X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראשי הליכוד ופעיליו היו מדוכדכים, הילכו בינינו כצל, חפויי ראש ונוגים, ולא ידעו את נפשם מרוב צער על מה שנראה כאיבוד השלטון לטובת מפלגות המרכז והשמאל ואז חל המהפך!
▪  ▪  ▪
הליכוד עולה [צילום: פלאש 90]

רק לפני מספר חודשים היה המצב של הליכוד בשפל חסר תקדים כשבסקרים הידרדר ל-22 מנדטים, והסתמן שבבחירות הבאות לא ירכיב את הממשלה הבאה. ראשי הליכוד ופעיליו היו מדוכדכים, הילכו בינינו כצל, חפויי ראש ונוגים, ולא ידעו את נפשם מרוב צער על מה שנראה כאיבוד השלטון לטובת מפלגות המרכז והשמאל.
ואז חל המהפך!
סטודנטית באחת המכללות ציירה את ראש הממשלה ומעליו חבל תלייה, וכדי להגביר את האפקט, תסריטאית עלומה השוותה בין היטלר לראש ממשלת ישראל. החומרים הללו התפרסמו כאש בשדה קוצים. העם הגיב בהתאם ובסקרים עלה הליכוד ל-24 מנדטים.
המצב השתפר כשמאן דהו לקח צילום של ראש הממשלה ואשתו, שביקרו באותה העת בניו-יורק, והציג אותם כאילו הם ישובים על הקבר של רבין. התמונה זכתה לשיתופים רבים ברשתות. בסקרים קיבלה מפלגת השלטון 25 מנדטים.
היה צריך לעשות משהו שיחמם את האווירה וילכד את שורות השמאל נגד המגמה הגוברת של התחזקות הימין בסקרים, ולכן התארגנה העיתונות ובשיתוף עם האובססיבים למילה "ביבי", החליטו על קמפיין נגד השחיתות השלטונית. העיתונות המגויסת התמלאה בדיווחים על שחיתות פה ושם, והתקשורת הרבתה לספר על הנהנתנות של ראש הממשלה. ברשתות החלו לכנות את ראש ממשלת ישראל בכינויי גנאי כגון ביביהו, שקרניהו, נהנתניהו וכו'.
מובן מאליו שראש הממשלה עצמו לא יכול היה להגיב, שכן שהה באפריקה, טרוד בפגישות עם מקביליו שם כדי למצב את ישראל ולשפר את היחסים בינה לבין המדינות הללו.
הסקרים הראו האטה כלשהי והליכוד עלה במעט ודשדש כמפלגה הגדולה עם 26 מנדטים.
התקשורת לא יכולה הייתה להתמודד עם חוסר ההחלטה של העם, ועל כן הגבירה את המאמצים וראיינה חדשים לבקרים מומחים ופרשנים אשר ניתחו את פרשות 1000, 2000, ו-3000, ודנו לכף חובה את ראש הממשלה. ואכן הסקרים שלאחר מכן הראו כי חלה תזוזה, ודיווחו על 27 מנדטים לליכוד.
משראו זאת, החליטו ראשי המחאה הציבורית להביא מאות מפגינים אשר רעשו, געשו והניפו שלטים נגד ביבי ושלטון הליכוד. כמובן שהשלט המרכזי שעיצב את רוח ההפגנה, ושעליו היה כתוב באותיות של קידוש לבנה שביבי אשם עד שתוכח חפותו, היה שלט שנכתב על-ידי אנשים "נאורים ואינטליגנטים", ולא על-ידי ה"בבונים" שמצביעים ליכוד לא משנה מה.
אבל מה לעשות שה"בבונים" קובעים את הטון בשטח ולא האנשים "הנאורים" עם השלטים הכל כך "אינטליגנטים" שלהם? למחרת הראו הסקרים על עלייה תלולה לליכוד לכדי 30 מנדטים!
התכנסו ראשי המפגינים לטכס עצה מה ניתן לעשות כדי להפיל את שלטון הליכוד. החליטו לפעול נגד הוראות המשטרה ולגזור מזה קופון. גייסו אלפי חברים ודהרו במוצ"ש לאתר ההפגנות בפתח תקוה. באמצע הדרך, כפי שניצפה, עצרה המשטרה את ראשי ההפגנה, דבר שהביא לסיקור נרחב בתקשורת. כעבור יום שוחררו ראשי ההפגנה ממעצרם והתקשורת ראתה בכך ניצחון גדול לחופש ההפגנה, הבעת הדעה ורוח הדמוקרטיה.
תוצאות הסקרים שלאחר האירוע המכונן הזה לא איכזבו. הליכוד עלה ל-34 מנדטים.
זה המצב נכון להיום.
ועתה נמסר לי ממקורות מוסמכים שראשי הליכוד פנו לפעילי השמאל ומארגני ההפגנות בבקשה: אנא, שילפו עוד ארנבות משק ההפתעות שלכם והביאו אותן בגדול, נגיד - לארבעים מנדטים. חבר'ה, עשו מאמץ! זה לא בשמים!
אולי יש לכם עוד קצת בדיחות על ביבי, שרה וההתנהלות שלהם ושל בני משפחתם? שפכו הכל! היש עוד איזה שחקן, סטנדאפיסט, סופר או אמן שטרם ניבל את פיו? - עתה הזמן!
האם יש במאגר הפרשנים, העיתונאים ובעלי טורי הדעה מישהו שלא בז עדיין לשרי הממשלה? הוא מוזמן עתה!
אנא שיפכו הכל. מלאו את התקשורת בהכפשות, בבקשה. בימין צריכים את זה כחמצן לנשימה. רק אל תרפו! אל נא תרפו, בבקשה!
מקורות:
סקר: הליכוד בשיא, המחנה הציוני ממשיך לצנוח. מכון גיאוקרטוגרפיה בסקר חדש, המראה המשך מגמת ההתחזקות של מפלגת השלטון. לאחר הזינוק בעקבות הפריימריז, המחנה הציוני בירידה במנדטים ובאחוז המצביעים הבטוחים, שעוברים בחלקם למרצ.
סקר חדש שפורסם מצביע על התחזקות של הליכוד, שמגיע לשיא של 34 מנדטים. המחנה הציוני נחלש, אך מקבל מנדטים מיש עתיד, שנחלשת גם היא. את הסקר ערך פרופ' אבי דגני, נשיא מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה.
שירית אביטן-כהן | 24/8/2017 14:04
.nrg.co.il/online/1/ART2/892/072.htmlhttp://www

תאריך:  28/08/2017   |   עודכן:  28/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבותיי, מהפך!
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
רחלי-זה לא מצחיק !!!
אבנר צפוני  |  28/08/17 09:55
 
- אבנר המסכן זמנך עבר
יואב דרומי  |  28/08/17 11:49
 
- נכחד,נכחד-
אבנר צפוני  |  28/08/17 13:03
 
- לתסכל&להטריף?מה=לא לתקן העולם?
ע_הראל  |  28/08/17 14:02
2
השמאל בתבהלה
יצחק ברמור  |  28/08/17 10:12
 
- שמחה שאהבת את הסאטירה.
רחלי בן-צור  |  29/08/17 03:05
3
יש להוסיף "שמאלן התעלל בחרדי"
אטילה ההוני  |  28/08/17 12:22
4
בניגוד לפרובוקטורים-הציבור חש! ל"ת
צייד אדם-לא פה!!!  |  28/08/17 16:39
5
זה אומר שביבי לא עבריין?
הירונימוס  |  28/08/17 17:49
 
- זה אומר שביבי עבריין?
רחלי בן-צור  |  29/08/17 03:12
6
אוהב שמאלנים סובלים ל"ת
דורון.צ  |  28/08/17 21:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
משה כחלון דומה למי שלא נתן ולא שת ליבו לכך, כי הוא נותר בשולי הדרך והכרכרה, הסוסים והרכב חלפו עברו להם על פניו זה מכבר
דרור אידר
על שער ה"שטרן" הגרמני וטירלול התודעה המערבית; על אלדד יניב ועדות מדהימה עליו; מי השווה את טראמפ לנירון קיסר ומה מלמדת ההשוואה הזאת על הדת החדשה שקמה לנגד עינינו ושכוהניה הם עיתונאים? פרק לא ידוע (ואקטואלי!) בתולדות הקיסר המטורף; ואחרון, טוויסט מדהים בעלילה: על הגרסה העברית של סיפור היעלמות הקיסר הרומי. את הנמשל האקטואלי נשאיר לכם.
הטור השבועי. השקעתי עבורכם, לא תציצו לראות?
ענת כהן
ההצדקה למס, שתכליתו אינה מימון פעילותיה של המדינה, אינה יכולה להימצא במס הארנונה. מה גם שבניגוד לארנונה, המוטלת על כלל מחזיקי הדירות כדי לממן את השירותים שנותנת להם הרשות המקומית, מס ריבוי דירות אינו מממן פעילות מסוימת שממנה נהנים בעלי הדירות
ראובן לייב
על-פי הצעת-חוק, הנתמכת הן על-ידי סיעות הקואליציה והן על-ידי סיעות האופוזיציה, לא יחויבו העובדים במשק הישראלי לפרוש מעבודתם עם הגיעם לגיל הפרישה הנוכחי
שלמה פרלה
טוב יעשו קברניטי החינוך אם יתנו דעתם לכך שיש להעלות את מפלס הדרישות מן התלמידים, במקום לחפש נוסחאות מתחכמות, יחצניו"ת ונבובות לשיפור הישגים, כטיבן של מכונות ההרזיה וחיטוב הגוף המבטיחות לעצב את הבריות בצלמם ודמותם של אפולו וונוס ללא כל מאמץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il