X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על שרלטנות המשטרה וחובבנותה כי רבה. על המפכ"ל, מפקד מחוז ת"א, ונציב שירות בתי הסוהר לקום וללכת הביתה מהר - ללא קשר לתוצאות ועדת החקירה. חזקת החפות שהפכה לחזקת הכפות - נעלמה גם אצל מי שאמור היה להיות כפות
▪  ▪  ▪
משה קראדי

בפרשת האנס הסדרתי בני סלע, עניין לנו בגדול מחדלי משטרת ישראל החובבנית והשרלטנית בשנים האחרונות. מחדל "מהסרטים". משטרה שנתגלתה בטיפשותה כי רבה, בחובבנות אין קץ, בשרלטנות של ממש.
כבסיפורי "משטרת לואי דה-פינס" מוציא זה המוציא זימון פיקטיבי לאנס לבוא, להתכבד ולהופיע לדיון בבית הדין לעבודה ביום שישי [אין דיונים בבית הדין לעבודה בימי שישי] - או אז בורח לו האנס בני סלע מתחת לאפה (הסתום) של המשטרה השרלטנית שלנו. איש מבין אנשי המשטרה ו/או שירות בתי הסוהר לא טרח [בעצלותם כי רבה] לבדוק ולברר במזכירות בית המשפט, מבעוד מועד, אם בכלל זומן בני סלע, על-ידי מי הוזמן, לאיזה דיון הוזמן, בפני מי הוזמן. אפילו את שם השופט/ השופטת לא תמצאו בזימון הפיקטיבי שהוצא. בושה. חרפה. כלימה.
מעתה אמור: לא בני סלע הוא זה שהפשיל את מכנסיו (ברחוב דוד המלך 34 בתל אביב) אלא משטרת ישראל היא זו שנותרה מאתמול בשעות הבוקר, ללא מכנסיים - גם ללא תחתונים. המשטרה שלנו - החובבנית והשרלטנית - ממש - נתגלתה לנו במלוא מערומיה - בקלונה ממש.
זו הרמה הירודה של משטרת ישראל החובבנית והשרלטנית - בת זמננו.
רק אם היה מוצא זימון לבית הדין לעבודה ביום כיפור - רק אז מישהו במשטרה החובבנית שלנו היה מתעורר ושואל שאלות. עד כדי כך, הטמטום והחובבנות שורים בכפיפה אחת שמה.
זהו סימפטום לרקב הפושה במשטרת ישראל ובשירות בתי הסוהר - יחד ולחוד - למן המסד ועד לטפחות - למן המפכ"ל ונציב שירות בתי הסוהר - ועד למינוי האחרון שיצא תחת ידיו של זה או האחר.
זו הרמה הירודה (לשון המעטה ומזעור) למקצועיותם/אי מקצועיותם של מפכ"ל המשטרה ושל נציב שירות בתי הסוהר (יחד ולחוד) על פקודיהם בכל הדרגים ובכל הרמות.
זו משטרה שממהרת לבצע האזנות סתר בניגוד לחוק, זו המשטרה שעוברת יום יום על חוקי התעבורה, סביב משכן בית המשפט והפרקליטות, זו המשטרה המדליפה תדיר לעיתונאים - בניגוד חמור לחוק.
זו המשטרה המשבשת מהלכי משפט, כמעט בכל תיק ותיק, זו המנסה תדיר לשכנע מתלוננות להתלונן, באמצעים פסולים ונפסדים - הכל על-מנת לתפור תיקים לחפים מכל פשע.
זו משטרה ששולחת את המתלוננת בפרשת חיים רמון לחו"ל וממהרת לשגר לשם את נציגיה, לחקור אותה, על חשבון משלמי המיסים.
זו משטרה אשר לפתחה עשרות תיקי רצח בלתי מפוענחים - שנים ארוכות. משטרה שלא מצליחה, בכוחות הראש והשכל לפענח ולפצח חקירות. אלאמלא "שטינקרים"/מלשינים, המשטרה שלנו לא היתה מגיעה לכלום. אלמלא הסדרי טיעון/עסקות טיעון ועדי מדינה המשטרה שלנו לא היתה מגלה ולא כלום.
זו משטרה שקציניה משגרים למפכ"ל אס. אם. אסים בהודעות לטלפון הנייד שלו שיעשה לקידומם. הכל שם - קשרים ופרוטקציה. הכל - חברים של חברים. שמור לי ואשמור לך. יד רוחצת יד.
זו משטרת נצ"מ זיגדון החשוד בימים אלו ממש בקידום קציני משטרה בכירים, רק מתוך שיקולים פוליטיים וקרבה של ממש לפוליטיקאים.
זו משטרה רדודה, חובבנית, שטחית, שרלטנית, שמקום בו אין לאזוק עצורים כי אוזקת אותם ומקום בו יש לאזוק אסיר היא לא אוזקת אותו, ודאי לא ברגליים, ספק בידיים.
זו משטרה מקום בו אין לחקור חשוד תחת אזהרה היא עושה את ההיפך. מקום בו יש לשחרר חשוד היא עוצרת. משטרה המחליפה תדיר בין עד לבין חשוד. מחליפה בין נחקר לבין עד. זו משטרה המכתימה מליוני אזרחים ב"מרשם הפלילי" שהיא מנהלת, מתוך חובבנות של ממש.
זו משטרה שאינה מעמידה זכות היוועצות עם עורכי דין. משטרה אשר מסווגת תיקי "חוסר אשמה" בסיווג שגוי ומכוון כמו "חוסר עניין לציבור" או "חוסר ראיות", רק כדי להאדיר את שמה ולהעצים, באופן מלאכותי, את סטטיסטיקת ה"פיענוחים"/"ההצלחות". זו משטרה חובבנית שאין לה מודיעין, לבד ממודיעין 144. זו משטרה שבמשך 6 שנים מנהלת חקירה כנגד ליברמן - ולא יודעת מה מימינה ומה משמאלה.
זו משטרה שניצביה דואגים לפרוש בחופשת הפרישה שלהם עם רכב צמוד 4X4 על חשבון משלמי המיסים. זו משטרה שבינה לבין דוגמא אישית אין כל זיקה. משטרה אלימה התוקפת אזרחים, תדיר. מתעללת בהם. מתעמרת בהם. זו משטרה עם שוטרים מתוסכלים המוציאים זעמם תדיר על אזרחים חפים מפשע. זו משטרה חובבנית אשר בה חזקת החפות הופכת לחזקת הכפות. זו משטרה, שבכיר מבכיריה, הלך לו שנים רבות, עם כנפי צניחה, אף על-פי שמעולם לא צנח.
זו המשטרה שבה נהג רנ"צ אהרונשיקי, כבתוך שלו. קראו נא, כעת ממש, באתר כאן, כתבה רחבה על העניין.
על המפכ"ל, קראדי, מפקד מחוז ת"א, ניצב צור ונציב שירות בתי הסוהר - מר רב גונדר גנות - לעוף הביתה כטיל בליסטי - כבר מחר בבוקר.
זו המשטרה המושחתת המגיעה למנהיגים המנהלים מדינה כמו חנות מכולת שכונתית. אבל - למה זה מגיע לנו - עם אומלל ומוכה גורל שלי?

תאריך:  26/11/2006   |   עודכן:  05/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משטרת לואי דה-פינס
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כח מילים כדורבנות ל"ת
סמי בר נש  |  26/11/06 15:55
2
הצנחן שלא צנח
א..ל.. רמת-גן  |  26/11/06 16:01
3
אלוהים אדירים
שץ כץ  |  26/11/06 16:57
4
לעו"ד פישלר
המודאג  |  26/11/06 18:56
 
- מודאג
mazig  |  26/11/06 19:29
 
- הלוואי וירבו כמוך
דן חסכן  |  26/11/06 22:14
 
- אובססיה
לואי דה פינס  |  28/06/14 16:48
5
פישלר אתה תותח ל"ת
אלמוני  |  26/11/06 19:02
6
התאום
צשזןע  |  26/11/06 19:34
7
זאת איננה משטרה אלא סקוריטטה, ורה"מ הוא צ'אושסקו ! ל"ת
נעמן  |  26/11/06 19:53
8
משטרה כזו + פרקליטות כזו
ואנחנו אבודים  |  26/11/06 20:43
9
המשימה העיקרית מבוצעת בהצלחה
אלי קופטר  |  26/11/06 20:55
10
מנכ"ל משרד הוא לא יכול לתת אז הוא נותן עצות ל"ת
ע.ג1  |  27/11/06 00:29
11
לרשימת "ההצלחות" של המשטרה
שתיקת הכבשים  |  27/11/06 04:45
12
המשטרה שלנו
שלמה בן-יוסף  |  27/11/06 05:50
13
הקמצ"ר קיבל שוחד אך נצ"ם
החליט ששוחד כשר  |  28/06/14 19:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי ברק
ראש הממשלה מרשה לעצמו שלא למנות שר במשרד המשפטים, מן החשובים במשרדי הממשלה, לא כי אין אדם ראוי, אלא משיקולים פוליטיים. ראש הממשלה, מזניח ביודעין את הטיפול בשכבות החלשות ובצמצום הפערים החברתיים הגם שהללו מהווים "חבית אבק שריפה חברתית" ואפילו לא ממנה שר רווחה, שוב משיקולים פוליטיים - בני סלע הוא רק סימפטום ל"תרבות החיפוף"
עו"ד יוסי דר
נקודת המוצא להתנהלותו של ראש הממשלה בהקשר לעתידו של משרד המשפטים חייבת להיות ברורה: על ראש הממשלה להימנע מלכהן כשר המשפטים
ד"ר בנימין שמואלי
האם הביטוי "נאצי" מהווה לשון הרע בעיני ציבור נאמניו ועמיתיו של בן גביר? עם כל המיאוס מעמדות הציבור הכהניסטי, דומה כי עדיין הביטוי "נאצי", הכה קשה בעיקר בחברה הישראלית-היהודית, מהווה חציית כל הגבולות
יהונתן דחוח-הלוי
החמאס מתפאר בכך שהוא יודע להיטיב לנצל את רגישותו של צה"ל לחיי אזרחים על מנת לזרוע מוות ולהגן על חייהם של טרוריסטים באמצעות שימוש באוכלוסיה אזרחית במגנים אנושיים - בטיעונים אלמה מלמד החמאס סנגוריה על מוסר הלחימה של צה"ל
פרופ' ארנון נגלר
תרומה פשוטה של חומר אשר היה מושמד עד להקמת בנק דם חבל הטבור מסייעת להתקדמות הרפואה, להצלת חיי אדם וכן למחקר ברפואה, עובדה המעמידה את הרפואה בישראל בשורה הראשונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il