המערכה בין שופרסל לסופר-פארם נמצאת רק בראשיתה, אולם כבר כעת נראה ששתי הרשתות נמצאות על מסלול "התנגשות מתבקש" - שופרסל נוקטת באסטרטגיית מחיר בשילוב של פריסה רחבה וקיום המבצעים בכל החנויות ולא רק בניו-פארם ואילו סופר-פארם נוקטת בגישה של מבצעים רחבים ועמוקים בקטגוריית המזון ולא רק במזונות אשר מוגדרים "כבריאים" כמו מים מינרלים, דבש ושמן זית ועברה כבר למזונות מפנקים כמו שוקולד, עוגיות ממרח נוטלה ואפילו טונה, בייגלה, חרדל וריבות.
הפריסה הרחבה של שופרסל וכניסתה בעוצמה לתחום התינוקות, תחייב את סופר-פארם להרחיב את פריסתה בתחום המזון ללא בישול - קרי פירות וירקות חתוכים, ארוחות מוכנות וסנדוויצ'ים ואפילו לתחום המעדנים והגלידות או במילים אחרות, מהלכים אשר ידרשו ממנה להכניס מקררים ומקפיאים לחנויות שלה ובעצם למה לא? שהרי חנויות הרשת זמינות ונגישות לציבור ומדוע בעצם לא להציע ללקוחות שלה גם מעדני חלב (מוצרים עם רווח גבוה), קצת חלב, גבינות וגלידות ולנצל את העובדה שהיא פתוחה בשבת בגלל בתי המרקחת ולהציע ללקוחות את המוצרים האלה בכל עונות השנה ובעיקר בזמן ששופרסל סגורה בגלל השבת/כשרות ובעצם להפוך לחלופה לטיב טעם ולחנויות הנוחות של תחנות הדלק בתחום ומכאן המרחק להציג גם ירקות ופירות אורגניים (מתאים לדימוי הבריאות של סופר-פארם) קצר ומתבקש. במילים אחרות, נראה שיהיה כאן הרבה יותר ממעניין.