X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עם הודעת הרגולטור על האישור לערוץ 20 לשדר חדשות הודיע הרגולטור "מועצה הודיעה כי ללא תלות באישור שידורי החדשות, תמשיך המועצה לאכוף ביד קשה את עמידת הערוץ במחויבויות הרישיון"
▪  ▪  ▪
לעין ימין

עצוב לנו, עצוב מאד.
ומדוע? כי על-מנת לצפות בריבוי דעות באינטרנט, כל אשר יש לעשות זה לפתוח את אתר News1, ושם אנו מוצאים את כל גווני הקשת מקצוות השמאל ועד קצוות הימין – וזה מאוד משמח.
ומה עצוב? מה שעצוב זה שעל-מנת לצפות בריבוי דעות בטלוויזיה אנו צריכים שני מכשירים - מכשיר אחד לעין ימין עם ערוץ 20, ומכשיר אחר לעין שמאל עם ערוץ 2, מורידים 0 וההבדל עצום.
כמה חבל שעל אף הרגולציה ועל אף מועצת העיתונות דווקא העיתון המתנהל מחוץ לכל המערכות האלה מגלה יכולת וירטואוזית בהצגת ריבוי דעות ואילו כל אלה המכפיפים עצמם בצביעות לכללי אתיקה ולחוק, עושים בפועל מה בראש שלהם.
ואז נולדים ערוצים פוליטיים כמו ישראל היום וערוץ 20 על-מנת לתקן ולו במידה חלקית את ההשתלטות של ה"ליבראליזם" השקרי והצבוע על אמצעי התקשורת, ובמקום תקשורת ישרה ומאוזנת אחת יש לנו תקשורות לרוב, עקומות ולגמרי לא מאוזנות.
אבל גם הרגולציה חייבת להיראות נאמנה ל"ליבראליזם" וכאשר סוף-סוף נתבשרנו שערוץ 20 ישדר חדשות, הרגולציה חייבת לקלקל לנו את החגיגה עם משפט מחוזי כמו "מועצה הודיעה כי ללא תלות באישור שידורי החדשות, תמשיך המועצה לאכוף ביד קשה את עמידת הערוץ במחויבויות הרישיון". ולמה יד קשה? למה נגד מי עוד מתכנן הרגולטור לפעול ב"יד קשה"? חיפשתי באינטרנט עוד התבטאויות כאלה של המועצה לשידורי טלוויזיה ולווין ולא מצאתי, למה דווקא אראל סגל צריך יד קשה, ורביב דרוקר יכול להסתפק ביד רכה, או אולי באצבע, איזה אצבע, זרת, של תינוק רך בימים!
וממתי מותר לרגולטור לפעול נגד ערוץ אחד "ביד קשה" ונגד האחרים לא? האם לא כולנו שווים על-פי החוק?
טעה לטעמי ערוץ 20 כאשר הסכים לקבל את ההצטרפות למועצת העיתונות כתנאי לרשיון החדשות שלו. אלא אם ניתנה לנושא זה התייחסות מיוחדת ברשיון ההפעלה של הערוץ, עלולה מועצת העיתונות להביא בהתנהגותה את ביטולו של רשיון החדשות של הערוץ, כי במסגרת תקנונה של מועצת העיתונות מתאפשר לה לזרוק עיתונים מחברותם במועצה, ובכך הכניס עצמו הערוץ ללועו של ארי לגמרי לא ידידותי, באשר את הנהמות ואת הריר על השפתיים ניתן כבר לשמוע ולראות מהודעת הרגולטור.

תאריך:  26/12/2016   |   עודכן:  26/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביד קשה ובזרוע נטויה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אתה גם עובד שם בסין?
מה יהיה אפרים?  |  26/12/16 11:58
 
- עובד, וקשה מאד תודה על המחמאות ל"ת
ה.א  |  26/12/16 13:25
2
ולא רק זה:
נכון כתב הלפרין  |  26/12/16 18:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
מדינות צבועות מכל היבשות אמרו לנתניהו, די, היכנע לכובש הערבי    העולם מתחרט על הקמתה של מדינת היהודים, ועל כן דורש ממנה להתאבד באמצעות רעל "פתרון" שתי המדינות בארץ ישראל המערבית    ההחלטה המתגרה של מועצת הביטחון אסור שתרפה את ידיה של ישראל
ראובן לייב
ישראל אינה יכולה להימלט מן העובדה המרה שאת ההחלטה האומללה של מועצת הביטחון כנגדה היא המיטה על עצמה במו-ידיה. מה שנותר לה עכשיו לעשות הוא שלא להמשיך ולהתגרות בארה"ב ובמדינות שהצביעו נגדה, כדי שלא להפעיל בעתיד סעיף כפייתי
שמואל אבן, ערן ישיב
המחברים מברכים על השיפור המשמעותי שחל בתהליך גיבוש תקציב הביטחון    ברמה עקרונית יש חשיבות להמשך הבחינה של גודל תקציב הביטחון בתקציב המדינה, כפונקציה של צרכים ביטחוניים ואזרחיים משתנים, בראייה ארוכת טווח
יצחק מאיר
אהבה היא תשוקה לחיבור, שנאה לניתוק    אפשר להבין כי הרהורי שנאה מיגעים את הנפש, מפני שיש בהם מעין התמרדות פנימית ביוצר הדורש אך טוב וחסד, אבל איך תובן היפוכה של המשוואה, והרהורי אהבה מיגעים את הנפש כי יש בהם ראשיתו של קרע עם היוצר הדורש שנאה?
עו"ד ורד כהן, עו"ד רענן בר-און
כיצד נלחמים בפרסום תמונות אינטימיות של קטינים ברשת? יש להפעיל את החוק בשתי זרועותיו - הפלילית והאזרחית - וליצור הרתעה אפקטיבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il