X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חלוץ הלך לפני מחנה המאפיה השלטת, הלך ונשחת עד היסוד. הוא עצמו, מבלי שישים לבו לכך, נתן להבין את מצבו הערכי-מוסרי הירוד באחת ההופעות העלובות שלו בתקשורת, בין מינויו לתפקיד לבין גירוש היהודים והרס הישובים, פשע הפשעים עליו פיקד בשליחות המאפיה השלטת
▪  ▪  ▪

ערב ראש השנה התשס"ז, והמצב בישראל, איך נאמר, עגמומי משהו. מפת הפשע המאורגן היטב מלמדת כי בראש כל מערכות השלטון מחזיקים טיפוסים קלוקלים, מי יותר ומי פחות, המרמים את העם וכלל לא מורמים מעם.
יודגש לכתחילה כי כל הטיפוסים המפוקפקים הללו לקחו חלק והיו שותפים לפני כשנה למגה-פיגוע, למתקפת הטרור הסאדו-מזוכיסטית שחוללה מדינת ישראל נגד אזרחיה שומרי החוק, חלוצי חבל עזה וצפון השומרון, כך שבנוסף לתיק האישי יש לכל אחד מהם חלק נכבד גם בפשע הלאומי של גירוש אלפי יהודים מבתיהם, הרס עשרות ישובים ומסירתם לאויב, דהיינו שותפות בפשע שרק בעטיו כבר היו צריכים להישפט ולהיזרק לכלא או לכל הפחות לעוף הביתה.
בדברים שלהלן לא נעסוק בכל יושבי קרונות רכבת הרקב הישראלית האוחזים בכיסאותיהם כבקרנות המזבח, אלא נסתפק בשלושה המעידים על הכלל, שזה מקרוב באו לתפקידיהם.
בקודקוד אילן היוחסין של הפשע המאורגן היטב, נמצא היום ראש השועלים אולמרט, ראש ממשלת ישראל של מטה. את מספר הפרשיות הטומנות בחובן חשד לפלילים והנקשרות בשמו של אולמרט זה, כבר קשה לזכור ולספור. הבית בכרמיה והבית בכ"ט בנובמבר, הבית בנחלאות והבית בשינקין, העטים הנובעים והמינויים הפוליטיים ומי יודע מה עוד.
לנשיאת בית המשפט העליון בתחתונים, התמנתה לפני כשבוע השופטת ביניש. גברת זו, מי שאמורה לייצג את הצדק, האמת וטוהר המידות, כבר הפגינה בעבר הלא-רחוק את יכולתה המניפולטיבית בכיפוף אמות המידה המוסריות והחוקיות לשירות עמדותיה הפוליטיות.
נזכור ולא נשכח: בימי אוסלו האפלים, זמן שלטון רבין, כאשר 'אויבי השלום' נהיו לאויבי המדינה והשב"כ עבר תהליך מזורז של סקוריטאטיזציה ושל שטאזיזציה מואצת, ביניש זו היתה שם כפרקליטת המדינה על-מנת להכשיר את השרץ ולתת גיבוי פסדו-משפטי להפעלתו של סוכן השב"כ רביב כפרובוקטור בחוגי הימין. זאת, בכדי להפיל בפח ה'חוק' עוד ועוד 'אויבי שלום' ולהביא שלא בדין לשלילת חירותם, למעצרם ולכליאתם.
נמצא, ביניש זו היא פוליטרוקית זולה, שקופה ובינונית. לא הכישרון אלא הנסיבות הן שהביאוה לעמוד בראש כנופיית הגנגסטרים בגלימות השחורות. לא צדק, לא אמת, לא שלום בין אדם לחברו ולא טוהר המידות הם שעומדים כנר לרגליה של אותה ביניש, אלא אך ורק סדר היום הפוליטי שלה ושל מיטיביה בתקשורת.
חלוץ לפני מחנה המאפיה השלטת ניצב לו בדד הרמטכ"ל האומלל חלוץ. קביעה זו באה לא משום עיסוקו בפק"מ שלו במקום בפק"ל שלו בשעותיה הראשונות של מלחמת לבנון השנייה וגם לאו דווקא משום העובדה שמינויו לתפקיד נעשה ע"י המשפחה המאפיונרית ועל-מנת שישרת אותה בהתאם לנורמות הסיציליאניות שלה, למרות שהדברים בהחלט קשורים זה בזה.
חלוץ הלך לפני מחנה המאפיה השלטת, הלך ונשחת עד היסוד. הוא עצמו, מבלי שישים לבו לכך, נתן להבין את מצבו הערכי-מוסרי הירוד באחת ההופעות העלובות שלו בתקשורת, בין מינויו לתפקיד לבין גירוש היהודים והרס הישובים, פשע הפשעים עליו פיקד בשליחות המאפיה השלטת.
ובכן, באחד הראיונות הללו, נשאל חלוץ מה דעתו על הגירוש וההרס? חלוץ לא התבלבל ולא הסגיר את דעתו, אם בכלל יש כזו, אלא ענה כאילו ביושר וכמו בפשטות: "אני לא עוסק ב'מה' אלא רק ב'איך'"!
היש לך עדות נחרצת מזו באשר לשחיתותו המוסרית-ערכית של זה האדם? ראש המטה הכללי של הצבא הישראלי לא מתעסק במהות הגירוש וההרס אלא רק באיך לבצעם, רק בדרך הוצאתה לפועל של הפקודה הנפשעת שניתנה לו ואשר למען ביצועה מונה לתפקיד.
חלוץ אינו חיל פשוט במחלקה 1, פלוגה ג', בגדוד של גולני. כרמטכ"ל, היה חייב לעסוק קודם לכל ובראש וראשונה ב'מה', במהות. במידה והיה עושה זאת, היה גם מבין שמדובר בפשע חמור, ואם רק היה מסוגל להתיצב כנגד המאפיה השלטת שמינתה אותו לתפקידו, לא רק שהיה מציל את חלוצי חבל עזה וצפון השומרון מהחורבן, אלא גם היה מציל את ישראל ואת עצמו משלטון הרוע והשחיתות היסודית המעמידים יותר מכל בסכנה את קיומנו בארצנו.
ובכן, דן חלוץ הוא אדם אומלל ומושחת עד היסוד, פושע מלחמה ופושע 'שלום', פושע נגד העם היהודי והאנושות: בפיקודו פשע הצבא הישראלי את פשע הפשעים של גירוש אלפי יהודים מאדמתם, הרס בתיהם וישוביהם ומסירתם לידי האויב. על פשעיו אלה, ולא על בזיון מלחמת לבנון השנייה, הוא צריך להישפט ולהיזרק לכלא או לפחות להתעופף עם כנפיו במהרה הביתה.
ואולם דן חלוץ אינו אלא משל, חלוץ המאפיה השלטת. אם חפצי חיים אנו, איתו ביחד חייבת להיעלם מחיינו הציבוריים כל אותה המאפיה, שכבת הסחי והמיאוס שהשתלטה באמצעות כיפוף ה'חוק' לצרכיה, הון מולבן ושוד הקופה הציבורית, על מערכות השלטון במדינת ישראל, פשעה וממשיכה לפשוע נגד העם היהודי בארץ ישראל ונגד מדינת ישראל.
יושלך נא חלוץ המאפיה לכלא, הביתה או לעזאזל, ויקח עמו שמה את האולמרטים והבינישים כולם, את הרמונים והברקים, את הנגבים והקצבים, את הפרסים, הפרצים, הליבנים, הבר-אונים והדיכטרים, וגם את האברמוביצ'ים והיחימוביצ'ים. עתה, כי בא מועד.

תאריך:  18/09/2006   |   עודכן:  18/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חלוץ המאפיה השלטת
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תיזהר מהפוליטרוקית ביניש. יש לה עוד
סתם1  |  18/09/06 13:28
2
למה הכנסת את גולני לעסק ?
מוחה בשם גולני  |  18/09/06 13:40
3
מאמר מעט צורם מבחינה עניינית.
הספקן  |  18/09/06 15:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו אלהרר
אם יש קרע עמוק בתוך החברה היהודית במדינה, הרי שהקרע בין ערבים ליהודים עמוק פי כמה וכמה. אם הגשר בין הפערים בתוך החברה היהודית הוא רוביקון, גשר בין ערבים ליהודים הוא חלום באספמיה. על כל פנים לעת הזאת
אודי לבל
המאבק בג'קו טוב למנהיגים ומן הראוי שהציבור הרחב, הרותח מכעס על ניכור גובר והולך של מנהיגינו לערכים הממלכתיים, יפסיקו לאלתר. טוב יעשה מי שחש מופקר ומיותם אם יניח ל-'קוריוז הנולד' וימקד את האנרגיות בסילוק מי שבאמת ראוי לדין וחשבון נוקב
אליקים העצני
עלינו לנצל כל רגע להעצמת מפעל ההתנחלות. יש לפתוח בקמפיין שימשוך המונים אל היישובים ויחדש את רוח ההתלהבות. יש עוד הרבה מקומות פנויים ביישובים והיכן שאין - ניתן ליצור
עו"ד משה מכנס
נקודות אחדות לבדיקת השאלה, האם סרט החיזבאללה, שבו נראית כביכול חטיפת חיילינו בהר דב בשנת 2000, מציג את התקרית האמיתית או שמא זהו משחק מבוים
יהונתן דחוח-הלוי
השיח' ראיד סלאח ניבא בסוף השבוע, כי ירושלים ומסגד אל-אקצה ישוחררו בקרוב מידי היהודים, וירושלים תהיה לבירת הח'ליפות האיסלאמית - שחרור ירושלים בידי כוחות האיסלאם, על-פי ראיד סלאח, לא יביא לשלום עולמי או לדו קיום עם העם היהודי בפלשתין - אדרבא, יהא זה, על-פי פרשנים מוסלמים, רק צעד ראשון להכרזת הג'יהאד הכולל שבו יהיה גורל היהודים השמדה מוחלטת (ג'נוסייד)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il