X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארז תדמור מנכ"ל תנועת "אם תרצו"
לעצור את הלאומנות הערבית בקמפוסים!
▪  ▪  ▪

לפני כשבוע וחצי התרחשה באוניברסיטה העברית בהר הצופים תקיפה על-רקע לאומני. רכז סניף ירושלים של תנועת 'אם תרצו', אדי פריימן, הותקף על-ידי עשרות פעילים של תנועת 'אבנה אל בלד' - בני הכפר, בשעה שעמד עם שני פעילים נוספים בדוכן של 'אם תרצו' ברחבת האוניברסיטה ותלה דגל ישראל.
פריימן מיהר להגיש תלונה במשטרה ובהמשך גם תלונה להנהלת האוניברסיטה. חשוב לציין כי ארגון 'בני הכפר' הינו ארגון קיצוני שמנהיגיו הורשעו במגע עם סוכן זר ובסיוע לאויב והם מרצים כעת עונשי מאסר. למרבה הצער הדבר אינו מונע את פעולתם באוניברסיטאות שמעניקות להם אישורים לפעילות ככל תא סטודנטים אחר. אישורים אלו מנוצלים כמובן באופן יומיומי על-ידי הארגון ותנועות ערביות נוספות לחלוקת חומרי הסתה השוללות את זכות קיומה של ישראל, כדוגמת מפות ארץ ישראל עליהן מופיע דגל פלשתין על הארץ כולה.
כמקובל באוניברסיטה, החלה תנועת 'אם תרצו' בהליכים המסודרים ובהגשת בקשות לקיום אירוע בתגובה לתקיפה, אולם להפתעתנו מי שזכו לקבל אישור חריג לקיום פעילות בהתראה קצרה הם דווקא הפעילים הערבים שמיהרו לסלף את האמת והעובדות ולטעון כי הם אלו שהותקפו.
יו"ר ועד הסטודנטים הערבי, ממדוח אג'בריה, ניצל את התקרית והכריז עם קיום 'יום הכאפייה' בקמפוסים בישראל ביום רביעי שעבר. כעילה לקיום האירועים, טען אג'בריה כי הם נועדו להביע מחאה על "הגזענות נגד הסטודנטים הערבים בישראל" והוסיף כי אירועי המחאה יכללו טקס זיכרון במלאות שלוש שנים למות ערפאת.
את שהתרחש ביום רביעי בקמפוסים של האוניברסיטה העברית ואוניברסיטת חיפה לא ניתן לתאר אלא כהשתוללות הלאומנות הערבית בקמפוסים בחסות הנהלות האוניברסיטאות. תוך שהם נהנים מהגנת מאבטחי וסדרני האוניברסיטאות עמדו עשרות סטודנטים ערבים עטויי כאפיות וקראו קריאות 'ברוח ובדם נפדה אותך פלשתין'. מולם התארגנו עשרות סטודנטים של תנועת 'אם תרצו' וסטודנטים מתאים נוספים ומחו על הפיכת הקמפוסים בישראל לחממות של האיסלאם הרדקיאלי.
זה לצד זה עמדנו ביום רביעי צעירים וצעירות, דתיים וחילוניים, ימנים ושמאלנים, קצינים ולוחמים במילואים וצפינו בבושה במתרחש. תחושת הבושה רק גברה שעה שסדרני האוניברסיטה העברית בחרו לראות דווקא בנו את הצד הבעייתי ולהצר את צעדנו. בחיפה מצטרפים אירועי השבוע לשגרת ההתרחשויות במקום, לאחר שבשנים האחרונות הפכה האוניברסיטה לכר פעילות פורה לבריונות ערבית שגרתית המלווה בחלוקת חומרי הסתה נגד ישראל. כך לדוגמא חולק השבוע יומן בו מתוארים מעשי אונס ורצח שמבצעים חיילי צה"ל בפלשתינים ומופנית קריאה לכיבוש מחודש של ירושלים.
מסכת האכזבות של הסטודנטים בירושלים ובחיפה לא הסתיימה רק בביזוי המדינה היהודית על-ידי הערבים בחסות האוניברסיטאות. כשהחלו להתפרסם הידיעות באינטרנט ומהדורות החדשות ברדיו ובטלוויזיה, התגלה כי הסטודנטים הערבים בישראל נופלים קורבן להתנכלות גזענית ולאפליה בעוד גרסת הצד הציוני מובאת באופן חלקי במקרה הרע או לא מובאת כלל במקרים אחרים.
בספרו 1984 מתאר ג'ורג' אורוול מצב אבסורדי בו מילים ומונחים מסוימים מקבלים משמעות שונה לחלוטין מהמשמעות המקורית שלהם. בישראל 2007 קיבלה תופעת מכבסת המילים ממדים מדאיגים אשר מסכנים את המשך יכולתנו לתפקד כחברה. זאת משום ששפת התקינות הפוליטית איננה מסתפקת רק בשינוי משמעות המילים אלא גם הופכת לעיתים את הסיבה והמסובב, את השקר והאמת ואת הטוב והרע וכתוצאה מכך משתקת את יכולת הפעולה הנכונה.
בניגוד לטענה המקובלת, לפיה כאשר יעלו רמת החיים ואיכות ההשכלה של הערבים בישראל תפחת עוינותם למדינה מוכיחים האירועים כי המציאות הפוכה. הסטודנטים הערבים נהנים מאפליה מתקנת בקבלה לאוניברסיטה, מנועים משירות צבאי, לאומי או אזרחי, ולומדים על-פי רוב על חשבון החמולה בעוד הסטודנט היהודי מממן בעצמו את לימודיו.
למרות כל זאת הסטודנטים הערבים הם אלו שמובילים את מגמת ההקצנה של ערביי ישראל. הצעד הראשון בהתמודדות עם תופעה זו צריך להיות בחקיקת חוק שירות אזרחי שיחייב את הצעירים הערבים לשרת תחת חוקי המדינה ככל אזרח אחר. הצעד הבא צריך להתבטא בהוצאת התנועות הערביות הלאומניות אל מחוץ לחוק. אין לתלות כל תקווה בהתנהלות האוניברסיטאות בארץ, הללו התקנאו כנראה בקמפוסים האירופים שהפכו למוקד שנאה והתססה נגד ישראל והמערב והחליטו להגביל דווקא את הגורמים הציוניים. בכנסת הנוכחית ישנו רוב ציוני ברור שאם יפעל באופן נכון ויתגבר על חילוקי דעות פוליטיים בכוחו לעצור את הסחף הלאומני של ערביי ישראל ולהגן על זהותה ועתידה של המדינה.

הכותב הוא דובר תנועת 'אם תרצו' הפועלת לחיזוק ערכי הציונות בישראל.
תאריך:  19/11/2007   |   עודכן:  19/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יום הכאפייה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הבושה במכללת ספיר
דימיטרי בוסקילה  |  19/11/07 12:01
2
אם תרצו זו התנועה שלי
דוד44  |  19/11/07 13:19
3
זה חלק מהמהלכים שלנו בשמאל
ע.ג1  |  19/11/07 15:19
4
חייל פשיסט וכובש לא מקומו שם
א.ב.ג  |  19/11/07 16:48
5
האוניברסיטאות בארץ הפכו לחממות
שירה  |  19/11/07 18:53
 
- לסגור תקצוב ממשלתי למכללת ספיר
משלם מיסים  |  20/11/07 09:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן מנחם
כבר כמה שבועות שאגף המודיעין במטכ"ל מתריע בפני הדרג המדיני בישראל כי מצרים תומכת בחמאס ברצועת עזה. להערכת אמ"ן, מדובר בשינוי אסטרטגי שמטרתו להחליש את ישראל
ד"ר רון בריימן
במשך שתים-עשרה שנות ההסתה מזכירים את הפגנות הימין מול רבין ו"המהדרין" אף מקפידים לחזור על השקר בדבר תמונת רבין במדי אס.אס., שהופצה כביכול על-ידי הימין, בשעה שמי שעשה זאת היה סוכן-פרובוקטור מטעם השב"כ, אבישי רביב
נרי אבנרי
בנאום התוכחה שלך מלפני שנה, דיברת על מדינה אהובה שמתנכרת לבניה. צא מהבועה מר גרוסמן. מנקודת מבטם של פליטים פלשתינים, אתה וברוך מרזל באותו צד. שניכם גזלני אדמתם. כן, אתה!!- שמוכן לחבק ולמסור
עו"ד אברהם פכטר
הגיעו ימות המשיח למשטרה, לפי הצעת חוק חדשה "העברת נתוני תקשורת" - תוכל המשטרה לשחק את "האח הגדול הרואה ושומע את הכל". פרטיות האזרח נמצאת בסכנה. יש להתגייס כדי למנוע העברת החוק בנוסח הגורף והמוצע, כדי לא להפוך למדינת משטרה
אסתר שניאורסון גרי
מדינת ישראל התמכרה לתהליך השלום. האופיום שהאוחזים בשלטון בולעים ומלעיטים בו את ההמונים התחיל בשאיפה קלה, אך כדרכם של מכורים הם אינם מסתפקים בקטנות ומתמכרים בכל גופם ונשמתם לחומר
רשימות נוספות
יש עתיד לירושלים  /  רונן שובל
ציונות מוסרית וציונות קולוניאליסטית  /  ארז תדמור
מי מפקח על בג"צ?   /  ארז תדמור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il