X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שהחושב שהפיגועים מקורם ביהודה ושומרון, שיחשוב שוב
▪  ▪  ▪

ביום שישי שעבר אירע פיגוע. ערבי בעל תעודת זהות ישראלית תקף איש ביטחון בירושלים בעיר העתיקה, שדד את נשקו ופתח באש לכל עבר. המאבטח השני עשה עבודתו נאמנה ופגע פגיעה בלתי הפיכה ברוצח. מספר אנשים נפגעו, התיירות בירושלים שוב ספגה מהלומה.
ביום שבת שוב פיגוע. ערבי בעל תעודת זהות ישראלית הדהיר את רכבו בכביש מספר 1, ירושלים, תל אביב, ומחץ מכונית תמימה ובה יהודים. שניים נהרגו, שניים נפצעו קשה. הרוצח יצא מן העניין ללא פגע, ומאז הוא צוחק, מגדף, ומתהלל בהצלחת הפיגוע.
ביום רביעי בבוקר שוב ניסיון פיגוע. רכב עמוס בחמרים דליקים הונח ליד צומת ערוער על פסי הרכבת על-מנת לפגע ברכבת הבוקר היוצאת מדימונה לבאר שבע. אם יש ספק מי הניח את הרכב יש להתבונן בצילום הלווין של תושבי הסביבה, ובכך להסיר ספק.
היכן נמצאים כוחות הביטחון האמורים להגן על שלום המדינה היהודית? הם נמצאים ברצועת עזה, זו שפונתה מיהודים, והם נמצאים בחברון, כדי לפנות להגלות ולהלום בראשם של עוד יהודים. הטרור משתולל ברחבי ישראל, כן, זו שבתוך הקו הירוק, וקצת לפני הקו הכחול, וראשי מנגנוני ביטחון של ישראל משחקים בנדמה לי.
המדינה היהודית מתאבדת, מבפנים. הניסיון הנואל להפיל את אשמת הטרור בכיבוש של יהודה ושומרון איננו מקושר למציאות. המציאות היא שהאומה הערבית כולה, ללא הבדל תעודת הזיהוי, ללא הבדל מקום מושב, בנגב בגליל בירושלים ובשפלה, שותפה לשאיפה של אחמדיניג'אד למחיקתה של מדינת היהודים. למטרה זו כל כלי הנשק כשרים, מן הרחם של האישה הערבייה, ועד לרכב של נהג המשאית שלו 190 הרשעות שחלקם ניסיונות רצח קודמים שלא צלחו, ועד לרובה הסער בידיו של רוצח ההמונים במלון פארק בנתניה. הטבח שעורך בנו הטרור הפנימי השיג יותר קרבנות מכל מלחמות ישראל גם יחד. זה מלחמת ההישרדות האמיתית של עם ישראל בארצו, ובה עלינו לנצח ויהי מה.
ממיסדי מפלגת התקווה לריבונות עם ישראל בארצו
תאריך:  16/08/2007   |   עודכן:  17/08/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודו גוזלן
הגיע הזמן לממשלה יותר חזקה ואמיצה שבמקום לגרש יהודים תילחם בטרור בכל הכוח וללא חשש ממה יגידו העולם ואישתו, כי בינינו, את מי זה מעניין?
חיים שיבי
בשנה האחרונה קנו ערבים משכונות וכפרי הפריפריה מזרחית לירושלים מספר נכסים בשכונות הצפוניות היהודיות המבוססות של הבירה    אני אמצה כל דרך של שכנות טובה - אם תהיה הדדית
גורי גרוסמן
כדי להוכיח לכלל הבוחרים בישראל כי הוא אכן ראוי לחזור להנהגת המדינה, נתניהו חייב היה לפתוח באבירות את הדלתות לרווחה בפני אוהדיו של פייגלין
איריס פרחי
למה אנשים שאינם חתומים על כרטיס אדי מצפים לקבל תרומת איברים? זה לא פייר. יש לחוקק חוק שיקבע שרק מי שחתום על כרטיס אדי יקבל עדיפות לתרומת איברים ומי שאינו חתום שילך, בשפה גסה, לחפש את החברים שלו
פרופ' דניאל האובן
בנשים מוחצנות ניתן לעצב שדיים שונים לעומת נשים מופנמות    מספר טיפים לקראת ניתוח הקטנה או הגדלה של השדיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il