X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שבתאי. לא מוצא חן [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
חבורת המודיעים בצער
במדינה דמוקרטית נבחר שר לביטחון לאומי אשר מוצא או אינו מוצא חן בעיני מועדון הבדימוסים, שר שאולי יוכל לשנות ולו במעט את העשייה הנפלאה והמבורכת, עשייה שכולה הרתעה, עוצמה, עוז ורוח, של מפכ"לי המשטרה היקרים בעבר

יש משהו מתוק בביחד הזה, יש משהו קסום בדאגה המשותפת, יש משהו מעורר בהתייצבות וציפוף השורות בכל פעם מחדש, יש משהו. למשהו הזה קוראים פורום המפכ"לים לשעבר, פורום הניצבים ורבי הניצבים, מועדון אקסקלוסיבי של מי שעיצבו, כל אחד בעיתו וברוחו, את חוסר המשילות הישראלית, את חוסר הביטחון הלאומי, את חוסר הביטחון האישי.
החבורה היקרה הזו, תרתי משמע, תרמה לביטחונה ועיצובה של המציאות הישראלית כמעט כמו מערכת הביטחון ומערכת המשפט. המציאות הישראלית הנוכחית היא פרי ההילולים או הבאושים, עליה חתומים חלק מאדריכלי מועדון היוקרה והבדימוס של כחולי המדים. החבורה היקרה הזו ניצבת על הגזוזטרה ומשחררת לאוויר העולם הצהרות מהצהרות שונות, בדרך כלל לכיוון מסוים מאוד, הצהרות המודיעים בצער.
במדינה דמוקרטית נבחר שר לביטחון לאומי אשר מוצא או אינו מוצא חן בעיני מועדון הבדימוסים, שר שאולי יוכל לשנות ולו במעט את העשייה הנפלאה והמבורכת, עשייה שכולה הרתעה, עוצמה, עוז ורוח, של מפכ"לי המשטרה היקרים בעבר. אולי יצליח להחזיר רסיסי משילות שנעלמה, אולי יצליח להחזיר בדל ביטחון אישי לאזרחים המודאגים אשר להם אין מועדון יוקרה של בדימוסים. שר שאולי יצליח להניע תחילתו של שינוי, ותהן הארץ ויהום המועדון ויסערו הבדימוסים.
קבורת חמור
חברי המועדון הם גם קופירייטרים, רעיונאים מבוזבזים. אחרי שכינו את המפכ"ל הנוכחי, יעקב שבתאי בשלל גינויי חברות נפלאים, מסמרטוט דרך בושה ועד חנפן הנאחז בקרנות התפקיד, הודיעו על מותה של משטרת ישראל. כן אותה משטרה שהם הותירו לשבתאי. "מודיעים בצער עמוק על לכתה של המשטרה, נלווה את המשטרה בדרכה האחרונה לבית העלמין כנסת ישראל בירושלים".
קצפם, זעמם, כעסם, ועלבונם, יצא על כך שהמפכ"ל שבתאי אינו סר למרותם, אינו נענה לקריאותיהם בראשי עמודי החדשות, בצבעי המלחמה שחור אדום. שלא הניח את המפתחות והתפטר. לעולם לא יסלחו לו על כך שלא רק שאינו מתפטר אלא גם העז לשמוח בחגיגת בת מצווה של השר המיועד שהתקיימה בעיר האבות, חברון. רק בשביל זה צריך לדעת המודיעים בצער, לקבור את משטרת ישראל בקבורת חמור.
יש משהו מיוחד בחבורות המודיעים בצער. הם אינם נמצאים רק במועדוני הבדימוסים של לובשי המדים הכחולים, הם נמצאים גם במועדוני הבדימוסים של הגלימות השחורות, במועדוני לובשי מדי הגנרלים, במועדוני פוליטיקאים הווה ובעבר, הם נמצאים במועדוני העמותות והארגונים הממומנים, המודיעים בצער נמצאים בכל מקום. יש מהם שבחרו להתגורר בבתי העלמין, עייפו מלצאת ולבוא בשערי המודיעים בצער.
שינויים יוצרים התנגדויות, חששות, דאגות, הרהורים, פחדים, שינויים מחוללים תהליכים פנימיים וחיצוניים, בגלוי ובסמוי. אנא מכם חבורות הבדימוסים, קפלו את האלונקה, הסירו את התכריכים, פזרו את המלווים, התנצלו בפני הרב, גנזו את "הקדיש", קרעו את מודעת האבל, השפילו מבטכם בענווה ואפשרו למפכ"ל לקבל את החלטותיו ללא סאת האיומים, טנא ההשמצות וההכפשות. תנו למשטרת ישראל היקרה לנו, להתחיל בשיקום ההריסות והחורבות שלחלק ממועדון הבדימוסים יש חלק גדול במציאות עגומה זו.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  14/12/2022   |   עודכן:  14/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חבורת המודיעים בצער
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
"לשמוח בחגיגת בת מצווה " ?
שלמה המגיב  |  14/12/22 12:22
 
- ההוכחה שהגיוני "לשמוח בבת מצוה
שלמה המגיב  |  14/12/22 16:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נבות
כניסתה של מערכת ה"פטריוט" לשירות מבצעי ולזירות הלחימה עשויה לחולל מפנה דרמטי לטובת אוקראינה לא רק בשדה הקרב, אלא גם בכל הקשור ליכולתה לוודא את המשך פעילות מתקני תשתיות האנרגיה שלה
יעקב קורי
גם כשמסכימים על 17.5 סעיפים מוכנים לשרוף את המועדון כי לא קיבלו 'כולה שלי' ועדיף למרצ וליונים להימחק מהמפה הפוליטית רק שלא יתפשרו על בניית בית להורסי בתינו, שלא ירגישו פעמי כ"ט בנובמבר כשהם מביאים עשרות אלפי מחבלים לשערינו
איילת פדה גולדשטיין, ד"ר אבי מרדלר
הידעתם שרוב השותפויות מתפרקות? רוצים להבין מדוע? ומה ההשלכות של זה על השותפות החשובה לנו מכל - משפחה? רוצים לנצח את הסטטיסטיקה העגומה של הגירושים? כל זוג שלישי מתגרש, השני נשאר מאילוצים (כלכליים/ילדים), ולגבי הזוג הראשון - לא ממש ברור מה קורה שם...    כמה טיפים על סודות ההצלחה של הביחד - שמהותם שני אנשים עצמאיים מאושרים
רון בריימן
כמה מלים לזכרו של אל"ם (מיל') דני שפירא ז"ל, שהתקשורת התעלמה מפטירתו ומתרומתו האדירה למדינה    אי-אפשר להבין את הפער הבלתי נתפס בהיקף ההנצחה התקשורתית לאמן לבין העדר ההנצחה התקשורתית לבכיר טייסי חיל-האוויר
איתן קלינסקי
מעל לכל חובה עלינו לנצור את הציוויים משתי הפרשות - פרשת "וישלח" ופרשת "וַיֵּשֵׁב" - לא לאלימות! לא להפעיל אלימות כדרך להשגת יעדים מדיניים ופוליטיים! לא להפעיל אלימות כלפי אישה! ולא להפעיל אלימות כדרך לשמור על כבוד המשפחה!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il