X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפעמים אנו מוצאים את עצמנו בתוך מערבולת ענקית, גם הסחרחורת לא מאחרת ומגיעה בדיוק בזמן. המערכת הזוגית דורשת מאתנו להתמודד עם אינסוף חזיתות במקביל, לתפקד בבת אחת בתפקידים שונים ומגוונים ולעשות את הכל בשמחה. איך?
▪  ▪  ▪
הזוגיות דורשת להתמודד עם המון חזיתות [צילום: פלאש 90]

בפרשתנו "עקב" מוסר משה רבינו לעם ישראל את כל התורה על רגל אחת: "ועתה ישראל מה ה' אלוהיך שאל מעמך כי אם ליראה את ה' אלוהיך ללכת בכל דרכיו ולאהבה אתו ולעבד את ה' אלוהיך בכל לבבך ובכל נפשך, לשמר את מצות ה' ואת חקתיו אשר אנכי מצוך היום לטוב לך1, סביב פסוק זה התנהל דו-שיח מעניין2 בין הקב"ה ודוד המלך בעקבות תפילתו של דוד המלך3: "אחת שאלתי מאת ה' אותה אבקש שבתי בבית ה' כל ימי חיי לחזות בנעם ה' ולבקר בהיכלו...".
אמר הקב"ה לדוד: בתחילה אתה אומר 'אחת שאלתי', ואחר-כך אתה שואל כמה שאלות?! ענה דוד ואמר: רבש"ע, ממך למדתי, לא יהא העבד שווה לרבו?! בתחילה אמרת 'ועתה ישראל מה ה' אלוהיך שואל מעמך כי אם ליראה', ואחר-כך הוספת עוד הרבה מצוות, שנאמר: 'ללכת בכל דרכיו...'.
תשובתו של דוד אינה תשובה של ילד בגן שצועק ברוגז: אתה התחלת! זו תשובה עמוקה הרבה יותר. אומר דוד המלך לקב"ה: ממך למדתי שבשביל לעמוד ברשימת משימות ומטלות ארוכה, עליי למצוא את הנקודה המרכזית שממנה מסתעפות כל אותן משימות, ואם אחזק אותה, אחזק בעצם את הכל. אם אתחזק ביראת שמיים ממילא אוכל ליראה, לאהבה, ללכת בדרכיך וכו'. זוהי גם בקשתי - לשבת כל ימי חיי בבית ה', כל שאר הדברים שהזכרתי הם בסך-הכל תוצאות של הנקודה הראשית.
גם בחיי הנישואין אנו עלולים להתבלבל ולחשוב שכל זה גדול עלינו, גם אם ננסה להתחזק בכל נקודה בנפרד, לא נעמוד בלחץ ונקרוס. אבל אם נזכור להתחבר אל אותה נקודה עמוקה שממנה הכל יוצא - האהבה, החיבור והאמת שבקשר - ממילא נזרים אנרגיות חדשות לכל העברים.

1. דברים י', י"ב
2. ילקוט שמעוני, תהילים, רמז תשו
3. תהילים כ"ז, ד'-ו'
תאריך:  05/08/2015   |   עודכן:  06/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
התקשורת הכללית, ועכשיו גם חלק מהחרדית, הפכו את הציבור הדתי-לאומי לשק החבטות הלאומי    "הרוצח שליסל הוא מיזרוחניק"
ישראל רוזנבלט
מנהיגה העליון של אירן פירסם ספר בשם "פלשתין", המשרטט את האסטרטגיה שיש לנקוט כדי להשמיד את ישראל. לא צריך להתאמץ כדי לגלות שידידה החדש של ארה"ב אחראי לגניבה ספרותית מבישה. הוא העתיק את הפטנט מיאסר ערפאת. האם האלמנה סוהא תתבע אותו לדין?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מתוק יותר, שנאה רושפת, חביב וקל, חוקרים וברכה
עמי דור-און
בנימין נתניהו חייב להקריב קורבן אישי, להתפטר, ולהכריז על בחירות שבהן לא יתמודד על ראשות הממשלה    ייעודן של הבחירות יהיה להשתלט מבעוד מועד על מוקדי האש המסוכנת ולכבות את מוקדי השריפה כדי להציל מאובדן את מה שעדיין ניתן להציל במדינה
איתן קלינסקי
חריגים, עשבים שוטים, מעשי יחידים - כך מילט עצמו ראש הממשלה, ראשי מפלגות הימין ולמעשה הקולקטיב היהודי נמלט מצריבת אות קין, כשנתן את מלוא הגיבוי להתלהמות נגד האחר, והיה מאוד פאסיבי לנוכח פרץ אלימות מילולית קשה, שבעקבותיה בא פרץ אלימות פיזית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il