X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נשיא אירן, אבראהים ראיסי [צילום: ואהיד סלמי/AP]
כשהאו"ם מעניק במה למכחיש שואה
מציאות בלתי הגיונית בעליל, בה הקצב האירני מורשה כניסה לארצות הברית, "השטן הגדול", מורשה לעלות על הבמה המרכזית העולמית ולרסס את הארס והרעל, לזהם את האוויר האנושי, לאיים שוב לבצע את שאיפתו למחוק את זכר מדינת ישראל מעל פני האדמה

לא ייאמן. הקצב האירני, טובח ההמונים, הדיקטטור, הוזמן לעמוד על הבמה המרכזית העולמית, לשאת את נאום השנאה, השטנה, נאום הכחשת השואה והשמדת היהודים שלא הושמדו אז בימים שלא היו לפי הקצב צמא הדם. מנהיגי העולם הנאור, ישבו באולם ויקשיבו לאיש שידיו דמים מלאו, יקשיבו לאדם שחלומו הגדול הוא השמדת העם היהודי ומדינת ישראל עד היסוד, וחלומו היותר גדול להוציא את התוכנית אל הפועל והוא נערך על צבאו במלא המרץ והעוצמה.
האירנים בהובלת הנואם המנומס מהאו"ם, הקצב שיזכה למחיאות כפיים בתום נאומו להשמדת מדינת ישראל, מטפח את זרועות התמנון שלו בעזה, בלבנון, בסוריה, בתימן, מדייק את הטילים, המכוונים לעורף הישראלי, את הכטבמי"ם המדויקים, מבצרים את מוצבי הטרור סובב ישראל.
הקצב מאירן שיזכה לנאום בבמה העולמית מהדק קשריו עם הקצב מרוסיה, ביחד מפעילי בית המטבחיים הבינלאומי יוצרים ציר רשע מורחב, ציר רשע שזוכה למחיאות כפיים באו"ם.
האירנים בהובלת הקצב הנואם באו"ם צועדים בצעדי ענק לכיוון הגשמת חלומם, בצמרת הצבא והמודיעין במדינת ישראל, מזהים למידה מהירה והתקדמות משמעותית, והחשש מתגבר מהמצב בו האירנים יאתגרו את חיל-האוויר הישראלי ויפסיקו את העליונות האווירית של צבא ההגנה לישראל.
מציאות בלתי הגיונית בעליל, בה הקצב האירני מורשה כניסה לארצות הברית, "השטן הגדול", מורשה לעלות על הבמה המרכזית העולמית ולרסס את הארס והרעל, לזהם את האוויר האנושי, לאיים שוב לבצע את שאיפתו למחוק את זכר מדינת ישראל מעל פני האדמה. מה עובר למנהיגי העולם, לשגרירי האו"ם, לכל בן אנוש בעת נאום הבואש של הקצב מאירן? אחר החרפה שבעצם הזמנתו לנאום, ראוי היה שמפיץ הרעל והשנאה ינאם מול כסאות ריקים, מול אולם ריק, לכל היותר מול שגרירי הדיקטטורות התואמות.
סוכן המוות מאירן, אינו מאיים רק על מדינת ישראל, אחא, על העולם כולו ובראשם מדינות אירופה המאוימות. הטילים המדויקים, איום על מדינות העולם החופשי לצד המתנה האומללה בדמות חתימה על הסכם הגרעין האירני, עצרו מפלצת מלחמה מאיימת, אשר תאיים על העולם כולו. ליקוי המאורות והעיוורון הנורא בה לקו מנהיגי העולם הנאור היישר אל התהום אליו צועדים ארה"ב ומדינות אירופה, תהום אפלה.
צמרת ההנהגה הישראלית פועלת בדרכה להצבת עמדות התפכחות בדרך אל התהום, עמדות הנותרות מיותמות. הדרך אל ההסכם הנורא סלולה, מרופדת במיליארדים שישמנו את מכונות ההרג והרצח של הקצב האירני. צמרת ההנהגה הישראלית שבחלקה אף הוכתה באלם מוחלט, בחלקה הבטיחה לדבר בתקיפות בחדרים סגורים ולא להפתיע את ידידנו האמריקנים, ויתרה על הזכות הבסיסית, זכות הזעקה, זכות הצעקה, הזכות להצביע על ההסכם ולהתריע בקול גדול על הסכנה הגלומה בו.
ראש ממשלת ישראל ינאם בעצרת האו"ם, נשיא ארה"ב ידבר על ההתחייבות שלאירן לא יהיה לעולם נשק גרעיני, האיחוד האירופי יתחייב לעמוד לימינה של מדינת ישראל והקצב האירני יעמוד על הבמה באו"ם יפזר חיוכים לכל עבר יסתכל על המנהיגים ובראשו תתרוצץ תמונת השמדת המדינה היהודית היחידה בעולם. שקט, עכשיו חותמים, עכשיו נואמים, עכשיו מוחאים כפיים לקצב.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  22/09/2022   |   עודכן:  22/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ניסנבוים
להרים את השמים' מגיש לקוראים תובנות חיים מתוך כתביו של הרב שטיינזלץ, בשילוב ציורים יפהפיים    הרעיונות שמובאים מהווים צוהר לעולם שלם של יהדות חסידית שיש בה חיים והתחדשות
יאיר נבות
פתאום, בעקבות ההכרזה על גיוס חלקי, הפנים מעמד הביניים הרוסי בערים הגדולות כולל מוסקבה וסנט פטרבורג שאש המלחמה מלחכת בקרוב גם את רגליו שלו, ונבהל. הוא גם לא ממש זעם ויצא נגד המלחמה כשהתבררו הזוועות ופשעי המלחמה שביצעו החיילים הרוסים ברחבי אוקראינה. רק כשהמלחמה הפכה לאיום גם על שגרת חייו הרגילה, הוא נזכר להגיב - ולנסות לברוח
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס ניסה לנצל את האירועים האלימים בשכם לטובתו ליישם את תוכניתו לערער את יציבות הרש"פ בגדה. גורמים בכירים ברש"פ מאשימים את חמאס בניסיון להוביל למרי אזרחי ושפיכות דמים כדי לשרת את האינטרסים של בעלי בריתו האזוריים שהם אירן וחיזבאללה
רון בריימן
כאשר מנהיגות שתי מפלגות השמאל הקיצוני, זהבה גלאון שהוזעקה כדי להציל את מפלגתה השוקעת ושרת הבולענים והבולעניות העושה שמות בעברית ובתחבורה, דורשות מראש ממשלת השנאה ("השינוי") להיפגש עם מכחיש השואה מרמאללה, הן למעשה הזנב המכשכש בכלב. יש לקוות שלפחות אחת מהן תישאר במקומה הראוי, מתחת לאחוז החסימה, ואז - יש לקוות - ייפתח "אופק מדיני" ליהודים
יאיר נבות
דיווחים שכל הטיסות ממוסקבה לאיסטנבול, ירוואן ויעדים נוספים מלאות והכרטיסים לטיסות הקרובות אזלו    ע"פ מה ששומעים ממוסקבה וערים אחרות, הציבור מאוד לא אוהב את הגיוס שעליו הודיע פוטין, ורבים עושים מאמצים להתחמק ממנו בצורות שונות.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il