X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חמומי מוח [צילום: קובי גדעון, פלאש נ90]
ספורט, שלוש הערות
ובכל זאת אני פונה אל מנהלי קבוצת הכדורסל הצהובים לוותר על הרעיון למנוע את מכירת כרטיסים לאוהדי האדומים למרות מה שהם

- קוראי טור זה יודעים היטב כי אני אוהד בלב ובנפש של מכבי תל אביב בכדורגל ובכדורסל.
גם יודעים כי אוהדי הפועל תל אביב בשני מקצועות ספורט אלה מכילים בקרבם את חמומי המוח והמתפרעים הבולטים בליגה. בדרבי בכדורגל השליכו ללא הרף כדורים במהלך המשחק כדי לשבשו. בדרבי בכדורסל נאלץ האחראי על הביטחון במגרש מטעמם לאיים על אוהדיו בהחדלת המשחק.
ובכל זאת אני פונה אל מנהלי קבוצת הכדורסל הצהובים לוותר על הרעיון למנוע (לקראת הדרבי הקרוב) את מכירת כרטיסים לאוהדי האדומים למרות מה שהם. הסיבה כפולה:
--- זו הודאה בחוסר היכולת להתגבר על מתפרעי הפועל, שאכן ראויים לעונש. מכבי גאה בסיסמתה "נפש בריאה בגוף בריא". מי שדוגל בכך יתמודד עם המתפרעים, ולא יחסום אותם מראש. אסור להיכנע.
--- רוב אוהדי הפועל תל אביב הם אנשים הגונים. לצערנו הם אדומים, אך אינם מחבלים בתחרות ומבקשים לצפות במשחק ברוח ספורט נאותה, ומדוע להענישם?
בנתונים אלה מציע לחבריי בהנהלת מכבי להעביר את תקציב האבטחה למנהלת הכדורסל, שתדאג לתקינות התחרות במגרש; או לפנות למשטרה להגדיל את נוכחותם של כחולי המדים ואת נכונותם לפעול ביד ברזל להבטיח את תקינות התחרות; ואם אין ביכולתה הכספית של מכבי תל אביב לעמוד בהוצאה הכספית הנוספת הכרוכה בכך - לקיים מגבית חד-פעמית לממן את התוספת הנדרשת. אוהדים יתבקשו לממן בכ-20 שקל כל אחד.
איני רוצה שיירשם בתולדות המועדון הצהוב כי הפר את התקנון ומנע נכחות הוגנת מן היריב גם אם מדובר בהפועל תל אביב.
- מכבי תל אביב גברה הלילה על הפועל חיפה בשער של הרגע האחרון, ואני שבע רצון.
אך אנשי ה-Var פסלו במהלך התחרות שער של ערן זהבי ממכבי. זו הייתה פסילה פסולה. זה היה שער חוקי במלוא מובן המילה. הפסילה היא צדקנות פגומה.
ה-Var הוא מכשיר יעיל לתוספת דיוק בקביעת התוצאה. אך להערכתי לא האלמונים היושבים מאחרי המסכים צריכים לקבוע אם היה שער, אם לאו. כאשר השופט במגרש פונה אליהם, לעזרה או שהם מעירים לו כי יש חשש לעבירה - ראוי להביא את השופט שבמגרש אל המסך ולהניח לו להחליט, ולא לאלמונים היושבים בחדרם האטום.
- בכדורגל הישראלי ניכרת תופעה מכוערת, ששחקנים מקבוצות חלשות מעמידים פנים כאילו נפגעו ונשארים לשכב על הדשא. הם מבקשים להרוויח זמן (הפיצוי שמעניק השופט בהארכת המשחק אינו מכסה בדרך כלל את בזבוז הזמן).
אין תופעה כזאת בכדורגל הבריטי מפני שהשופטים אינם עוצרים את המשחק נוכח כדורגלן המתפרפר על הדשא, והעמדת הפנים (או הרגל) יוצאת בהפסדה.
כדי לגבור על התופעה המכוערת, שמונעת את קצב המשחק ומכעיסה את הצופים והקבוצה היריבה, אני מציע כי כל שחקן שיישאר שרוע על הדשא יחויב לנטוש את המשחק לשבע דקות. או אז מי שיישאר על הדשא יהיה מי שבאמת נפגע. תיקון עולם. עולם הכדורגל.
פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  13/11/2022   |   עודכן:  13/11/2022
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נבות
ראש עיריית חרסון רומן הולובניה הזהיר שקיים מחסור חמור במים, תרופות וחשמל. הנשיא זלנסקי אמר שטרם נסיגתם, החריבו הרוסים תשתיות מרכזיות
חיים נוי
נועה, בחורה יפה וכישרונית, היא בת לאב ממשפחה מרוקנית ועם זאת בעל שם יהודי איטלקי שמוצאו ממילאנו מלפני 800 שנה    אביה, אלי, שעלה לארץ ממילאנו, שירת בצבא והכיר את אשתו, ממוצא תימני
יוסי דר
הייתכן שאדם ששמר על זכות השתיקה לנוכח חשד לעבירות ביטחוניות - יהיה שר הביטחון? אדרבה, שיחזור בו - ולו במאוחר - מזכות השתיקה ויספק לציבור הסבר מועיל וסביר על מה ולמה שתק
חיים נוי
מועדון בית הקברות - האלמנות העליזות בקומדיה מרגשת - תיאטרון הספרייה    הבמאית מאיה שעיה להטטה עם להקת השחקנים המוכשרת והתוצאה היא קומדיה נוטפת פרצי צחוק וגם משחק מרגש על חייהן של קשישים בגיל השלישי
עמנואל בן-סבו
בת הברית הגדולה מכולם זו המובילה בעת הזאת את המשוואה הישנה, שטחים תמורת שלום, שתי מדינות לשני עמים, ארה"ב הגדולה, המכריזה על מחויבותה לביטחון העם בישראל, שוב איששה את ההנחה הידועה שברגע האמת אין על מי לסמוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il