X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על חורבותיה של מסעדת "רפאל", שבקומת הקרקע של מלון "דן" תל אביב פתח בימים אלה השף הוותיק ויקטור גלוגר מסעדה ארגנטינאית מושקעת מאוד, תוך תקווה להצליח במה ששף רפי כהן נכשל
▪  ▪  ▪
מסעדת הולה [צילום: יח"צ]
השף ויקטור גלוגר [צילום: יח"צ]

בימים שבהם ענף המסעדנות הישראלית נשען ממש על כרעי תרנגולת, דרושה העזה בלתי רגילה לפתיחתה של מסעדה חדשה. אחד שכזה שהעז לעשות זאת הוא השף הוותיק ויקטור גלוגר, לשעבר בעליה של מסעדת "קלואליס" הוותיקה שברמת-גן.
ואכן, על חורבותיה של מסעדת "רפאל", שבקומת הקרקע של מלון "דן" התל אביבי (רחוב הירקון 87), פתח בימים אלה ויקטור גלוגר את מסעדת "הולה" הארגנטינאית החדשה שלו, תוך תקווה להצליח במה שהשף הקודם רפי כהן נכשל.
ל"בייבי" שלו הוא גייס הון עתק, ובלבד שלא לאכזב את הברנז'ה, שעקבה בעניין אחר היוזמה, ושהמתינה לראות מה יהיו פירותיה. התוצאה הייתה מסעדה ייחודית, המושקעת כולה ברצון לרצות את שוחרי הטעם הטוב של בישול קולינרי.
אכזבה מתמנון
ל"הולה" הסבנו בשניים, לעת צהריים, לארוחה עסקית, המוגשת מדי יום במרוצת השבוע. פתחנו במנת חצילים על האש, עם לחם הבית, זיתים ואיולי - מנה שהסבה רוב נחת לפינו. בת הזוג התענגה, לעומת זאת, על קוקי סאן ז'אק, עם תוספת גדולה של כבד משובח, כמנה ראשונה שהייתה לדוגמה.
מן המנות העיקריות בחרנו בנתח גדול ועסיסי של אומצת בקר, שהוגשה במידת מדיום כשהיא נימוחה, ושערבה בהחלט עד מאוד לחיכנו. בת הזוג, לעומת זאת, נחלה אכזבה מתבשיל התמנון שהוצע לה בחום, והנחשב למנת הדגל של "הולה". הכל בעטיו של תבלין הלימון, שהיה דומיננטי מדי במנה, ושפגם בשל כך לא מעט בטעמה.
את הארוחה העסקית סיימנו במגוון קינוחים, ובהם גלידת סופלה ופירות העונה, סמי-פרדו, קרנץ' תפוחים, מרנג ועוגת שוקולד. אז מה עוד תבקשי מאיתנו מכורה ואין ואין עדיין?
החשבון הסתכם ב-380 שקל והוספנו עליו תשר של 15% לשרות שהיה יוצא מן הכלל. את "הולה" זיכינו ב-8 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו.
תאריך:  07/06/2018   |   עודכן:  07/06/2018
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
שוב ושוב נשמעים קולותיהם של מחבלים בכירים המדברים בעברית קולחת, שאותה למדו ב"כלא" הישראלי, והעיתונאים הישראלים נזהרים בכבודם ושואלים אותם בעדינות, שמא ייפגעו רגשותיהם של המחבלים
אברהם הללי
בכוח חרבו של "הנביא" אולצו תושבי ארצות אלה להתאסלם והקימו ישויות מדיניות איסלאמיות בעוד בפלישה לארץ ישראל נכשלו בכך, כי שארית הפלטה של ממלכות ישראל ויהודה ישבה בארץ, ולא אפשרה ל"ערבים" (לבדווים של מכה ומדינה) להקים ישות ממלכתית-מדינית בארץ
יוני בן-מנחם
תומכיו של מרוואן ברגותי פתחו בקמפיין כדי להביא לשחרורו מהכלא הישראלי במסגרת עסקת חילופי השבויים הבאה עם חמאס כדי שיהפוך ליורשו של מחמוד עבאס. ישראל יכולה להשפיע על בחירת יו"ר הרש"פ הבא והיא תצטרך להחליט אם להסכים לשחרורו של מי שהיה סמל הטרור של האינתיפאדה השנייה
אריה הס
שוויון כלכלי-חברתי ורמת חיים גבוהה לערביי ארץ ישראל הם מרכיבים אסטרטגיים אקוטיים לביטחונה ועתידה של ישראל בארץ ישראל בשלמותה
בצלאל לביא
אולי הגיע הזמן לשאול את עצמנו האם מעמדה ייקבע אם נבחרת ארגנטינה תשחק או לא תשחק בטדי? האם משהו ישתנה בה אם האירוויזיון יתקיים או לא יתקיים בשטחה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il