X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
גנץ. פתטי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
רמטכ"לים טירונים
לפני מספר ימים פרסם השר בני גנץ 5 עקרונות אז נזכר גנץ בעיקרון השישי, חישב מסלול מחדש ועשה מסדר נוסף

זוכרים שראינו את מסמך חמש העקרונות של בני גנץ וגיחכנו? הוא איים שיעזוב את הממשלה, אולטימטום, פתטי.
ומה היה חסר שם ברשימה? היה חסר הנושא העיקרי וזו הקמת ועדת חקירה ממלכתית. ומדוע הנושא הזה כל כך חשוב? מה בוער? וואס ברענט? אז בואו אגיד לכם מה אני חושב.
גנץ וגדי איזנקוט הצטרפו לממשלה כי הם ישראלים, ציונים והם אנשים טובים אבל לא רק. הם היו גם שני הרמטכלי"ם שקדמו לאביב כוכבי. גנץ היה גם שר ביטחון בשנים האחרונות ומי שחושש מועדות חקירה ממלכתיות, המקום הכי טוב לו לשבת בו הוא ליד שולחן הממשלה, כי הממשלה מנסחת את כתב המינוי.
ואז גנץ מבין שהכסא מתחיל לרעוד, הפער שתפס בסקרים מתחיל להידלדל, בנימין נתניהו עוף החול מתחיל להתרומם וחובה להקדים את הבחירות. גנץ רק שוכח כנראה את מכלול הסיבות שהביאו אותו אל הממשלה, ואז הוא מפרסם מסמך חמש עקרונות, והוא רק מתעלם בטעות מכך, שאם הוא עוזב את שולחן הממשלה, הוא לא ישפיע על כתב המינוי של ועדת החקירה, וזה עפעס לא מתאים לו ולאיזנקוט. זה גם לא מתאים למשה (בוגי) יעלון, אביגדור ליברמן ונפתלי בנט שהיו שרי ביטחון ואינם יושבים סביב שולחן הממשלה.
ואז גנץ מחשב לדעתי מסלול מחדש, עושה מסדר נוסף ומנחיל לציבור את החובה להקים לאלתר ועדת חקירה ממלכתית. ומה יקרה? את נתניהו לא עשו באצבע, הוא יודע מה יחזיק את גנץ בממשלה על-אף העקרונות שלו ונתניהו ימנע או ימזמז החלטה על הקמת ועדת חקירה, מה שעשוי לכלוא את גנץ ואיזנקוט בממשלה.
ייתכן גם פתרון אחר, שמאד אופייני לקריאה שלי את נתניהו. סיכום בין נתניהו לגנץ/איזנקוט על תאריך המינוי של הוועדה לדוגמה תוך 3 חודשים, מה שישאיר את הצמד בממשלה עד אז, אלא אם נתניהו יעשה להם טריקו טריק, כהרגלו, ויאריך את שהותם בממשלה עוד שלושה חודשים. רמטכלי"ם? טירונים!

תאריך:  01/06/2024   |   עודכן:  03/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים רמון
מהיועמ"שית באמת שאין לי שום ציפיות, כי אכיפה בררנית היא נר לרגליה, אבל מדוע מנהיגי האופוזיציה לא יוצאים בתוקף נגד גולן וקוראים להעמידו לדין על הסתה להשתמטות בשעת מלחמה?
יהונתן דחוח הלוי
הרשות הפלשתינית לא תסכים לקבל את השלטון ברצועת עזה על כידוני צה"ל, אלא בנתיב המוביל להקמת מדינה פלשתינית    הטרור באיו"ש נגד ישראל משרת את הרשות הפלשתינית הנתפס בעינה כחיוני להמחשת מחיר הכיבוש בדרך לסילוק הנוכחות הצבאית והישובים היהודיים
חניאל פרבר
תיקון ליל שבועות אותו אנו מקיימים משלים את מעמד הר סיני    לאחר ששורשי התורה נשתלו בנו בשנתנו, אנו מתעוררים לעמול בקניינה ומתרפקים על זיכרון אותה שינה עריבה בעצרת
יאיר נבות
פוטין הדגיש כי כל הרוסים חייבים להבין שהם חיים ברגע ייחודי והיסטורי ועליהם "לעבוד כאילו הם עצמם נמצאים בחזית" ו"להרגיש מגויסים" לרוסיה כדי להשיג את המטרות
איתן קלינסקי
לצערי, ממשלת ישראל מתעלמת מהעובדה, שהחמאס חרף הפגיעות הקשות שספג, מצליח לשגר טילים לעבר מרכז הארץ ואינו זז מעמדתו ואף דבק בה, שרק הפסקת המלחמה עשויה להביא לשחרור החטופים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il