X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בכירים בליכוד תומכים מאחורי הקלעים בהצעת חוק להגביל את כהונתו של נתניהו כראש ממשלה אך חוששים להיחשף מחשש שנתניהו יפגע בהם. נתניהו משלם את המחיר הפוליטי על יחסו כפוי הטובה לבכירי הליכוד
▪  ▪  ▪
נתניהו. לא מלך [צילום: פלאש 90]

אין זה מפתיע שהאופוזיציה תיזום חקיקת חוק בכנסת שיגביל את כהונתו של בנימין נתניהו כראש ממשלה,זהו אך דבר טבעי, נתניהו הוא שנוא נפשה של האופוזיציה הנוכחית אשר מחפשת לשלוח אותו הביתה מהר ככל האפשר כדי להציל את מדינת ישראל.
אולם, מה שיותר מעניין הינו החשיפה של הכתבת מורן אזולאי מ-ynet כי בכירים בליכוד פועלים מאחורי הקלעים על-מנת לאפשר לחוק לעבור לפחות בקריאה טרומית בשלב הזה. על-פי הדיווח, בשיחות סגורות הם אומרים כי מדובר בחוק טוב שראוי שיעבור בכל הקריאות בכנסת.
בינתיים רק זוטר אחד בליכוד אזר אומץ לתמוך בגלוי בהצעת החוק, ח"כ אורן חזן שמו. כן, סוף-סוף מתגלה האמת, גם לבכירי הליכוד נמאס מבנימין נתניהו, גם הם רוצים שהוא יילך כבר הביתה, גם הם מבינים שברגע שהאינטרס האישי של הישרדות בכיסא ראש הממשלה, בכל מחיר, הופך לאינטרס העיקרי של נתניהו וגובר על כל האינטרסים המדיניים והביטחוניים של המדינה, מדובר בסכנת נפשות, דבר שפוגע גם במפלגת הליכוד ומסכן את הקריירה הפוליטית שלהם.
נתניהו הצליח להביא בכירים במפלגתו למצב שהם רוצים להיפטר ממנו, קצה נפשם במעלליו, בשקריו ובנכלוליות והאינטרסנטיות המאפיינים אותו ואת חבורת החנפנים המקיפה אותו. כזכור, בכירים בליכוד ברחו מן המפלגה לפני הבחירות האחרונות והפכו לבכירים לשעבר בגלל נתניהו.
מדובר בגדעון סער ומשה כחלון, נתניהו מירר את החיים של שניהם, הוא לא אוהב שרים מוצלחים שמאיימים על מעמדו, הוא בטוח שהוא החכם והמוצלח ביותר וכל ההישגים הם רק שלו.
בפועל, הוא ראש ממשלה כושל שמתמחה בהישרדות על הכיסא, לא סתם תיאר אותו ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן ז"ל, באוזניו של העיתונאי רונן ברגמן במילים "המנהל הגרוע ביותר שראיתי בחיי".
נתניהו כבר בלחץ, "הפאניקיסט", כפי שנהג לכנות אותו אריאל שרון ז"ל, חושש מהחוק החדש ופועל במרץ כדי לסכלו,מדוע הוא כל כך נרעש,האם בגלל שהוא חושש שהחוק ייצור סחף ציבורי ותתגבר הדרישה שיניח את המפתחות על השולחן?
החבורה של נתניהו
נתניהו אוהב להקיף את עצמו בחבורה של מלחכי פנכה שבאופן קבוע משמיעים באוזניו דברי חנופה על גדולתו כראש ממשלה. במהלך השנים הם למדו מהבוס כיצד להוליך שולל את הנאמנים לו, לתקוע סכין בגבם ואחר כך אף להשמיץ אותם. זו הסיבה שחלק מבכירי הליכוד, כמו נאמנים אחרים, נמלטים מהם כמו מאש.
לפעמים, המקורבים לנתניהו "נצמדים" לשרים בכירים בליכוד שהם מעריכים כי יש להם סיכוי להפוך בעתיד לראשי ממשלה, בבחינת "שלח לחמך על פני המים". כך עשה גיל שפר שהתקרב מאוד לגדעון סער וכך פועל דוד שרן המקורב לשר יובל שטייניץ. חלק מבכירי הליכוד נזהרים מאוד מהחבורה הזו אשר ששה להלשין ולהשמיץ באוזני נתניהו בכל רגע נתון.
אותם בכירים בליכוד בוחרים בקפידה את העיתונאים, שעמם הם עובדים, כדי שלא "יסגירו" אותם לחבורה המקיפה את נתניהו ואותם הם מתדרכים נגד נתניהו. הם משלמים לראש הממשלה באותה המטבע של הנאמנות שנתניהו משלם להם.
למיטב ידיעתי, בקרוב יורם המסך מעל החבורה המקיפה את נתניהו ויתגלו פניה האמיתיים,יחשפו השיטות שבהן היא פועלת בתקשורת נגד מתנגדיו של נתניהו, ובהם גם בכירים בליכוד, ואף יוודעו ההנחיות הסודיות של נתניהו עצמו.
המשחק הכפול של בכירי הליכוד
מי הם אותם בכירי ליכוד הרוצים להגביל את כהונתו של נתניהו? נראה כי נתניהו הצליח להדביק את בכירי הליכוד בכמה מתכונותיו השליליות כמו הבוגדנות והצביעות. לכן הם שומרים על אנונימיות, כלפי נתניהו הם מפגינים נאמנות ותמיכה כביכול, בפועל, הדברים הפוכים לגמרי.
הם עושים לבנימין נתניהו בדיוק את מה שהוא עושה להם, כפי שתיאר זאת יוליוס קיסר בהתייחס לידידו ברוטוס, "ביד אחת הוא מחבק ואת היד השנייה הוא מגניב מאחורי הגב ודוקרו בסכין". הסיכוי שהחוק הזה, שאותו יזמה חברת הכנסת מרב מיכאלי, יעבור בכנסת הוא קלוש, נתניהו יכפה משמעת קואליציונית נגד החוק, סיבה נוספת, ההצבעה בעדו היא גלויה, אף אחד מבכירי הליכוד לא יעז להצביע בגלוי נגד נתניהו, "הם מפחדים". אם היה מדובר בהצבעה חשאית היה לחוק הזה סיכוי לעבור.
אני מכיר אישית לפחות בכיר אחד בליכוד( לא מדובר בגדעון סער) שהוא ורעייתו מדסקסים באופן קבוע בחוגים סגורים את האפשרות, שמבחינתם היא ריאלית, כי בתוך שנתיים, הם ייכנסו למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, זוהי משאת נפשם והם בטוחים שזה רק עניין של זמן עד שהיא תתגשם.
בכירים אחרים בליכוד, שיודעים שהסיכוי שלהם להפוך לראש ממשלה שואף לאפס, מעדיפים לנסות ולגזור קופון על הצעת החוק הזו ולהתחנף לנתניהו, הם בודאי ייצאו לתקשורת להגן על נתניהו ויפעלו במרץ לסיכול הצעת החוק.
החוק, על-פי מתכונתו הנוכחית, יוכל למנוע מנתניהו את החזקת תפקיד ראש הממשלה רק מהכנסת ה-22, כלומר רק בעוד שתי מערכות בחירות(כרגע מכהנת הכנסת ה-20), למרות זאת נתניהו כבר עכשיו בפאניקה, הוא מבין כי עצם הגשת הצעת החוק יוצר סדק רציני בתדמיתו וכי החל למעשה תהליך של התפכחות ממנו וממעשיו הנלוזים.
נתניהו איננו מלך והוא לא ימשול בישראל עד יום מותו, תחלופה שלטונית היא תהליך בריא בכל חברה דמוקרטית ונתניהו ייאלץ להפנים זאת בעל כורחו. למעשה, אין צורך לחכות לאישור החוק בכנסת, ניתן להחליף את נתניהו כבר בקדנציה הבאה, גורמים שונים בגוש הימין יכולים לחבור יחד כדי להחליפו כמו למשל חברי הכנסת אביגדור ליברמן ונפתלי בנט.
יכולות גם לקום מסגרות פוליטיות חדשות נפרדות בראשותם של גדעון סער ומשה כחלון וכל גורמי הימין יכולים לחבור ליאיר לפיד,יו"ר "יש עתיד" כדי להקים קואליציה נגד נתניהו.
בנימין נתניהו המאיס את עצמו על כולם, לכן התרחישים האלה הם בהחלט אפשריים ואין לפסול אותם על הסף.

תאריך:  04/05/2016   |   עודכן:  04/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קצה נפשם בנתניהו
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
השונאים האובססיבים
באום  |  4/05/16 10:37
2
בהחלט לגיטימי להגביל כהונת ראש
בני בנקר  |  4/05/16 11:27
 
- החוק הוא רע
באום  |  4/05/16 13:08
 
- במחשבה שנייה,אתה צודק.צריך
בני בנקר  |  4/05/16 19:38
 
- אין לתת אימון בעתונאי השמאל
בהחלט חוק רע  |  5/05/16 11:25
 
- החוק צריך לקבוע שאין לימין זכו
מקס פאואר   |  5/05/16 15:17
3
יוני בן מנחם, עוד
פנינית  |  4/05/16 11:40
4
אז מה היה לנו כאן?
עובד1  |  4/05/16 14:02
5
לא שמעתם על בחירות?
אורי פ  |  4/05/16 15:30
6
בלה בלה בלה גם אני רוצה
פרשנים דלה שמעטס  |  4/05/16 20:20
7
בקשה קטנה מבן מנחם
בקשי  |  4/05/16 20:54
8
קצה נפשו של רוב הציבור מפוליטק
קורןנאוה טבריה  |  5/05/16 04:55
9
עיתונאות עלובה במירעה.
אמנון111  |  5/05/16 07:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
צ'לו רוזנברג
נתניהו יהיה ראש הממשלה שכיהן הכי הרבה שנים בתפקיד זה בזכות מיומנותו לזרוע שנאה בכדי למשול, מבחינת הפרד ומשול. נתניהו מנצל את השסע האיום בתוך החברה הישראלית ומצליח, כבמטה קסם, להפוך את כישלונותיו המזעזעים ליתרונות פוליטיים מזהירים
שמעון זיו
כחלון לא יצא מהחדר האטום ומתעקש להיכנס עם הראש בקיר, סיסמאת הבחירות שלו הייתה הצפת השוק בקרקעות לבניה, אולם מכל ההצהרות לא יצא דבר. לעת הזאת נדרשת בניה ממשלתית בהיקפים גדולים, שיכון לזוגות צעירים כפי שהיה בשנות השישים והשבעים
עידן יוסף
ראש הממשלה ושר החינוך התעמתו בישיבת הקבינט    בנט לא השיב
רפי לאופרט
דומה ששר האוצר, כממונה על עיצוב מדיניות המשרד, עסוק בעיקר בהכרזות פופוליסטיות, אבל בפועל הוא אינו שולט במשרד ואינו מנווט את פקידיו הבכירים לנהוג ברוח הצהרותיו. הדוגמאות באות מתחומים כלכליים-משקיים שונים, שכולם משליכים באופן ישיר על יוקר המחיה, על כוח הקניה של הציבור, על הביטחון הכלכלי והפיננסיובמיוחד על הטיפול במגזרים חלשים
עידן יוסף
קרא לסילוק אירן, חיזבאללה ודאעש מאדמת סוריה    "מסופק אם סוריה אי-פעם תחזור להיות מה שהייתה"
רשימות נוספות
בג"ץ רומז: נתניהו צריך לוותר על תיקים  /  איתמר לוין
מעל 30 מיליארד שקל חסכון למשק  /  יפעת גדות
​​הנחיית יועץ תכבול מינוי בכירים  /  עידן יוסף
נתניהו הרברבן  /  יוני בן-מנחם
הסתגלות בפוליטיקה  /  רפי לאופרט
מה שמותר ליופיטר, אסור לשור  /  רון בריימן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il