X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יחד ננצח [צילום: אסתר רוביאן/פלאש 90]
בפעם הבאה
בפעם הבאה שתכלילו את כל הבדואים מטילי האימה בדרום, תזכרו את הגיבורים מרהט ששמו נפשם בכפם להציל חיים, שנשחטו יחד עם היהודים, ששעטו לתוך התופת להציל חיים

בפעם הבאה כשתקראו להם תתי אדם, אלימים, תזכרו את ההלוויות, את הדמעות ואת מעשה הגבורה. בפעם הבאה כשתקראו להם שודדי הקופה הציבורית, משתמטים, מוצצי דם, תזכרו את מנגבי הדם, את אלו עם השקיות שלא נטשו עד שאספו את כל רסיסי האדם. בפעם ההבאה שתקראו להם משיחיים, הזויים, שורפי אסמים, תזכרו את רוח הגבורה והנתינה, רוח ההקרבה, המסירות ואהבת ישראל, הארץ והעם.
בפעם הבאה כשתקראו להם אנרכיסטים תזכרו את הרוח הישראלית היפה זו שמיהרה להתייצב ביום עברה וזעם. בפעם הבאה כשתקראו להם סרבנים ובוגדים תזכרו את התייצבותם במאה וחמישים אחוזים להגן על מדינת ישראל מיד צר. בפעם הבאה כשתילחמו נגד הפונדמנטליסטים הקנאים, אלו שמקפידים על הלכות העם היהודי בהפרדה, תזכרו אותם רוקדים ומלאי עזוז ואמונה טרם כניסה אליי קרב.
בפעם הבאה כשתקראו לאנשי תקשורת שופרות אל ג'זירה ואל מידיאן, תזכרו ברוח ציונית הלאומית שריחפה מעל דמעות הכאב וההתרגשות של אותם אנשי תקשורת.
בפעם הבאה כשתקראו להם בבוז ובלעג משפריץ, בבונים ביביסטים, תזכרו את רוח ההקרבה שלהם, את רוח המחילה והסליחה, את רוח ה-יחד הישראלי שהתרומם מן האפר והעפר. בפעם הבאה כשתקראו להם עוכרי ישראל, גייס חמישי, אדוני הארץ תזכרו את התפילות שאינן שגורות בפי חלק מהן למען החיילים, למען החטופים, למען עם ישראל.
בפעם הבאה שתכלילו את כל הבדואים מטילי האימה בדרום, תזכרו את הגיבורים מרהט ששמו נפשם בכפם להציל חיים, שנשחטו יחד עם היהודים, ששעטו לתוך התופת להציל חיים. בפעם הבאה שתכלילו את כל ערביי ישראל, תזכרו שבודדים בלבד תמכו באנשי התועבה, תזכרו במכונות ההסברה המרגשות שפעלו בכל העולם בהתנדבות בשפות הערבית והאנגלית וסיפרו את סיפורה של המדינה הנפלאה שלנו.
בפעם הבאה תזכרו, אנשים אחים אנחנו. איננו זקוקים למלחמות, לנהרות של דם, כדי להפסיק לשלוח יד איש ברעהו, איננו זקוקים למרעילי בארות החיים שלנו, שוליים שבשוליים בכל צד, מכל מחנה, אנשים אחים אנחנו.
בפעם הבאה, שלא תבוא, שלא תגיע, נדע לכבד איש את רעיהו, נמשיך לחלוק במלוא העוצמה. כאלה אנחנו היהודים סכין מתחדדת בירך חברתה, ניאבק על עמדותינו, דעותינו, ערכינו, אמונותינו, מתוך אחריות, מתוך אהבה ומתוך ה-יחד.
בפעם הבאה, רגע אחרי המלחמה, ראוי לכולנו, ימין ושמאל, דתיים - חרדים וחילונים, עולים חדשים וותיקים, יהודים ובני מיעוטים, לעצור רגע לנצור את רגע חורבן שבת שמחת תורה, לנשום עמוק, לסלק דמעה סוררת ולגרש כדור הנתקע בגרון, לבכות על המתים לחיות עם החיים ובעיקר להכריז בקול גדול שיישמע מבארי ועד מטולה מאילת ועד בית שאן, ביחד ננצח.
בפעם הבאה, נריע למולדת שלנו, למדינה שלנו, למסורת ולמדע, לקדמה ולתעשיה, לתרבות ולספורט, לחינוך העילי ולאקדמיה. בפעם הבאה אנחנו ממשיכים ביחד, יד אל יד, כתף אל כתף, את הפלא היהודי-ישראלי. אין לנו זכות לוותר על המכנה המשותף החדש-ישן שלנו הנבנה מדמעות משפחות החטופים, מאנחות משפחות השכול, מתפילת משפחות הפצועים, מתקוות עם הנצח. דרך ארוכה לפנינו ואנו מתחילים היום לעלות עליה, יחד נחייה בטוב, יחד ננצח.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  28/11/2023   |   עודכן:  28/11/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בפעם הבאה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
התקווה 7
התקווה 7  |  28/11/23 17:55
2
דובי פנדה
קסל ריישל  |  28/11/23 18:04
3
בפעם הבאה
דוקטורינה  |  28/11/23 18:08
4
מילים כדורבנות
ראו-בן  |  29/11/23 15:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
אם אתה מפגין את רצונך לרכוש סחורה מסוימת, הסוחר יעלה מיד את מחירה פי כמה וכמה, וככל שתראה רצון עז יותר, כך גם יאמיר המחיר    המציג ראשון את תנאיו יהיה הצד המפסיד וזה נכון לכל משא-ומתן - בשוק, או ליד שולחן משא-ומתן מדיני
קובי ברדה
הסיפור על איך העולם היהודי הביס את החרם הערבי, ושם לכם את קוקה קולה על השולחן בשנות ה-60
מרדכי ליפמן
"אתן העיניים של המדינה, לא הראש שלה", אמרו המפקדים לתצפיתניות, שהתלוננו על הנעשה מעבר לגדר    קומץ חיילות אמיצות, העומדות על המשמרת ניסו להתריע ובזמן על המחזה שהן רואות והמתרחש מעבר לגדר    שם באזור ה"צייד" שלהן, הן צפו ואיתרו פעילות חורגת מהמקובל    את ההתראה העבירו למפקדיהן בטרם הטבח ובטרם פרצה האש    מפקדיהן ביטלו טענותיהן בהנף יד, משל היו זבוב טורד
עידן יוסף
מדוע שופט ביהמ"ש העליון שתהה ב-2017 על זכות העמידה של עותרים בנושא הפעלת תחבורה ציבורית בשבת איפשר היום לתנועה לאיכות השלטון זכות עמידה למרות שלא עומד לרשותה צי אוטובוסים ורכבות אותו היא מבקשת להפעיל
ארווין קליין
הם, שונאי ישראל הרבים ברחבי העולם ובייחוד בארה"ב שוכחים לשאול את השאלה הבסיסית: למה? למה אי-אפשר לעשות שלום בין ישראל לפלשתינים? להגיע להבנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il