X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מצב הכבישים בהרבה מקומות איננו מיטבי ועל זה מתווסף המחדל של תחזוקה לקויה של מכוניות הערבים העדר פנס אחד או שניים ומכוניות שאינן ראויות להימצא על הכביש
▪  ▪  ▪
כבישים מסוכנים [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
סוד ידוע
הפראות בנהיגה ואי ציות לחוקי התנועה מאפיינת גם את הערבים ברחבי ישראל כולה וסוד ידוע הוא שמספר הנפגעים בתאונות מקרב הערבים עולה לאין שעור על מספרם היחסי באוכלוסייה.

כל מי שנוהג תדיר בכבישי הישו"ב (יהודה שומרון ובנימין) מודע למציאות שתתואר להלן. הפעם, אינני מתכוון למצב הביטחוני דווקא, למרות שיש קשר בין הנושאים. כוונתי לנסות להציף נושא שהכול מודעים לו ושמעט מאוד נעשה על-מנת לשנותו.
הממשלה ב"רוחב ליבה" פתחה צירים רבים לתנועת כלי רכב ערבים. בציר שישים, בחוצה שומרון, בואכה אלון מורה, בגב ההר, בגוש-עציון, בבקעה, בחוצה יהודה ובצפון השומרון ובמרחבי בנימין נוסעות מדי יום עשרות אלפי מכוניות נהוגות בידי ערבים.
כמי שנסע רבות בכל הצירים הנ"ל אני יכול להעיד נאמנה שכמעט שאין נסיעה בה לא נתקלתי ברכב ערבי שנהגו נוהג בפראות. פראות כזו המסכנת סיכון של ממש את חיי המשתמשים האחרים בכביש.
מצב הכבישים בהרבה מקומות איננו מיטבי (באם לנקוט לשון המעטה) ועל זה מתווסף המחדל של תחזוקה לקויה של מכוניות הערבים. העדר פנס אחד או שניים, מכוניות שאינן ראויות להימצא על הכביש, העדר לוחיות רישוי, פליטת עשן עבה וסמיך, ספק רב אם המכוניות הללו היו עוברות מבחן רישוי לו נבדקו בישראל.
וטרם נגענו בעיקר.
אלמלא מעשי הרצח והטרור הייתי אומר שאין כמו נהיגת הערבים כדי להעיד על היות ישמעאל פרא אדם. אין ספק שתאוות הרצח ושנאת היהודים גוברת ב"תחרות" המפוקפקת הזו...
אלא שאופן הנהיגה של רבים מאוד מהערבים ברחבי הישו"ב מאופיין במהירות יתר, עקיפה מסוכנת ביותר, חציית קווים לבנים כאילו לא היו שם מעולם, הצמדות פגוש אל פגוש במהירויות גבוהות וממילא אי-שמירת מרחק, העדר איתות או צפירות אזהרה והתעלמות מתמרורים והתנהגות מקובלת ורצויה על הכבישים.
סיעתה דשמיא
נתקלתי באופן אישי, עשרות ואולי גם מאות פעמים, ברכב ערבי הנוסע מולי ממש בנתיב נסיעתי, תוך שהוא אינו מראה כל סימן של חזרה לנתיבו. חסדי שמיים וניסים גלויים מנעו ממני לא פעם אחת התנגשות חזיתית במצבים שכאלה. האטה מיידית ומשיכת ההגה לכוון השוליים עשתה על-פי רוב את מלאכת ההצלה...
וכשאינני מעורב אישית, אני רואה פעמים רבות מספור רכב ערבי היוצא ל"עקיפה" בעוד רכב אחר נוסע מולו בקרבה מסוכנת ביותר. נהגים רבים נוהגים כמוני וניצלים, מה עם אלה הפחות מיומנים או שיש להם פחות סיעתא דשמיא?
אגב, הפראות בנהיגה ואי ציות לחוקי התנועה מאפיינת גם את הערבים ברחבי ישראל כולה וסוד ידוע הוא שמספר הנפגעים בתאונות מקרב הערבים עולה לאין שעור על מספרם היחסי באוכלוסייה.
לאחר פרסום מנין ההרוגים בתאונות דרכים בשנה פלונית התבדחתי פעם עם חבר לו אמרתי שהרשויות משקרות בנוקבן את מספר בני האדם שנהרגו. תחת לציין שנהרגו חמש מאות וארבעים בני אדם היה נכון לומר שנהרגו שלוש מאות וחמישים בני אדם ועוד מאה ותשעים פראי אדם...
האכיפה בכבישי הישו"ב כמעט שאינה קיימת. כלי רכב צבאיים הם חיזיון נפוץ, מכוניות של משטרת התנועה כמעט שאינן נראות. במציאות זו של מערב פרוע וכשכל נהג העקום בעיניו יעשה חיי יהודים רבים בסכנה מתמדת ואין מושיע.
ועוד... המציאות בה הערבים נוהגים בפראות המסכנת חיים גורמת למצבים בהם מתרחשות "תאונות" לכאורה שהן פיגוע לכל דבר ועניין, שבהן לכתחילה התכוון הרוצח (ה"נהג") הערבי לרצוח יהודים, הרי זה באופנה היום. הקושי להוכיח שתאונה היא פיגוע הוא קושי אמיתי ולמגינת הלב לא פעם משתפות רשויות החוק פעולה עם טענת הרוצח הערבי כי בסך הכול בתאונת דרכים מדובר. מעבר לשאלת חיי אדם ופציעות גוף ונפש יש נפקא מינא גדול בהקשר של הכרה בנפגע כנפגע פעולת טרור...
ההפקרות שתוארה לעיל לא צריכה להימשך, אינה יכולה להימשך. גילויי סלחנות, עצימת עיניים והעדר פעילות אכיפה יזומה ועקבית עולה בחיי יהודים ואינה גזירה משמיים. נראה שבצד מאבקים רבים אותם עלינו לנהל בקשר עם יישוב הארץ, עלינו להרים קול גם בנושא זה.

תאריך:  16/08/2016   |   עודכן:  16/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסוכן לנהוג בישו"ב
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אז תצא מהשטחים,
הגיע הזמן  |  16/08/16 10:53
 
- הגיע הזמן, יכולת לתמצת תגובתך
ברוך שטיין  |  16/08/16 12:58
 
- למה הסתירו שחייזר נחת מהמאדים? ל"ת
ר.א.  |  16/08/16 15:05
2
מי אחראי לניהול הישו"ב?
למר שפירא  |  18/08/16 06:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שחר
העולם החופשי תחת מתקפה! שתי דתות תוקפות אותנו במקביל משתי גזרות! המלחמה נוחלת הצלחה מסחררת ומתקדמת היטב בכל הגזרות! הסיבה פשוטה: איש אינו מבחין בקיומה!
ראובן לייב
מחקר עולמי עדכני מגלה שתלמידי ישראל ניצבים כיום במקום השני בעולם בצפייה בטלוויזיה, והצרה הגדולה היא בכך שזו באה על חשבון התפתחות חברתית תקינה
יובל לובנשטיין
האם האוכל, אשר נמצא בקניונים, בשווקי האוכל ובמרכזים המסחריים, אכן נקי מחיידקים? האם הוא הובל בתנאי קירור נאותים? האם שאריות האוכל של יום ששי נמכרים בירידים של שבת?
יעקב שטרכר
לא סוד הוא שמספר הלא מגויסים הולך וגדל    שרות החובה בצד הסיכונים הכרוכים בו מהווה נטל כלכלי כבד על רוב משרתיו ובני משפחותיהם
שמעון זיו
הטלנטים הם אותם הטלנטים, מלאים בעצמם, חושבים שכל משפט שלהם הוא משפט מחץ, מצחקקים על עצמם ועם חבריהם מתוך תקווה שזה יביא גם אותנו לצחוק סוחף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il