X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הרצוג. אישיות מאחדת [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
"שיטת מנדלבליט" לא תעבוד מול הנשיא
בזמן שנשיא המדינה מבקש לפעול במלא עוצמתו לשמירה על ה-ביחד הישראלי, לחיזוק המכנה המשותף, לביצור הערבות ההדדית, לצמצום השסע המתרחב, לאיחוי הקרעים בין כל חלקי החברה הישראלית, בחרו המשתלחים להלך אימים על הנשיא, להשיא לו "עצות ידידותיות"

כבוד נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הוצב במרכז המטרה של השמאל הציוני, השמאל הרדיקלי, והאנרכיסטים המקצועיים הממומנים על-ידי עמותות עלומות בארץ ובעולם. זכות המחאה הינה זכות יסוד. גם קריאות בוז לנשיא, מעשה מגונה, חוסה בחופש הביטוי, פניות נרגשות לנשיא לא לחתום על חוקי הממשלה הנבחרת, לא להשביע שופטים חדשים, מותרים בדמוקרטיה הישראלית הנפלאה.
כבוד הנשיא שומע את הקולות, רואה את המראות, ומכיר היטב את השיטה, שיטת הכנעת והכרעת ד"ר אביחי מנדלבליט, עד להנפת הדגל הלבן. תחת מסווה מחאות וזכות ההפגנה, התקיים מהלך שיטתי ארוך ומתיש, בחלקו אלים, כנגד היועץ המשפטי לממשלה דאז, ד"ר אביחי מנדלבליט, עד שהותש כוחו והוא הוכנע.
את המסע הבריוני, האלים והמאיים, המסע האפקטיבי ביותר שהתרחש במדינת ישראל כנגד אדם פרטי, כנגד יועץ משפטי, כנגד ד"ר אביחי מנדלבליט, הובילו קבוצות אנרכיסטים, חברי ארגונים מסוכנים, פוליטיקאים מובסים. ד"ר אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה דאז, "זכה" לטיפול שורש על-ידי מי שכינו אותו, "היועץ המשפחתי", הטילו בו בליסטראות של זעם וחימה, ביזו, השפילו, לעגו לו, לתפקודו.
המתחזים לעיתונאים איימו עליו בפרסומים שונים, השופרות והטרומבונים, התועמלנים ומלחכי הפינכה, בעלי האינטרסים, הניפו מעל ראשו חרב של פרסומים אם לא ייענה לתביעתם להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הפגנות הזעם מתחת לביתו, משמרת זעם מול בית הכנסת בו התפלל, ביום ובלילה, לא פסקו. לאחר מסע רצח האופי, המסע בדרך הייסורים, הניף ד"ר אביחי מנדלבליט דגל לבן, הגיש את כתב האישום והיה לאתרוג אהוב ונאהב בין לילה. האויב הפך לאוהב.
משבר מורכב ומאתגר
כבוד הנשיא אינו ד"ר אביחי מנדלבליט, הנשיא הרצוג הוא אישיות מאחדת, מחברת, האזרח מספר אחד, הזוכה לאהבת העם ומהעם שואב את כוחו. את הנשיא לא יכניעו לא איומי פוליטיקאים מובסים בעבר ובהווה, לא יכריעו אנרכיסטים אלימים ובריונים, לא יכופפו תועמלנים גיבורי מקלדת שהשפרצת שנאה ומדון אומנותם.
את המסע בדרך הייסורים שעבר ד"ר אביחי מנדלבליט עד שהוכנע והניף כתב אישום עטוף בדגל לבן, לא יעבור הנשיא הרצוג עוד בטרם מיצה כבוד הנשיא את ניסיונותיו החשובים להוביל את הקצוות הפוליטיים, את החולקים להידברות אמיתית, לפתרון המשבר המורכב והמאתגר.
בזמן שנשיא המדינה מבקש לפעול במלא עוצמתו לשמירה על ה-ביחד הישראלי, לחיזוק המכנה המשותף, לביצור הערבות ההדדית, לצמצום השסע המתרחב, לאיחוי הקרעים בין כל חלקי החברה הישראלית, בחרו המשתלחים להלך אימים על הנשיא, להשיא לו "עצות ידידותיות", לנסות לבצע בו מעשה, ד"ר אביחי מנדלבליט.
כבוד הנשיא, זו העת לריפוי השברים בחברה הישראלית, לצמצום השסעים, זו העת לאחדות בעם הכמה למעט שקט. כבוד הנשיא, אל תירא ואל תחת, העם זקוק לך, נשיא מחבר, מאחד, נשיא של כל העם.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  23/01/2023   |   עודכן:  23/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"שיטת מנדלבליט" לא תעבוד מול הנשיא
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מי הם האנשים שעמדו מאחורי ...?
יש  |  27/01/23 10:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אני מקליד רשימה זו, כשרעייתי מקריאה לי את השיר "בימים אלה", שכתב צביקה זליקוביץ בעקבות מלחמת ששת הימים, שיר שהלחין יעקב הולנדר ושרה אותו להקת דרום
דוד ארגז
על הכנסת לתקן את הפרצות המשפטיות שאפשרו לפסול את מינויו החוקי של דרעי    תיק דרעי החל בקול תרועה רמה והסתיים בקול ענות חלושה, "אפילו לא עכברון", כלשונו של היועץ מנדלבליט
יעקב קורי
ישראל היא באמת הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון    אוי לתואר כזה כשאנו משווים עצמנו עם סוריה, לבנון, עירק, אירן, אפגניסטן, סעודיה, קטר, מצרים, לוב וסודן
אביגדור פלדמן
כיצד תיושם ביטול עילת הסבירות? אולי פשוט המילה סבירות תימחק מהלקסיקון    במקומה יישאר בעולם רק קולו של גיהוק
דן מרגלית
את הרוח שנשבה הלילה מול משרדי הממשלה בתל אביב לא תוכל שום ממשלה דיקטטורית לשבור    פסיפס מלוכד של כל מה שראוי ונאה וחשוב בחברה הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il