ראש השנה הממשמש ובא, זו הזדמנות לקבוצת גולף לשפר את הביצועים העסקיים שלה, אשר בלשון המעטה, אינם משופרים.
למתבונן באמצעי התקשורת ובעיקר בטלוויזיה ובשלטי החוצות, אינו יכול שלא לראות מופע חריג בהיקפו של פרסום מסיבי של הקבוצה ויש המעריכים אותו בהיקף מינימלי של 15 מיליון שקלים, סכום לא מבוטל לחברה עם ביצועים בינוניים שכאלה.
נשאלת השאלה, מדוע ההימור הזה שנקטו קברניטי החברה והבעלים? מדוע יו"ר רוזנהויז, שרק לאחרונה סיים תקופת מאסר בכלא, בגין עברות על חוקי הממונה על ההגבלים, נקט בדרך שכזו?
נראה שהתשובה די ברורה.
בעלי החברה, מבקש למכור את אחזקותיו בחברה ומנסה כעת לשפר את ביצועיה, על-מנת להעלות את ערכה. היקף כה מסיבי מרמז ובאופן גס ובולט שזו אכן הכוונה, אולם לא בטוח שהפרסומות העשויות בטוב טעם על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי, יביאו לידי קניות כה מוגברות, שכן המגוון שמציע הרשת ובמיוחד המחירים המוצעים, אינם כה אטרקטיביים, למרות ועל אף "ההנחות".