X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מה מספרים המספרים [צילום: מאט פורק/AP]
מה מספרת מפת סוד האותיות על תשפ"ד
אנו עלולים לראות בתקופה זו, תקופה של מריבות, תסכולים וחוסר אימון מהותי בין הצדדים הניצים לכן, עלינו לשים לב ביתר שאת לאנרגיות המשפיעות

לשנת ה'תשפ"ד הבאה עלינו לטובה יש שני פנים. פעם אחת הוא הפן הגלוי: המילה הַתְשַׁפֵּד? כלומר: הא השאלה ואחריה המילה תְשַׁפֵּד. וכאן אנו מבינים שנשאלת השאלה האם אדם אחד ישפד פיזית או ישפד מילולית את האחר. הפן השני הוא הפן הנסתר וכאן עלינו כבר להשתמש בגימטריה.
כאשר אנחנו לוקחים את האותיות של המילה התשפד ומחשבים את הגימטריה, אזי ה'=5, ת'=400, ש'=300, פ'=80 ו-ד'=4. כלומר 5784. כאשר נסכם 5+7+8+4, נקבל 24. נחבר 2+4=6. כלומר אנו מתבוננים בביטוי הנומרולוגי 24=6.
הביטוי הנומרולוגי 24 = 6 מצביע על מטרת החיים של התקופה. שאיפה לשלמות, לתהליך ולאחריות. תוך כדי התקדמות צעד אחר צעד כאשר יש פוטנציאל לממש את החזון בדרכים מעשיות ולקבל את השלמות המובנית של החיים. מכיוון שבתקופה הזו איננו משיגים את יעודנו בקלות יש קושי לקבל את האחר ואת העולם כמו שהם. לעיתים נאמרים דברים שלא היו צריכים להיאמר. עלולים להתעורר רגשי חרטה ואשמה עד שלומדים לראות את התמונה הרחבה יותר.
המספר 24=6 מלמד אותנו שעלינו לאזן את האידיאליזם והחזון בריאליזם ולהבין שכולנו נמצאים כאן בתקופה הזו כדי לעבוד על פגמינו ולהשתפר. צירוף האנרגיות של 2 ו-4 מביא עימו נטייה חזקה לעזור ולתמוך באחרים. עם תחושת האחריות הקשורה למספר 2. החברותיות הקלילה של המספר 4 והאידיאלים הנעלים של מספר 6 הם דוחפים את עצמם קשה ואצה להם הדרך להגיע למטרה. יש להכיר בעובדה שבתקופה הזו יש להבדיל בין שלמות אמיתית לבין השאיפה לשלמות כלומר אמות מידה בלתי ריאליות שלעולם לא ניתן להגשימן ולכן הן מובילות לתסכול בלבד.
לסיכום: אנו עלולים לראות בתקופה זו, תקופה של מריבות, תסכולים וחוסר אימון מהותי בין הצדדים הניצים. לכן, עלינו לשים לב ביתר שאת לאנרגיות המשפיעות. הספרה 2 מתארת תסכול ופחד מאירועים בלתי צפויים, ועלולה לגרום ליציאה למלחמה כדי להגן על ה"משפחה" או ה"קרובים".
הספרה 4 מעצימה את היכולת להילחם שכן היא "יודעת" לממש את רצונות הספרה 2. לספרה 4, יכולת ביצוע מהטובים ביותר, יכולת תכנון פיזי ואסטרטגי הכוללת בניית תהליכים למלחמה ותוכניות מגרה.
הספרה 6 היא בעלת תכונה ממתנת, נמנעת מקרבות וויכוחים. עם זאת, הספרה 6 חלשה מדי מכדי לגבור על הצד המלחמתי.
מעגל החיים הקבלי של השם ישראל
הקבלה מאפשרת להבין את לוח הזמנים של האדם או של הישות הנבדקת לפי מעגל אותיות שמו. כאשר אנחנו לוקחים את השם 'ישראל', שהוא שם המדינה היקרה שלנו, הרי שבגימטרייה אנו מחשבים כי האות י'=1, ש'=3, ר'=2, א'=1, ל'=3. מכאן אנו למדים כי מעגל החיים של השם 'ישראל' הינו 10 שנים, שהוא תוצאה של חיבור הערכים הגימטריים של כל האותיות. הספירה מתחילה עם לידת האדם או הישות ומתקדמת.
לכן, אם מדינת ישראל נולדה ב-1948, הרי שבין השנים 1949-1948 תשלוט האנרגיה של האות י'. בין השנים 1952-1949 תשלוט האנרגיה של האות ש'. בין השנים 1954-1952 תשלוט האנרגיה של האות ר'. בין השנים 1955-1954 תשלוט האנרגיה של האות א'. בין השנים 1958-1955 תשלוט האנרגיה של האות ל'.
כאשר אנחנו מגיעים למחזור השמיני, הנמצא בין השנים 2018 עד 2028, נמצא כי בין השנים 2024-2022 אשר שנת ה'תשפ"ד נמצאת בתחומם, שולטת האנרגיה של האות ר'. לאנרגיה של האות ר' יש שתי אפשרויות או שני פנים. הפן מואר והפן המוצל, או הפן הטוב ופן הרע, או הפן החיובי והפן השלילי.
הפן המואר מדבר על פוטנציאל של שיתופי פעולה פוריים, היכולת להוציא מן הכח אל הפועל רעיון תיאורטי בכדי ליישמו בדרך פרקטית ואפשרות לגישור בין אנשים בעלי דעות שונות או אפילו הפוכות. של יושרה, הגינות והוגנות, השתתת התנהגות על בסיס ערכים מוסריים ורוחניים מבלי לפגוע באחר.
הפן המוצל מדבר על פוטנציאל של שבי בעבותות האגואיזם, תסכולים המביאים להתפרצויות של זעם, אלימות וכעסים טורדניים ומתישים. פוטנציאל של רמייה וחוסר יושרה. כלומר, נפילה לתהומות חשוכים של מרירות ועניות ארצית ורוחנית גם יחד.
בידינו זכות הבחירה באיזה נתיב אנו רוצים לפסוע או לחלופין באיזה סוג של "בית" אנחנו רוצים לחיות. האם לחיות בבית מואר? האם לחיות בבית חשוך? רק בידינו הדבר, לעשות את הבחירות הנכונות לנו.

תאריך:  19/09/2023   |   עודכן:  19/09/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה מספרת מפת סוד האותיות על תשפ"ד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
נתניהו המסודר והמתוכנן והפרטן נכשל פה ושם בלשונו, אך לא ככלל    כי כשלי הלשון שלו מתוכננים
אבי זרקי
כיום, עולם המשפט מכיר יותר ויותר בגישור. מי שלא מבין חושב כי גישור הוא ויתור הדדי. גישור הוא לא רק פתרון של בעיות. יש בו דגש על מערכות יחסים והעדפת קשרים על פני יתרונות כלכליים. בגישור, נשים לב גם על "התהליך" ולא רק על "התוצאה". כשאנו נגשים לעבודת "התשובה" בתקופת "הימים הנוראים" אנו "הופכים אותם" מימים נוראים "לחודש הרחמים והסליחות"
אסף הרדוף
הציבור והפוליטיקאים אינם מתקוממים מהחריגה השיפוטית מהחוק כשלעצמה    התקוממות על חריגה מהחוק מגיעה בהקשרים צרים ביותר, לא בגין החריגה מהחוק, אלא בגין תמיכתו של המתקומם באותו חוק
איתן קלינסקי
לזכותו של דוד בן-גוריון אני זוקף את גילויי נחרצותו למחרת ההחלטה, כי יש להתחיל להשקיע את כל המאמצים לכינון החוקה לא רק עקב נאמנות להחלטת עצרת האו"ם, אלא מתוך נימות אידאיות טהורות שליוו את דוד בן-גוריון בכל דרכו
שמחה סיאני
בן אדם שהגיע לגדולה צריך להיות צנוע ולדעת, שהחברים המלווים אותו כשהוא עולה לפסגה, יישארו לידו גם אם חלילה ייפול לקרקעית הבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il