X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הציבור מעדיף לקנות מוצרים בריאים יותר, ומעדיף לחמים אחרים תוך העדפה לקמח כוסמין, יותר ירקות טריים וגם קפואים. הרשתות אכן מקצות לירקות הקפואים שטחים נרחבים יותר, על חשבון הבצקים עתירי שמני הטרנס השונים וממשיכים לחפש מקורות נוספים לגיוון המקפיאים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

אין ספק שמשהו קורה בישראל בתחום הרגלי האכילה והקניה. נכון עדיין רואים הרבה מזללות ודוכני אוכל שאינן שיא הבריאות כמו chipstar המתמחה במכירת צ'יפסים בניחוח איטלקי ולא מעט פיצות וגלידריות, אבל משהו בתחום התוכן קיבל תפנית שאומרת - תן לי אוכל בריא יותר וטרי יותר.
השינוי ניכר בתפריטי המסעדות, אשר מזמן לא מתביישות להציע תפריט טבעוני ואו צמחוני, דרך מזללות להמבורגרים, שמציעות גם קציצה טבעונית וכלה בירידה חדה של סלטים כמו חומוס, סלטי כרוב עם מיונז ושאר המוצרים התעשייתיים וכמובן בצניחה תלולה במכירות מוצרי הבשר המעובדים.
רשתות השיווק מדווחות על עלייה חדה במכירות הטחינה הגולמית ומנגד ירידה של כ-10% במכירות סלטי החומוס המעובדים ואשר "מככבים" לא אחת בתשדירי התחקיר למיניהם, דבר המציע בבירור שאנשים מצביעים ברגלים ולא מושיטים את היד באותה קלות לסלטים המוכנים ומעדיפים להכין אותם בבית, עם חומרים שנמצאים בשליטה שלהם.
העדפת הציבור למוצרים טריים ופחות מעובדים, פוגעת גם במכירות מוצרי החלב למיניהם, וניכרת ירידה במכירות המעדנים עתירי הסוכר, לצד העדפת המוצרים הלבנים הפשוטים.
הירידה במכירות מוצרי החלב, רק בראשיתה והיא תעמיק ותתעצם, ככל "שהדור הצעיר" יתפוס חלק גדול יותר באוכלוסייה. דור זה אינו רואה במוצרי חלב הפרה מוצרים בריאים ומוכן לצמצם את צריכתם, לעבור למוצרים חילופיים כמו סויה וחלב עיזים ואף להימנע מצריכתם כלל.
הציבור מעדיף לקנות מוצרים בריאים יותר, ומעדיף לחמים אחרים תוך העדפה לקמח כוסמין, יותר ירקות טריים וגם קפואים. הרשתות אכן מקצות לירקות הקפואים שטחים נרחבים יותר, על חשבון הבצקים עתירי שמני הטרנס השונים וממשיכים לחפש מקורות נוספים לגיוון המקפיאים.
אין ספק ששינויים מהותיים אלא משפיע וישפיע על מהלכי חברות המזון המובילות וכבר שומעים וקוראים על מהלכי התייעלות בתנובה ולא ירחק היום שנשמע גם על מהלכים דומים בחברה המרכזית, אשר בנוסף למחלבת טרה, מתמודדת גם עם הירידה המתמשכת בצריכה של משקאות ממותקים ואפילו משקאות דייאט, לצד עלייה מתמשכת בצריכת המוצר הבריא - מים.
הידעת?
לאנשים אשר מקפידים על קניית מוצרים בריאים, עריכת הקניות ברשת השיווק, היא מסע קצר ביותר שכן הם לא פוקדים כלל את מדפי המתוקים, החטיפים, השימורים, הנקניקים והסלטים המוכנים.
חלק גם לא פוקד את מדפי הבשר, הדגים ומוצרי החלב ומתמקד בעיקר במחלקות הירקות, האורגני והקטניות - בתיאבון.

תאריך:  31/03/2016   |   עודכן:  31/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
את המנגינה הזאת קשה יהיה להפסיק
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טרי-בריא
dedi  |  5/04/16 15:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
העיתונאי גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, מעלה על נס את מאבקה הבלתי-נלאה של השדולה הפרו-ישראלית בארצו של הדוד סם להבטחת שלומה וביטחונה של המדינה היהודית
אריאל י. לוין
עוד מבט על איסוף המידע של "שוברים שתיקה"    יהודה גליק אמר את האמת - וחטף איומים    האתגרים המתעצמים של חיל הים    האידיאולוגיה של דאעש מכה שורשים    ומתי חמאס והפתח יריבו שוב?
יאשיהו יוסף פינטו
כוחו של חוני המעגל היה להיכנס בזמן הזה. אך לחוני המעגל יש עוד בחינה, כמו בחינתו של משה רבינו, שזוהי בחינה שהקב״ה נותן, בכל דור, לגדולי עם ישראל
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס מתחמק מלמנות לעצמו סגן מתנועת פתח שעשוי להחליפו בתפקיד בעתיד. מחמד דחלאן הקים גוף חדש המחזק את כוחו הפוליטי בהתמודדות על תפקיד יו"ר הרש"פ ושמאיים בפיצול פתח
מרדכי ליפמן
בהחלטות האמורות פעל הבג"ץ כשליח של קבוצות חוץ פרלמנטריות, בניגוד לכללי יסוד של משטר דמוקרטי ושל ממשל שנבחר בהליך דמוקרטי תקין לחלוטין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il