X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם "הרב" אהרון בינה תומך ברצוץ גולגולות באלות כפי שעשו פקודיו של נווה בעמונה? האם הוא תומך במעשים המגונים שנעשו בנשים ובילדים? האם הוא תומך בגרוש משפחות יהודים מביתם רק בגלל שדעותיהם לא מוצאות חן בעיני שלטון מושחת ועריץ? יתכן, אך עדיין זו לא סיבה מספקת לצאת במודעה העולה עשרות ואולי מאות אלפי שקלים
▪  ▪  ▪

השבת התפרסמה במספר עיתונים מודעה גדולה ומגוחכת של תמיכתו של אדם אחד באלוף יאיר נווה, בדיוק ביום השנה לאירועי עמונה. "יש לכם אלות ואתם יודעים מה לעשות....", פקד האלוף נווה, וחייליו פיצחו ראשים ופגעו מינית בנערות, באירוע המצמרר שקרה רק לפני שנה. גם עתה, ממש בזמן שבו התפרסמה המודעה מגורשות עשרות משפחות מביתם בצו עליו חתום האלוף נווה, וחלק מהמגורשים ישבו בכלא על לא עוול בכפם.
מדוע פורסמה מודעה תמוהה זו? האם "הרב" אהרון בינה תומך ברצוץ גולגולות באלות כפי שעשו פקודיו של נווה בעמונה? האם הוא תומך במעשים המגונים שנעשו בנשים ובילדים? האם הוא תומך בגרוש משפחות יהודים מביתם רק בגלל שדעותיהם לא מוצאות חן בעיני שלטון מושחת ועריץ? יתכן, אך עדיין זו לא סיבה מספקת לצאת במודעה העולה עשרות ואולי מאות אלפי שקלים. יתרה מזו, לו הרב בינה תומך בכל אותם מעשים מגונים שהאלוף נווה עושה, היה יכול לפרסם מודעת תמיכה במי שנותן לו את ההוראות - הרמטכ"ל הנאלץ להתפטר, או רה"מ אולמרט. מדוע פרסם מודעת תמיכה דווקא באלוף יאיר נווה?
האלוף נווה להבדיל מחלוץ ואולמרט חי בתוך הציבור אותו הוא מכה. המחשבה שניתן להכות בציבור זה, ועם זאת להמשיך וליהנות מהסביבה התומכת שהוא נותן התערערה. יהודים טובים אוהבי ישראל באמת, פוקדים את ביתו של נווה כל מוצאי שבת ונותנים לו לחוש במעט את אי שביעות רצונם מרשעותו. גם בקהילתו של נווה יש יהודים טובים שדואגים לאחיהם המגורשים והמוכים, ולא נותנים לו מנוחה. המחאה הזו עובדת!!! וטוב שהיא עובדת!! המודעה הגדולה והחנפנית שפורסמה היא קריאת "הצילו" של מי שמרגיש שעולמו חרב עליו. היא דומה לעזיבתו של יונתן בשיא את קיבוצו. היא מבשרת שהלחץ הציבורי משפיע.
לצערנו חלוץ ואולמרט לא מוקעים בדרך זו, אך אין שום סיבה בעולם שמי שחי בתוך הציבור אותו הוא רודף יזכה לחיים שלווים. למחאה הציבורית הזו יש ערך מוסרי רב, היא מבהירה באופן הברור ביותר שאי אפשר יותר להסתתר מאחורי הטענה - "אני מבצע פקודות". היא מבהירה שיש אחריות אישית למי שמבצע פשעים. היא מעלה את הערך של האחריות והערבות ההדדית בין הנרדפים על-ידי השלטון המושחת והאכזר.
ברצוני לחזק את אותם יהודים יקרים המקפידים בכל מוצאי שבת לערוך מלווה מלכה על יד ביתו של נווה, תוך סיכון שהם יעצרו ויוטרדו על-ידי המשטרה, כפי שעשתה המשטרה לרב שמואל יניב לעמנואל גרטל ועוד יהודים טובים. ברצוני לחזק את חברי הקיבוץ שדה אליהו שנתנו ליונתן בשיא את התחושה שפושע כמוהו לא רצוי בקיבוצם. פעילותכם נושאת פרי, והיא משפיעה הרבה יותר מהנראה לעין.
ולסיום אין לי ספק שמעתה כל אדם מוסרי, ישאל את עצמו מדוע טרח הרב אהרון בינה לפרסם מודעה זו ומי שילם עבורה? עד שהרב אהרון בינה, ראש ישיבת נתיב אריה שברחבת הכותל המערבי, לא ייתן תשובה מספקת, אתייחס בספקנות רבה הן לגבי תוארו ובוודאי לגבי פסיקותיו.

הכותב הוא מנכ"ל מנהיגות יהודית.
תאריך:  28/01/2007   |   עודכן:  28/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תמר הר-פז
התקשורת שאינה רגילה להיות זו שעל ספסל הנאשמים, נפלה למלכודת שטמן לה הנשיא ומיהרה להשתלח בו מבלי לשים לב שבכך היא רק מחזקת את האשמותיו על הטיה תקשורתית ועל התנכלויות הנובעות מדעותיו הפוליטיות וממוצאו
ד"ר צלו רוזנברג
הפתרון לא יימצא בוועדות חקירה אלא במהפכה שתתאים למציאות המתהווה לנגד עינינו
ראובן לייב
במונטנה, שווייץ, יש אווירה כל-עולמית לחובבי סקי, למטפסי הרים, לשייט ולאוהבי אוויר-הרים, שלג ונוף קסום
שי ברק
העוני כמוהו כחבית אבק שריפה חברתית ולכן, על ממשלת ישראל לפעול מיידית לצמצום העוני בישראל
הרב ישראל רוזן
אם תוקפא עליית הפלשמורה "לפי שעה" משרד הקליטה לא "יקפוץ מעורו", וגם לא מערכת החינוך הדתי הנאלצת לספוג אותם לשורותיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il