X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העדויות הרבות על התנהגות אימפולסיבית של אשת ראש הממשלה, מביכות, ההתכחשות הציבורית של ראש הממשלה לדבר אף היא מביכה, ועם זאת היו לנו בצמרת נשים של... הרבה יותר שרוטות, והרדיפה אחרי אשת ראש הממשלה היא מרושעת ופוליטית מובהקת
▪  ▪  ▪
כולם לוקחים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

אני שרוט. אני לוקח כדור אחד ביום, בלעדיו הייתי אומלל, וסביבתי הייתה עוד יותר אומללה. אני לוקח עוד כדורים בגלל צרות אחרות, אבל אחד, ורק אחד, אני לוקח להקטנת השריטה.
וזה ברור שהכדור עובד, כי אם במקרה נדיר אני תקוע בחו"ל בלי כדורים, אזי אחרי מספר ימים אני יודע מכך ומרגיש פיזית איך השריטה מתרחבת, ובחלוף יומיים שלושה של חזרה לארץ, ונטילת התרופה, השריטה מתכנסת בחזרה.
אני יכול לומר בכנות שלדעתי הרבה אנשים צריכים כדור אחד, לשריטה, והם לא מודים בשריטה, הם נותנים לעצמם ולסביבתם לסבול, וחבל.
הכדור לא מוריד לי את צלילות המחשבה, בניגוד לכדורים דומים אשר ניתן לקרוא עליהם בספרות הרפואית, הוא לא גורם לשום תופעות של זומביות או תופעות אחרות, מידי פעם אני עושה בדיקות דם על-מנת לוודא שהמינון מועיל ואינו מזיק.
עם כל הכבוד לראש הממשלה ולרעייתו, אני חושב שגם רעיית ראש הממשלה שרוטה, והשריטה שלה לא חמורה יותר מהשריטה שלי או קלה יותר, שנינו מתפקדים מקצועית למרות השריטה, אבל היא וסביבתה סובלים סבל מיותר לדעתי, ואני כבר לא.
להגנתם של השרוטים אפשר לומר שרבים מהאנשים המיוחדים בעולם היו שרוטים, המאזן הכולל של אנשים הוא קבוע, DC, זרם עשר, אז יש אנשים שהם אפורים כל הזמן DC, ללא חן וללא כיעור, ויש אחרים AC, זרם חילופין, עם הרבה חן אך גם עם קצת כיעור, ובעתות מצוקה – הרבה כיעור.
ומניסיוני האישי אני יכול לומר לשרוטים למיניהם, יש היום כלים להשאיר רק את החן או בעיקר את החן, ומומלץ מאוד להשתמש בהם, כי לחלופין סתם סובלים.
ואני עם השריטה שלי בקושי עשיתי פיפי בתוך הבריכה, ואנשי ציבור שרוטים עושים זאת מהמקפצה, בייחוד כאשר אנשי הציבור האלה הם מטרות מהלכות ליריבים מרושעים, חסרי כל כישורים המנצלים את המצוקה הנובעת מהשריטה לצורך קידומם האישי.
אני קונה 100 שרוטים בתמורה לאפרפר צבוע אחד, אני קונה 1,000 שרוטים בתמורה לשני חארות אשר מנצלים את מצוקת הזולת על-מנת לבנות את עצמם, וחארות כאלה יש בכל מקום, ולא רק בפוליטיקה.
עם זאת הייתי מאוד מייעץ לראש הממשלה ולרעייתו, שלא להתייחס למה שעובר עליה כאל כעס אקראי שקורה אחת לתשע שנים, ניתן להאמין שהכעס הזה הרבה יותר תכוף, סביר מאוד שהוא נובע משריטה לגמרי לא גדולה, כי עם שריטה גדולה לא ניתן כלל לתפקד מקצועית, והשריטה הזו הרבה יותר קטנה משריטות שחוו ראשי ממשלה בעבר, אך עם הטכנולוגיה של היום, אני מעיד מעדות אישית, שאפשר לצמצם את רוחב השריטה, למידה שהילד הרע והמגודל הולך, ונשאר רק הפלא, רק הפלא נשאר.

תאריך:  01/02/2018   |   עודכן:  01/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקטנת השריטה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שריטה נרפאת מעצמה
מוטי הקרייתי  |  1/02/18 11:05
 
- גם אני במקורי קרייתי
ה.א  |  1/02/18 11:57
 
- וכמובן זהירות מרובה.
ה.א  |  1/02/18 12:23
 
- מומלץ בלי כימיקלים
מוטי הקרייתי  |  1/02/18 16:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם הללי
המדינים-הישמעאלים נוהגים בשבחם את האלוהים הם אומרים את יִחוּדוֹ: אלוהים אחד ואֵין אֱלוֹהַ זֻלַּת אֱלֹהִים ובערבית אומרים (لا اله الا الله) ומדרבנים את המאמינים לאמור: וַחִּידוּ (وحدو)
יוני בן-מנחם
ההתפייסות של אירן עם ההנהגה החדשה של חמאס הביאה לחידוש המלחמה החשאית של ישראל נגד הזרוע הצבאית של חמאס כדי למנוע פיגועי טרור. על-פי גורמים בחמאס, ישראל הגבירה את השימוש במשתפי פעולה מקומיים כדי למנוע את נפילת סוכניה בשבי
עמוס גלבוע
כאשר נתניהו הצהיר כי ישראל לא תשלים עם הקמת מפעל לטילים מדויקים בלבנון ואם תצטרך היא תפעל. אם אכן ישראל תפעל, הדעת נותנת שחיזבאללה יגיב ובכך תחל הדרדרות. האם אירן תירתע ותעצור הקמת המפעל?
יורם אטינגר
בניגוד לקודמיו שראו בעניין הפלשתיני את בבת-העין הערבית וגורם מכונן במזרח התיכון, טראמפ מבחין בפער הבלתי ניתן לגישור בין המלל (המחבק) והמעש (האדיש והשלילי) הערבים כלפי הפלשתינים
איתן קלינסקי
מימים רחוקים    כואב לי, שחיים גורי עלה על שרטון של שירה, המעגנת דפוסי דה-לגיטימציה של ערביי חיפה התחתית    הסטריאוטיפים השליליים של דה-לגיטימציה, שליוו את העם היהודי ופגעו בו תקופה ארוכה שם(!), מועצמים כאן(!) בשיר של משורר עברי, היורה לעבר עם שלם בהכללה מתנשאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il