X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע ישנם חלקים בנתיב, שאין בהם עמודי תאורה כלל?! או חלקים אחרים לאורך כביש 6, אשר יש בהם עמודי תאורה לאורך הנתיב, אולם הם לא מופעלים ולא מוארים?
▪  ▪  ▪
כביש 6 לא מואר בחלקו [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

אחד הנתיבים העמוסים ביותר במדינת ישראל ולבטח הרווחי ביותר, הוא כביש 6. הכביש שהוקם לאחר לא מעט חששות, מוכיח שכסף פרטי בשילוב יוזמה ממשלתית, יכול להניב פרויקטים אדירים בלוח זמנים קצר ובהצלחה עסקית לא מבוטלת לבעליו.
שמח אני שהם מרוויחים והרבה (ואפילו המון), שכן זה יעודד פרויקטי פיתוח ותשתיות נוספות בישראל, אולם מדוע לא לספק שירות נאות ללקוחות?
אין ספק שבין המפעילים ובין המדינה נחתמו הסכמים לפני כשני עשורים, שהביאו לידי ביטוי מציאות מסוימת, אולם גם אם בהסכמים אלו נפלו לכאורה מספר פגמים, או שלא ניתנו דגשים לבעיות עתידיות - תקלות אלו חייבות להיות מטופלות כעת ולא להמתין לתום חוזה ההתקשרות - כמו למשל העדר תאורה נאותה לכל אורכו של הנתיב?
מדוע ישנם חלקים בנתיב, שאין בהם עמודי תאורה כלל?! או חלקים אחרים לאורך כביש 6, אשר יש בהם עמודי תאורה לאורך הנתיב, אולם הם לא מופעלים ולא מוארים?! או לחלופין וזה הכי מעצבן ומרגיז, שהאזורים הכי מוארים הם באזור תחנות הנחות לאורך הנתיב, ודווקא בקטעים הסמוכים להם, אשר יש כבר עמודי תאורה, הם מוחשכים??!! או במילים אחרות - אין כאן בעיה של אספקת זרם, אלא פשוט חוסר נכונות, אדישות כלפי הנהגים ולכאורה גם חסכנות יתר וקמצנות.
תחנות הנוחות לאורך הנתיב של חברת דור, הן התחנות הכי רווחיות בישראל והן ממש מכרה זהב, הן עמוסות כמעט לאורך כל היממה ובמשך כל השנה והנתיבים הסמוכים להן מוארים באור חזק ואילו כחצי ק"מ הרחק מהן, קיימת עלטה וחושך מצרים, כאשר באזור מותקנים וקיימים עמודי תאורה, אולם הם לא מופעלים?? איפה נמצא משרד התחבורה? מדוע הוא חושש לכאורה להאיר את הפנסים הכבויים ולהעיר למפעילים השבעים לכאורה?
אין לי ספק שהתנהלות קלוקלת שכזו לא הייתה יכולה להתקיים במדינות מערב אירופה המתוקנות, שם נותנים יתר כבוד לציבור הלקוחות ודואגים יותר לבטיחות הנהגים בכבישים.

תאריך:  17/02/2019   |   עודכן:  17/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה לא רואים 6:6 בכביש 6
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עמודי התאורה שלא פועלים
אפרת  |  18/02/19 15:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
ואני מוצא עצמי צולל לתוך השיח הזה מבית, בו אדם הוא זאב לאדם שהוא מכיר, שהוא פוגש יום יום, שהוא שומע, שהוא קורא, שהוא רואה, ולא זאב בזאב, כי זאבים יודעים אחוות זאבים
אבי בכר
ראו איך ניתן להביע בכל דרך התנגדות לממשלה נבחרת ואפילו להעיז ולקרוא באופן חופשי למרי אזרחי ולהפיכה צבאית פאשיסטית על-ידי קומץ תימהונים (דבר שלא מתאפשר בשום מדינה דמוקרטית אחרת זולת ישראל) וזאת בלי כל חשש ופחד
יצחק מאיר
המדינה הזאת יודעת להבחין הבחן היטב בין הברכה שבמציאות הרב-פנית לבין קללת השטנה והפחד
עו"ד עופר רשו
המשטרה יכולה ליטול אמצעי זיהוי - טביעות אצבעות, צילומים ודנ"א - מכל מי שנחקר באזהרה, גם אם אין בכך צורך חקירתי. יש לקבוע, שבמקרים כאלו יינטלו אמצעי הזיהוי רק אם יוגש כתב אישום
רון בריימן
עד היום סובלת מדינת ישראל ממעלליה של "המפלגה שבנתה את המדינה", שהפכה להיות "המפלגה שהרסה את המדינה", באמצעות מצעד האיוולת האוסלואידי ו"השלום" השקרי שהוביל למלחמת אוסלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il