X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
[צילום: מעין קאפמן]
ביקורת "אם נדע לאהוב" בת' באר שבע
ז'אק ברל בישראל
זמרים-משוררים כמו ז'ק ברל נולדים פעם בדור. קולו הצלול וההיגוי הכה ברור של כל מילה, העצימו את האימפקט המהנה שהעניקה שירתו לקהל המאזינים. תיאטרון באר שבע עושה מחווה גדולה בהעלאת "אם נדע לאהוב", מסע תיאטרלי מוסיקלי של שירי ז'אק ברל

באולם החדש האינטימי של תיאטרון באר שבע, שכה מתאים להופעה קברטית זו, עולה המופע המקסים הזה, שהייחוד שבו הוא, שכל שיר מתוך 21 השירים מושר בידי שחקנים-זמרים אחרים, כשבכל אחד יש סוליסט שונה. כך שאין נדרשת עשיית השוואה לקולו הכה ייחודי ושונה מהיתר של ז'אק ברל. אתה שוכח את המקור ומפליג למרחקים עם הקולות היפה הכה מגוונים. הרבגוניות בקולותיהם של השחקנים-הזמרים המחוננים, היא שיוצקת צבעים שונים לכל שיר, וכך - כל מה שזוכרים מהתקופה של הערצת התרבות הצרפתית בישראל - זוכה לביטוי מקורי משל עצמו.
לו היה זה רק פרפורמר יחיד בכל הערב - נו, היה מקום לנסות להשוות. אך כמות שהוא, נכונה בחירת הבימאי רפי ניב לא לאפיין כל שיר ושיר בצבעים החוזרים ונשנים, אלא לצקת בו את האופי של כל פרפורמר מעצם אישיותו ואופי קולו, כך שהאוירה הפיוטית מלאת הקסם של השירים אותם אי-אפשר לשכוח - נשארת במלוא מהותה. מה גם, שהשירים תורגמו לעברית בידי מיטב המשוררים.
במרכז ההצגה המוסיקלית תופסת את מירב תשומת הלב השחקנית המצוינת ורבת ההבעות מיכל ווינברג. מיכל, ששיחקה שנים בתיאטרון "גשר", זכתה לשבץ בקולה בכל הצגה שיר או שניים שיבגני אריה השכיל כה לעשות. בכך יצק אריה בכל הצגה צבעים וגוונים נוספים על הדרמה שעל הבמה. קולה הנפלא מרנין את הלב גם הפעם, בנוסף להופעתה הדרמטית שמעטירה על כל שיר אלמנטים המעשירים אותו.
כך גם אמיר קריאף, שחקן דרמטי נודע, מפתיע ביכולת קולו בשירה, ומעניק לכל שיר שבביצועו אופי פואטי הטובל בפילוסופיה של המחבר. (לא תמיד ברל היה גם מחבר השירים, אך שירתו-היא שהיקנתה להם תהילת עולם). כך גם יתר כל חבורת הזמרים: רעות אלוש, עלא דקא - שניהם שחקנים משובחים, מעבר לשירה המוגשת פה), זוהר מידן הזוהרת על הבימה בקולה, דני שפירא ותום חודורב.
הצגה מענגת לימי הקיץ הלוהטים כפיצוי על כל המולה תקשורתית חופרת המטרידה את שלוות המאזינים, הצופים והקוראים עיתונים.
בצילומים של מעין קאופמן נראים למעלה מיכל וינברג ואמיר קריאף ומתחתיו רעות אלוש, עלאא דקא ודני שפירא.

[צילום: מעין קאפמן]
תאריך:  20/07/2017   |   עודכן:  20/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ז'אק ברל בישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
במקום דני שפירא צ"ל דור ברנס ל"ת
alice  |  23/07/17 10:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד פרלסמן
אבי גבאי איננו אנרכיסט מטורף, וגם לא שליח של הקרן לישראל החדשה, אלא מנהיג השדרה המרכזית של השמאל הישראלי    וכשהוא מפגין נגד היועץ המשפטי לממשלה, הוא מוכיח שהשמאל פשוט יצא מדעתו
אייל צדקיהו
הוגבלה זכותו של "תא משפחתי" למכור, בתקופת המעבר, עד שתי דירות מגורים מזכות לפי החישוב הלינארי המוטב. בנוסף, נקבע כי החישוב הלינארי המוטב לא יחול, בתקופת המעבר, לגבי מכירת דירת מגורים ל"קרוב", בין בתמורה ובין שלא בתמורה
ציפורה בראבי
איסור שבועת והלכות נדרים, הכעס משכיח החכמה, נקמת ישראל במדיין, חומרנות מול אהבת הארץ    עם סגולה
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס החלה בתהליך של פיוס עם משפחות של פעילי פתח ברצועה שנרצחו במהלך השתלטותה על הרצועה ב-2007. הפיוס נעשה באמצעות מנגנון תשלום פיצויים בשיתוף עם מוחמד דחלאן כדי למנוע נקמת דם ולאפשר שלטון משותף ברצועה
אברהם הללי
הדור העומד להכנס לארץ, הוא דור שלא היה במצרים ולא זוכר את הימים ההם ולכן גם אין הוא מבקש לשוב למצרים, פניו קדימה. ועוד גבולות הארץ מתוארים בפרוטרוט בפרק לד מפסוק ג' עד פסוק ל' זאת כשצאצאי ראובן וצאצאי גד וחצי שבט מנשה לקחו נחלתם מעבר הירדן מזרחה. זאת לאחר דין ודברים שנתקים בין משה לבין שנים וחצי שבטים אלה, כשבקשו להתנחל מחוץ לגבולות הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il