בימים אלה יצאה שופרסל במסיבת מועדון ללקוחותיה הרבים, מבצע שמלווה בפרסום מסיבי בתקשורת ובדיוור לחברי המועדון.
ביקרתי היום בשופרסל דיל במודיעין ולא בדיוק הבנתי למי המסיבה, מלבד הנראות היפה והשילוט, מחירי המוצרים אכן היו זולים מהמחיר הרגיל, אולם לא הרגשתי שזו אכן מסיבה בשבילי, שכן מחירי המוצרים לאחר ההנחות, היו לכאורה יקרים למדי, מחירי הירקות והפירות לכאורה היו רגילים לחלוטין ואף יקרים במספר שקלים לק"ג מזה שראיתי בסניף יוחננוף הסמוך ביום השוק שערך, וגם לא נפלתי מהמבצעים במותגים מוכרים שכן רוב המותגים היו במבצעים דומים ו/או אפילו זולים יותר מאשר אצל המתחרים, למעט הוזלות נאות במספר מוצרי מותג שופרסל, אשר נמצאו זולים יחסית.
לסיכום, לכאורה הרגשתי שזו לא בדיוק מסיבה בשבילי, אלא אולי מסיבה לרגל סגירת שנת מכירות מוצלחת לבעלי הרשת ולמנהליה ופחות ללקוחותיה.