X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ליקוי חמה חלקי באנדרטה של ​​המרשל הסובייטי גאורגי ז'וקוב במוסקבה [צילום: ויקטור ברזקין/AP]
התקופה המתוחה ביותר
לא במקרה שב הנשיא ביידן ומזהיר את רוסיה כי תהיה זו "טעות רצינית" מצידה אם תעשה שימוש בנשק גרעיני טקטי על אדמת אוקראינה חשש מפני "התפתחויות חדשות ומטרידות הקשורות לארסנל הגרעיני של רוסיה"

בכיר בממשל ביידן אומר מוקדם יותר ל"ניו-יורק טיימס" ש"ישנן התפתחויות חדשות ומטרידות הקשורות בארסנל הגרעיני של רוסיה". אותו בכיר ביקש לשמור על עילום שמו וסירב למסור כל פרט נוסף, לאור רגישותה של הסוגיה.
סביר מאוד להניח ששיחות הטלפון הרצופות בימים האחרונים בין שר ההגנה הרוסי סרגיי שוייגו, הרמטכ"ל הרוסי גרסימוב ועמיתיהם בארה"ב, בבריטניה ובצרפת קשורות לאותן "התפתחויות חדשות ומטרידות הקשורות לארסנל הגרעיני של רוסיה". מה זה יכול למשל להיות? מידע מודעיני חזותי (צילומי לויין) או אחר (סיגנט, סוכנים) המצביע על שינוי כלשהו בהיערכות הכוחות הגרעיניים או ההנהגה, הצבת כלים מסוימים באיזורים מסוימים, הכנות לקראת פעולה כזו ועוד.
ואולי שלא במקרה שב הערב הנשיא ביידן ומזהיר את רוסיה כי תהיה זו "טעות רצינית" מצידה אם תעשה שימוש בנשק גרעיני טקטי על אדמת אוקראינה. מוקדם יותר היום הודיעה רוסיה לארה"ב כי התרגיל הגרעיני השנתי שלה, "רעם" ("גרום" Гром ברוסית) החל, וכי הוא יכלול שיגורים של טילים בעלי יכולת גרעינית החל ממחר (ד') - כך מדווחת רשת CBS המצטטת שני פקידים אמריקנים.
במקביל, חשוב לזכור שגם ברית נאט"ו מקיימת ממש עכשיו תרגיל גדול של כוחותיה הגרעיניים, שהחל ב-17 באוקטובר וצפוי להימשך עד ה-30 בחודש.
אנחנו נכנסים כעת ככל הנראה לתקופה המתוחה ביותר לא רק במלחמה בין רוסיה לאוקראינה, אלא גם ביחסי רוסיה עם המערב וברית נאט"ו.

תאריך:  26/10/2022   |   עודכן:  26/10/2022
+רוסיה מגבירה מאמצי הריגול בנורווגיה
13:32 26/10/22  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה

בפעם הראשונה שירותי הביטחון הנורבגים מצליחים לזהות ולעצור מרגל רוסי "רדום", דהיינו כזה הפועל בזהות בדוייה עבור רוסיה  ▪  בנוסף החודש נעצרו בצפון נורבגיה לא פחות מעשרה בני אדם בגין פעילות חשודה שעלולה לשרת את רוסיה

ציור המציג את צינורות נורד סטרים מוצג על מכולה ליד צינור הים הבלטי [צילום: מרקוס שרייבר/AP]
+מגבית יהודית למען אוקראינה
11:15 26/10/22  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה

כעם שבמשך אלפיים שנה סבל מנחת זרוען של הממלכות והמדינות שבהן הוא חי בפזורה הזאת, שנאבק על זכויות אדם בסיסיות, על קיומו, ולבסוף על חרותו כעם, עלינו לזכור זאת כאשר העם האוקראיני לא רק נאבק על חרותו, אלא על ביתו ועל חייו

המלחמה נמשכת [צילום: AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת רוסיה באוקראינה
יאיר נבות
שגריר רוסיה באו"ם ואסילי נבנזיה שיגר מכתב למזכ"ל האו"ם ומזהיר: "אנו דוחקים במדינות המערב להפעיל את השפעתן על המשטר בקייב לנטוש את תוכניותיו המסוכנות המאיימות על השלום הבינלאומי והיציבות. יהיו להן השלכות חמורות"
איציק וולף
שרי החוץ של ארצות הברית, בריטניה וצרפת כינו את הטענות של רוסיה בדבר כוונה אוקראינית לפוצץ פצצה לא קונבנציונלית בשטח אוקראינה כטענות שווא    "העולם יבחין בניסיון להשתמש בטענות כתירוץ להסלמה"
עידן יוסף
נשיא אוקראינה קורא לישראל לסייע לארצו כנגד שיתוף הפעולה הצבאי של אירן ורוסיה ומלין שישראל אינה מסייעת לאוקראינה מבחינה צבאית    גנץ: אין לנו כיפות ברזל להעביר לאוקראינה
איציק וולף
אוקראינה דורשת מן האו"ם לעמוד בסעיף 4 של מזכר בודפשט שנחתם עם הסכמתה לוותר על הארסנל הגרעיני    הזמינה פקחים של האו"ם ושל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית כדי להפריך את הטענות שהפיצה רוסיה על כוונות אוקראיניות לפעולה פרובוקטיבית שתכלול פיצוץ לא קונבנציונלי בשטחה
יאיר נבות
שר ההגנה הרוסי מאשים את אוקראינה בכוונה לעשות שימוש ב״פצצה מלוכלכת״    מדריכי מל״טים אירניים השייכים ל״משמרות המהפכה״ זוהו על אדמת בלארוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il