X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צרפת היא המדינה המובילה באירופה בשיעור המוסלמים שבה, כעשרה אחוז. בקרב בני ה- 14 ומטה שיעורם גבוה הרבה יותר. כל אחת משתי עריה הגדולות, פריז ומרסיי, מאכלסת מאות אלפי מוסלמים. נתונים אלה, יחד עם אופי התגובה הצרפתית להצהרת טראמפ, אופי שהוא דומה מאוד לזה של אותן "מדינות סוניות מתונות", מעמידים את צרפת בגוש אחד עם אותן "מדינות סוניות מתונות".
▪  ▪  ▪
מוסלמיות בצרפת [צילום: תומאס פדילה/AP]

עסקני השמאל/תקשורת המציאו בשנים האחרונות הנחה כאילו קיימות "מדינות סוניות מתונות", המוכנות לשיתוף פעולה עם ישראל. עד כדי כך הם מאמינים בהנחה המופרכת - כדרכם - עד שהם מתעלמים מן התנאי המתלווה אליה. אותן "מדינות סוניות מתונות", החרדות מפני התעצמותה של אירן, מוכנות להסתייע בישראל, ובלבד שזו תקבל את "היוזמה הסעודית", את "פתרון שתי המדינות", את "פתרון בעיית הפליטים" על-ידי השבתם לארץ ישראל, וכו'. במלים אחרות, התנאי המוקדם של אותן "מדינות סוניות מתונות" לקבל סיוע מישראל הוא ש..... ישראל תתאבד.
גם תגובתן של אותן "מדינות סוניות מתונות" על הצהרת ירושלים של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ מעידה על כך שלא מתינות מאפיינת מדינות אלה, אלא שנאה למדינת היהודים. לא רק סעודיה ומדינות המפרץ, אלא אפילו ממלכת ירדן, שהמשטר בה נשען מזה שנים רבות על כידוני צה"ל, הזדעקה ומובילה את האיבה הערבית נגד ההכרה האמריקנית הזהירה והמהססת הן בהיסטוריה והן במציאות בשטח.
התגובה המתלהמת ברחבי תבל כלפי צעדו של טראמפ אינה מוגבלת לאותן "מדינות סוניות מתונות". העולם המוסלמי כולו מתייצב למגננה מיותרת על העיר השלישית בקדושתה לדת המוסלמית, העיר שאינה מוזכרת בקוראן ושאינה נמצאת בסכנה. בין מובילי המחאה המוסלמית בולט הסולטן ארדואן, החולם להחיות את האימפריה העותומנית ולהמשיך את משטר הסולטנים.
התגובה הפבלובית ונטולת ההיגיון אינה נחלתן של "מדינות סוניות מתונות" בלבד, אלא גם של העולם הנוצרי-האירופי, זה "הנאור" בעיני עצמו, בין המלחמות הנוראות שהוא כופה על העולם. כאן בולטת מאוד תגובתה של צרפת, זו שמתרפסת בפני המוסלמים וזו שמוכנה לעשות כל צעד אנטי-ישראלי ואנטישמי כדי לרצות אותם. ע"ע הצבעתה של צרפת בארגון הצבוע אונסקו, החלטה המכחישה את הקשר היהודי להר-הבית. שיא החוצפה הוא כמובן התגובה הגרמנית, תגובה של מדינה שהיא האחרונה שמותר לה להתבטא נגד ישראל והיהודים.
צרפת היא המדינה המובילה באירופה בשיעור המוסלמים שבה, כעשרה אחוז. בקרב בני ה-14 ומטה שיעורם גבוה הרבה יותר. כל אחת משתי עריה הגדולות, פריז ומרסיי, מאכלסת מאות אלפי מוסלמים. נתונים אלה, יחד עם אופי התגובה הצרפתית להצהרת טראמפ, אופי שהוא דומה מאוד לזה של אותן "מדינות סוניות מתונות", מעמידים את צרפת בגוש אחד עם אותן "מדינות סוניות מתונות". צרפת הצבועה פוסלת את ארצות הברית מלשמש מתווך הוגן בין ישראל לערבים. אירופה בכלל, וצרפת בפרט, מעולם לא היו ולעולם לא תהיינה מתווך כזה, בגלל שהן מתיישרות באופן עקבי עם דרישותיהם של שונאי ישראל.
המעורבות של צרפת ושל בריטניה ומעצמות אירופיות לשעבר אחרות הייתה מאז ומתמיד מזיקה ומיותרת וזרעה את זרעי הפורענות במפת המזרח התיכון. לפני 100 שנים שרטטו הקצינים הבריטי והצרפתי סייקס-פיקו את מפת האזור, המציאו מדינות יש מאין, הנהיגו את משטר הכיבוש המנדטורי באזור, ולא החמיצו כל שגיאה ונזק שניתן לעשותם. כך התנהגות שלטונות הכיבוש הבריטי נגד פליטים יהודיים מאירופה הכבושה בידי גרמניה הנאצית, וכך ניסיונותיה של בריטניה לקרוע את הנגב ולהעבירו לערבים, אפילו אחרי תקומתה של מדינה היהודים.
בשל ההרכב הדמוגרפי של צרפת ושל פריז ניתן לבחון דווקא שם את "פתרון שתי המדינות" על-ידי חלוקתן של צרפת ושל פריז בין הרוב הנוצרי הוותיק והמצטמק לבין המיעוט המוסלמי הצפוי להפוך לרוב לפני שנת 2050.

תאריך:  10/12/2017   |   עודכן:  10/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צרפת, מדינה סונית מתונה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
גם לדאעש יהיה מה לומר בפריז ל"ת
סניל  |  10/12/17 15:26
2
יום גדול
פרופ' אלישע האס  |  11/12/17 13:19
3
צרפת מתונה?
סב  |  11/12/17 22:40
4
צרפת עוד תתחנן
יהודי מפוכח  |  12/12/17 19:32
5
האירופים הם אותם אירופים: אנטי
יהודי מפוכח  |  15/12/17 23:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ההנהגה הפלשתינית איננה ממהרת להצטרף לקריאת חמאס לאינתיפאדה חדשה ומחמוד עבאס שוקל שורה של צעדים מדיניים כתגובה על הכרזת טראמפ. ההכרזה של הנשיא טראמפ נועדה להכשיר את דעת הקהל הערבית לקראת "עסקת המאה", גם ישראל תידרש כנראה לויתורים כואבים
איתן קלינסקי
מול מציאות חדורת שנאה ואכולת קנאה, מול רבים וחזקים המוכנים לקטול חיים, כולל חייו, יצא יוסף בשליחות המתמצית בארבע מלים "אֶת אַחַי אֲנִי מְבַקֵּשׁ"
אליהו קאופמן
בבסיס טענותיו הרי שיהורם גאון צודק אבל יאזור בן הישוב הישן אומץ ויצביע אף הוא באופן אמיץ על אלה שהפכו את הר-הבית לסלע מחלוקת - המשמש סיבה לשונאי הדת היהודית בישראל להדיר ממנו כל סממן יהודי
ציפי לידר
חלום וּפִשְׁרוֹ    רב הנסתר - מי היא הדמות המיסתורית המַנחה את יוסף?    מה לומדים ממעשה בסולם?    וּלקינוח בין הפרשות
משה נסטלבאום
האם השופט דוד רוזן, נציב הביקורת על הפרקליטות שהוא שופט אמיץ, יצליח לשחרר את החסמים שעיכבו את משפטם של רות דוד ומקורבה רונאל פישר? ומדוע שופטי בג"ץ לא נענו לעתירה להאשים את רות דוד בעבירות של שוחד מרמה והפרת אמונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il