X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הקללות של פרופ' וייס הועלו לדרגה של שערורייה לאומית, אך מה קרה למסיתים בגלוי לרצח יהודים?
▪  ▪  ▪
פרופ' וייס

ממשיכי דרכם של הבולשביקים מרוסיה חוללו סערה רבתי מהקללות של פרופ' וייס, שנאמרו בהתפרצות של זעם, כשמשפחתו, על ילדיה הקטנים, נזרקה מבית שבו הם לא הזיקו לאף אחד. לא עזרה לו ההתנצלות והוא ימשיך להיות מטרה לעליהום ממסדי ותקשורתי.
אבל, אותם אנשים שהזדעזעו, כביכול, מקללותיו ממשיכים מזה זמן להסית מכל במה אפשרית - כולל מהכנסת - למען "אלטלנה" חדשה. ומה קרה באלטלנה? חיילי צה"ל, ששיווע לתגבורת בעמידתו הנואשת מול צבאות ערב, פתחו במטווח ברווזים על מתנדבים יהודים שבאו לעזור להגנת המדינה, כשאלה קפצו מאנייה בוערת וניסו להגיע לחוף (בלי נשק!).
16 מהם נהרגו ורבים נפצעו, כשהחיילים היורים מתודרכים על-ידי בחור בתלבושת "השומר הצעיר", כלומר - משתמט מגיוס לצה"ל בעיצומה של המלחמה, בתירוץ של "פעילות פוליטית" (ומי שלא מאמין - שיקרא את סיפרו של אורי ירום - פלמ"חניק של אז ומפקד טייסת מהולל בהמשך).
נכון, שבן-גוריון נתן הוראה להטביע את האנייה (לדברי מקורביו - מפני שקיבל אינפורמציה מוטעית). אבל, בן-גוריון לא נתן הוראה לרצוח ניצולים לא חמושים מהאנייה, כי גם הוא ידע שירי עליהם הוא פשע - לא רק לאומי אלא - גם מנוגד לחוק הבינלאומי הקובע שאפילו ניצולים מאניית אויב זכאים לקבל עזרה מהכוח שפגע בהם.
במילים פשוטות: ב-22 ביוני 1948 בוצע בחוף תל אביב פשע של רצח בדם קר של מתנדבים שבאו לעזור להצלת ישראל בעיצומה של המלחמה על קיומה. ועל זה רוצים לחזור כל המטיפים לאלטלנה חדשה - מעל כל במה אפשרית. אם זה לא הסתה לרצח יהודים בגלל שנאה עיוורת של פוליטיקה פנימית - אז מה זה?
טעות גדולה עשה מנחם בגין ז"ל, כשדרש להקים ועדה לחקר רצח ארלוזורוב אך לא העיז (כנראה, בגלל הטראומה שחווה אישית) להורות על חקירת הרצח של מתנדבי אלטלנה. כי גם האחראים וגם העדים לרצח עדיין היו בחיים ומשפט הוגן שהיה נערך על סמך חקירתם יכול היה למנוע הישנות של פשע לאומי דומה בעתיד. כי ההסתה המתנהלת כיום בגלוי למען "אלטלנה חדשה" תביא, בסופו של דבר, לחזרה על מחזות דומים, ובמאבק על פינוי גוש קטיף כבר לא היינו רחוקים מכך.
והערה לקולגות שלי מהאקדמיה: אם התגייסתם בסערה לגנות את פרופ' וייס (שכבר התנצל על ההתפרצות שלו, שלא גרמה נזק לאף אחד) למה הנכם משלימים עם התופעה המבישה של פרופסורים ישראלים החותמים על עצומות הסתה נגד ישראל בעולם ואף מובילים את מסע החרם האקדמי על ישראל? ולמה שותקים ראשי אוניברסיטת בר-אילן על פרסום ספר "מחקר" של פרופסור שלה המצדיק אל עלילות הדם השפלות נגד היהודים "המשתמשים בדם ילדים נוצרים לאפיית המצות של פסח"? זהו שרות ישיר לאויבי ישראל והעם היהודי, החורג מכל השוואה עם מה שעשה פרופ' וייס.

תאריך:  18/08/2007   |   עודכן:  18/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה מותר ומה אסור
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא הזכרת דבריו של ירון לונדון. ל"ת
שאול אבידור  |  18/08/07 13:03
2
צריך להבין שוייס היה בסערת
נה  |  18/08/07 15:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר צ'לו רוזנברג
האם ברור לכל מהי השתמטות? האם היא בכלל קיימת? ואם כן, מדוע היא קיימת? זו סוגייה מרכזית שיש לברר אותה לפני שאצים רצים להציע פתרונות פופוליסטיים, במקרה גרוע, או בלתי ריאליים לחלוטין, במקרה הטוב
ד"ר מוטי חיימי
צר לי לאכזב את החוקרים המהוללים, אבל נראה לי כי כל עוד הסקס ימשיך להיות מהנה, ולא יקר במיוחד - רוב האנשים ימשיכו להשתמש בזרע הטבעי והטוב
זאב קלנג
"מומלץ לרוכשי דירה יד ראשונה לבדוק פרויקטים דומים שבנתה החברה. חשוב לטרוח ולהגיע לפרויקטים שכבר נבנו על-ידי אותה חברה והמאוכלסים על-ידי דייריה, ובתחילה להתרשם מטיב ורמת הבנייה, ואיכות הגימור"
ד"ר יובל ברנדשטטר
הקו המקשר בין מעללי החיזבאללה להפקרות של חפציבה הוא העלמותה של ממשלת ישראל
נחום דוניצה
בניית ותחזוקת מאגרי נתונים מרכזיים בהחלט תורמים את חלקם להליך קבלת ההחלטות בארגון, אך זהו רק השלב הראשון במסלול. כעת אתם חייבים לאמץ מספר גישות ומונחי יסוד חדשים: בינה תפעולית ובינה ארגונית אקטיבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il