X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפי שיטת ברק יעלו עשבים בלחיי מחנה השלום וגאולת פלשתין לא תבוא, עד שיתחולל הנס בנפשותיהם ובמוחותיהם של הערבים, והם מרצונם יחנכו מחדש, מהגן ועד לאוניברסיטה, להשקפת עולם אחרת, מערבית. ועד אז, שואלים במפלגתו, יימשך "הכיבוש"?
▪  ▪  ▪

אין לקנא בראש מפלגת העבודה, הכמרים של השלום לא יסלחו לו. אמנם, הוא לא כפר עדיין בעיקר - מדינה זרה על אדמת א"י, ירושלים לערבים, יישובים יהודיים לחורבן וגירוש - אך לקתולים די אף בסימן קל של חשיבה עצמאית והטלת ספק כדי להביא לאקס-קומיניקציה - הדחה מתוך כניסיית המאמינים, ומשם קצרה הדרך אל המוקד.
5 שנים, אומר ברק, לא נוכל להרשות הקמת מדינה פלשתינית, עד שתימצא הדרך לעצור את הקסאמים, והרי לכם עוד הוכחה, כמה מסוכן להתיר מחשבה חפשית: וכי רק קסאמים עלולים להתעופף מתוך פלשתין? וכמה שנים יעברו עוד, עד שנמציא הגנה אלקטרונית נגד כדורי מקלעים ורובים שיעופו בירושלים מתוך הרחובות הפלשתינים?
ולאחר שנתגבר על "החפצים המעופפים", האם נצטרך להתנזר עוד מהמדינה פלסשתינית, עד שתימצא התשובה למנהרות ששכנת-המחמד שלנו תחפור לנו מתחת לגדרות-ההפרדה? ואם ברק יתעקש לסתום כל חור אפשרי תחילה - היש אלקטרוניקה נגד הרימונים שיושלכו על התחבורה היהודית מעבר לחומות ההפרדה? נגד מתאבדים? נגד טרור שפלשתין הריבונית תארגן או תגבה מחו"ל או "משמרות מהפיכה" שתביא מאירן או עשרות אלפי "פליטים" שתצעיד לכיוון רמלה ולוד?
לפי שיטת ברק יעלו עשבים בלחיי מחנה השלום וגאולת פלשתין לא תבוא, עד שיתחולל הנס בנפשותיהם ובמוחותיהם של הערבים, והם מרצונם יחנכו מחדש, מהגן ועד לאוניברסיטה, להשקפת עולם אחרת, מערבית. ועד אז, שואלים במפלגתו, יימשך "הכיבוש"??
ברק גם עלול לחשוב עוד צעד קדימה ולהגיע לתובנה, שבתגובה לפרובוקציות פלשתיניות לא יהיה עוד לעולם מועד ב' ל"חומת-מגן". העולם לא ירשה לנו להתמקם קבע בתוך עריה של מדינה ריבונית כדי להילחם בטרור.
ומכאן כבר אינה רחוקה הכפירה המשוקצת מכולן - המסקנה ההגיונית בדבר חיוניותה של ההתנחלות היהודית היושבת בלוע הנמר ומונעת משם את קומה של מדינת טרור שתהפוך את חיי המדינה היהודית לגיהנום.
ועוד דבר כפירה השמיע ברק: אבו מאזן וסלאם פיאד אינם מסוגלים ליישם ב"גדה" - כלום (ראה גם - הודעתו של פיאד, כי ללא צה"ל ממשלתו אינה מסוגלת לקיים את הסדר והביטחון). נראה שברק העז לשאול את השאלות שפרס, לבני ואולמרט מעלימים מאיתנו: מה נעשה כשעל פלשתין ישתלט החמאס כפי שקרה בעזה? ואיך ינהג יורשו המיועד של אבו מאזן - רניים, טרוריסט שאפילו את אוסלו דחה? ואיך נמנע איחוד עזה ויו"ש תחת שלטון חמאס-פתח משותף? נגיד: "חזור, טעות?" אך מדינה - א"א לבטל!
מסוכן לשאול שאלות כאלה, שהן כחומצה המעכלת את אמונתם התמימה של חסידי פלשתין השוטים, ומשום כך הן לעולם אינן נשאלות בתקשורת הישראלית.
עוד תרמית העז ברק להפריך - את העמדת הפנים שאנחנו והפתח ("הטובים") עומדים ביחד מול חמאס ושות' ("הרעים"). "הן רוצות בדיוק אותו דבר", הוא אומר, ומגלה באחת את ערוותה של מדיניות שקרית המוכרת לנו את מרצחי "אל-אקצה" כשיות אובדות שחזרו בתשובה.
נותר כמובן עוד מכשול ל"חזון פלשתין": חייבים להשכיח תחילה מלב היהודים את ציון ואת "אם אשכחך ירושלים". כאן אנו מצויים כנראה מחוץ לעולמו הרוחני של ברק, אבל המכשול הזה עוד יתגלה כבלתי עביר לא פחות מן הקסאמים שפקחו לברק את העיניים.
תאריך:  23/08/2007   |   עודכן:  23/08/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
דברי הכפירה של ברק
תגובות  [ 4 ]מוצגות  [ 4 ] כתוב תגובה 
1
אם אהוד א. יכול להיות רו"מ,אז
א.ק  |  23/08/07 09:05
2
ברק האמיתי:
אלעזר בלאושטיין  |  23/08/07 13:03
3
דברי אלייקים העצני
עבדאללה   |  24/08/07 03:44
4
אם אלו הדברים שברק אמר, יש
צלילה  |  24/08/07 12:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
אסור לישראל לגלות אדישות כלפי הנעשה ברצועה, במיוחד בכל מה שקשור לאוכלוסיה האזרחית. ישראל חייבת לנצל כל הזדמנות להסברת עמדתה כי התנתקה באופן מוחלט מהרצועה וכי רוב הבעיות הביטחוניות והכלכליות של התושבים הן תוצאה ישירה של מדיניות הארגונים הפלשתינים הקיצוניים
אביתר בן-צדף
רק קנאה צהובה ועזה יכולה להניע שאלה על הסיבה להנחת "פלאפל" נוסף על כתפי אב-בית-הדין-הצבאי לערעורים    אברהם פריד (פריצי) אינו מבין דבר בענייני צבא, לכן, כדאי להקשיב לדבריו
יהונתן דחוח-הלוי
ב-20 באוגוסט חיסל חיל האוויר חוליה של משגרי קסאם פעילי חמאס    הדרך שבה הציגו גורמי הסברה מרכזיים את האירוע, שיכול היה לשמש כנשק הסברתי יעיל מול ארגון טרור ההולך ומקבל הכרה, מציירת תמונה עגומה של מערך ההסברה.
עו"ד ירון טיקוצקי, עו"ד שרון פישמן
במסגרת החקירה הראשונית של רשויות המס, אשר הינה בדרך כלל סמויה, יש להיזהר מביצוע מעשים אשר ביצועם יכול לגרור אישומים חמורים יותר ואף עשויים להוות עילה למעצר או מעצר עד תום ההליכים
נרי אבנרי
לך הביתה אבי דיכטר. אתה לא מתאים. הקידום של "הכתם" ניסו שחם, והדילוג על חושף השחיתות במשטרה אפרים ארליך מוכיחים בעליל, שאתה מסתכל על המשטרה, מנקודת מבט של פוליטיקאי כושל. אילו ראית את הארגון שאתה עומד בראשו מצד מקבלי השירות, שחם היה בחוץ, וארליך היה זוכה בכבוד וקידום
רשימות נוספות
"פעולות ישראל מטילות ספק ברצונה לשלום"  /  הילה רפופורט
12 הרוגים בעזה ב-24 שעות  /  איציק וולף
חמאס: נתקוף תחנת הכוח באשקלון  /  יהונתן דחוח-הלוי
מי חיסל את יאסר ערפאת  /  יוני בן-מנחם
מגבלות על מבצע ברצועה  /  יהונתן דחוח-הלוי
משענת קנה רצוץ  /  יוני בן מנחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il