" על ידם ב"שומר החומות" לקראת היום שיבוא, הכל התגבש למצב של חוסר משילות

לאחר ההצהרה המבישה של משטרת ישראל כי תפסיק לשלוח שוטרים כדי לחקור מעשה גניבה, שוד ופריצות, הצהרה המזמינה את הערבים פורעי החוק להמשיך להציק, להזיק ולשחוק את החברה הישראלית/יהודית מבפנים. נחשפים אנו היום למציאות מסויטת של ייאוש וחוסר תקווה.
התרדמת שהיינו שרויים בה בשני העשורים האחרונים נוצלה היטב ע"י ערביי ישראל בהובלת המנהיגים וחיל החלוץ הבדואי בדרום כדי: לנשל אותנו מכל הנכסים שנבנו ביזע ובעמל במשך יובל שנים, לצד זריעת ייאוש בחברה. גורמים רבים ובראשם התקשורת הבוגדנית שרויים עדיין באשליה כי הבעיה שלנו היא "בעיית משילות" ורק אם גורמי אכיפה ישנסו מותניים ויגובו ע"י מערכת המשפט נוכל להתגבר ולהחזיר במהרה המצב לקדמותו.
לא לא אחיי ורעיי לא חוסר משילות יש כאן תבוסה כללית יש כאן. אטמנו אוזניים ועצמנו עיניים לתהליך מתמשך שהחל בשגרת-גניבות מאורגנת ומכוונת ממעל, המשכה הצטיידות בנשק חם לביצוע מעשי שוד ופריצות אלימות, חיזוקה בשוד אסטרטגי של קרקעות והקמת "מובלעות" אוטונומיות פורעות חוק, התפתחותה למאבק אלים וגלוי כפי "שנוסה" על ידם ב"שומר החומות" לקראת היום שיבוא, הכל התגבש למצב של חוסר משילות בדמות "מדינה בתוך מדינה", סופה תבוסה מלאה של כל המערכות.
סימני ההיכר של התבוסה:
  • הצהרת המשטרה והודאתה בחוסר יכולתה להתמודד מול הבעיה.
  • חוסר אונים של אזרחים המותקפים ונשדדים ביום ובלילה ובלי היכולת שלהם להעניק לילדיהם הגנה וביטחון.
  • אדישות כל גורמי החוק והשלטון מול המציאות הקשה אשר באה לידי ביטוי בחוסר יכולת (או חוסר רצון) להכיר בבעיה.
  • התגברות הטרור הפנימי נגד יהודים וזריעת אימה ופחד ברחובות ובכבישים.
  • התרפסות הממשלה וגורמי האכיפה בפני גורמי השמאל הקיצוני החותר למדינה דו-לאומית תחת הסיסמה "מדינת כל אזרחיה".
  • התגייסות הגורמים המוניציפליים הנאלצים מחוסר ברירה לארגן מתנדבים אשר יקומו ו "יצאו" להגן על ביתם ועל המרחב הציבורי.
  • סימנים להתלכדות מדינות ערביות סביב הפלשתינים ותביעה מישראל לוויתורים מרחיקי לכת, תוך חיזוק כוחם הצבאי ורמיזות על נטישת ההבנות וההסכמים שנחתמו בעבר.
השבוע נוכחנו לראות קבל עם ועדה את תעוזת הפורעים ורפיסות המערכות. מחלת החידלון וחוסר הנחישות פשטה גם בצה"ל. תרגיל אש שתוכנן לתצוגה בפני מפקדי צבאות של 20 מדינות הופסק באמצע בפקודת "חדל", בגלל חדירת חוליה של שלושה גנבי מתכות שבאו לפרק את המטרות שהוכנו לתרגיל האש הזה. לא, הטרוריסטים לא נורו למוות כפי שהיה צריך להיות והם גם לא נעצרו שהרי המשטרה הצהירה שלא תטפל ב"גנבים".
להמחשה הנה עוד ידיעה אחת שנבלעה בהמולת הבחירות, הכוכב הבא, מסטר-שף, האח הגדול ויוקר המחיה: "טרור הדרכים: "ערבים שלפו אישה מרכבה הטיחו אותה לכביש ונמלטו עם הרכב".
מצופה היה כי בתקופת הבחירות הרשימות יתייחסו ונושא ויציבו אותו בראש מצע מפלגתם, תוך ההתחייבות שאם יזכו בבחירות הם יאבקו בבעיה בנחישות ובאומץ. ההתעלמות שלהם מהנושא מעיד שבעתיים על האסון הפוקד אותנו בדמות: אדישות והכחשה.
ביום ג' הקרוב יתכנסו אלפים נלהבים לאמפי פארק ראשון, ועוד מאות אלפים נרגשים ייצמדו למסכים כדי להכתיר את "הכוכב הבא". הריצפה רועדת המגדל בוער והפורץ בשער. אך איש לא ימחה ולא ישתיק את אסי עזר אחוז הטירוף כשיצרח ויכריז על "הניצחון הגדול"??. באותו זמן ייתכן שלא מעט ילדי ישראל ישהו בממדים ולא בגלל ירי מעזה.
למרות ההתכחשות והאימה מפני הפוליטיקלי קורקט אין מנוס מההכרה להשלים עם ההבנה כי מלחמת העצמאות לא תמה, האויב הערבי לא משלים עם קיומנו, הוא נחוש יותר ונועז יותר. את הנגב יש לשחרר באש ותימרות עשן. תוצאות המלחמה בנגב יקרינו וישפיעו על המלחמה בגליל, בעזה ובגדה. בעיית אירן והגרעין יכולה לחכות עד שנשלים את חרות ישראל במדינתו.

תאריך:  20/09/2022   |   עודכן:  20/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - המרצע יצא מהשק, פרש, הפורצים, רופסים, אינם מוכנים, בלבול, הפכה לנורמטיווית ועוד לא    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב. הם רק נחים" (בן הכט)    שנה טובה    "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה" (מתוך הפיוט, "אחות קטנה")
יוסף גערליצקי
כל יהודי חייב למצוא בעצמו את התוכן האלוקי, המשותף לכל אחד מישראל, ובכך להתאחד עם כל בני ישראל כולם. מצד שני - חייב אותו תוכן משותף למצוא ביטוי ייחודי במילוי התפקיד המיוחד המוטל על כל אחד מישראל, כשניצבים "לפני ה' אלוקיכם" והדבר מתבטא ב"לעברך בברית ה'" - אז זוכים לברכת הקב"ה ואז מגיעים ליציבות
יוני בן-מנחם
שליט קטר הודיע כי לארצו אין שום קשר לתנועת "האחים המוסלמים" כדי לנסות ולנקות את הכתם שדבק בארצו כמדינה תומכת טרור. מדינות העולם אינן קונות את דבריו של השליט הקטרי, קטר ממשיכה לארח בשטחה את הנהגות "האחים המוסלמים" וחמאס ואף לתמוך באירן ובטליבאן באפגניסטן
איתן קלינסקי
השגריר הישראלי התבקש "בנימוס רב" לעזוב את האולם, תוך כדי קבלת הסבר, כי זאת לאור אירוע שהיה באותו לילה בשטחי יהודה ושומרון
תרצה הכטר
"ﬧֹב החוזרים, חוזרים מתוך מצוקות אישיות... ואם לא הם, אז צאצאיהם הם אלה שמתפרקים/מתפקרים..."
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il