X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חברת הביטוח הפרה את הבטחתה לגרור את מכוניתי תוך שלוש שעות, התקשרה לגורר פרטי, שהחליט על דעת עצמו לסלק אותי מהסעה למוסך שלי, והעדיף על פני מכונית אחרת, שקריאתה נרשמה במועד מאוחר יותר. עד מתי?
▪  ▪  ▪

בכביש הבינעירוני, בין קיראון לתל-השומר, נדם, לפתע, מנוע-מכוניתי. ריח של גומי שרוף עלה באוויר, מבשר רעות. בדיקה קצרה העלתה מייד כי את אשר יגורתי בא לי: רצועת המנוע נעה מצירה הקבוע ומיסב הגלגלת שלה נשחק. התוצאה: הרכב הושבת.
באמצעות הטלפון הסלולרי ביקשתי להזעיק את שירותי הגרר של חברת הביטוח שלי, "איילון", להם אני זכאי כמבוטח. ציפייתי לישועה קרובה התבדתה עד מהרה, למשמע קולה של המוקדנית: "תאלץ להמתין, בסבלנות, עד שלוש שעות, לבוא הגורר".
כל תחינותי לזירוז השירות נענות, כהרף-עין, בשלילה. "אנו עמוסים עד לעייפה בקריאות לעזרה עוד משלושה ימים קודמים" - סתמה המוקדנית ולא פירשה. המחשבה שאנשים נאלצים להמתין שלושה ימים תמימים לקבלת שירות-גרירה אינה נותנת לי מנוח, באשר שירות כזה אמור להינתן באותו יום ממש. יתר על כן: בירור קצר מעלה, כי חברת הגרירה חייבת לספק את השירות תוך שלוש שעות, ולא מעבר לכך.
בצר לי, אני ממתין, יחד עם בת הזוג, היושבת לצידי, בתא הנהג, עד לבוא הישועה. חולפת שעה, חולפות שעתיים - אין קול ואין עונה. לאחר המתנה ממושכת כל כך אני מעז שוב להתקשר לחברת הביטוח שלי. "אנו עושים כמיטב יכולתנו לזרז את העניין" - אני נענה מן העבר השני של הקו.
בסבלנותי, שכבר פקעה, אני מתקשר, נואשות, לשלושה שירותי-גרר פרטיים, מוכן לשלם, על-חשבוני, את הגרירה למוסך שלי בהרצליה, האמורה להסתכם ב-300 שקל. אלא שמהר מאוד מתברר שגם שירותי הגרר הפרטיים לא יושיעו אותי, אלא אם אמתין להם שעה ומחצה לפחות.
בינתיים עושה הזמן את שלו וחלפו להן שלוש השעות המוקצבות על-ידי חברת הביטוח שלי, ועדיין המושיע בושש לבוא. אני מתקשר, בפעם-המי-יודע-כמה, ונענה על-ידי המוקדנית התורנית כי "הגרר יגיע אליך תוך מחצית השעה הקרובה" - הווה אומר: מעבר לזמן המוקצב.
הקומבינה
ואמנם, כעבור מחצית השעה מתקשר אלי, סוף סוף, מאן דהוא, כדי לברר את מקום הימצאי המדויק, ואז אני מבחין כי משאית הגרר, המגיעה אלי, כלל אינה נושאת את שם חברת הביטוח שלי, אלא את שמה של חברת "האחים כהן". מן המשאית מגיח נהג צעיר, חסר סבלנות, ולמשמע שאלתי, אם הוא אכן נציג חברת "איילון", הוא מגיב במשיכת-כתפיים, תוך שהוא מעלה על משאית הגרר את מכוניתי. אני ובת-זוגי מבקשים להצטרף אליו, לתא הנהג, כדי להגיע למוסך שלי, אלא שהנהג הצעיר מסרב, בכל תוקף, ותובע מאיתנו להגיע בכוחות עצמנו ליעד. משאנחנו מסרבים, הוא מזעיק את הסדרן התורן, וזה מצווה עליו להורות לנו לרדת ממכונית הגרר, ותוך כך הוא גם פוקד עליו לאסוף מכונית נוספת, הפעם בפתח-תקוה, ולפרוק אותה במוסך בתל אביב, בטרם יפרוק את מכוניתי בהרצליה.
כל ניסיונותי להפר את רוע הגזירה ולדבר עם הסדרן התורן נענים בשלילה על-ידי נהגנו. בלית ברירה אני מתקשר לחברת הביטוח שלי, "איילון", כדי לברר את פשר העניין. "אנו מנועים מלהתערב בשיקולי הסדרן" - משיבים לי מעבר לקו, ותוך כך גם מתברר כי חברת הביטוח שלי פשוט הזעיקה גורר פרטי, שהחליט לעשות כטוב בעיניו ולהעדיף על פני מכונית אחרת, שבעליה נרשם לקריאה רק אחרי.
מאחר שהשעה דוחקת ובעלי המוסך שלי, בהרצליה, אמורים לנעול את שעריו, אני מתקשר אליהם. הפעם, לפחות, אני מתבשר כי הם ימתינו לבואי גם מעבר לשעת הסגירה הרשמית. בינתיים אנו נאלצים להגרר עם הגורר מפתח-תקוה למוסך ברחוב המסגר בתל אביב, כדי לפרוק את המכונית הנוספת. בתום הפריקה מואיל, סוף סוף, הנהג להמשיך במסע התלאות אל המוסך שלי בהרצליה.
רק לאחר ארבע וחצי שעות תמימות של המתנה נואשת - אנו מגיעים, סוף סוף, אל היעד הנכסף. הנהג פורק, ללא אומר, את מכוניתי ממשאית הגרר ונעלם, כלא היה, עם הגורר שלו, כשהוא מותיר אותי פעור-פה ומבלי שכלל טרח להחתים אותי על מיסמך הגרירה.
ועכשיו נותרו רק השאלות הנוקבות: מדוע לא זכיתי לקבל את השירות המגיע לי, במרוצת שלוש השעות המובטחות? מדוע הועברתי לידיו של גורר שאינו נמנה עם צי הגרירה של חברת הביטוח, מבלי ליידע אותי תחילה? מדוע נצטוויתי לרדת ממכונית הגרר ולהגיע, על-חשבוני, למוסך שלי? מדוע נפרקה מכוניתי רק לאחר המכונית השניה, שקריאתה נרשמה מאוחר יותר? ומדוע נותרה חברת הביטוח שלי חסרת-אונים אל מול שיקוליו של הגורר הפרטי? אין זאת כי אם לכך ייקרא שירות ללקוח - כי אז באמת שאינני יודע שרות מהו!

תאריך:  09/01/2008   |   עודכן:  09/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סחבת ושמה גרירה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
היום אתה נדפקת מחר אני ...
מאיר דרום  |  9/01/08 10:22
 
- מאיר דרום, אני חושב שיש לך שכל
דחלילק תהיה רציני  |  10/01/08 12:41
2
ביבי אשם גם בחור באוזון ל"ת
ע.ב  |  9/01/08 13:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יובל ברנדשטטר
במצרים הוקם פתח, במצרים משגשגים האחים המוסלמים, תנועה איסלמו-נאצית לעילא ולעילא. כולם כולם נתונים למשאת-נפש אחת בלבד. השמדת מדינת ישראל והלאום היהודי
אלעזר לוין
התסבוכת המשפטית-עסקית בתביעה נגד נצבא נוצרה כתוצאה מסחבת בלתי סבירה של כמעט שלוש שנים בבית המשפט העליון
שלמה אידן
המדינה רעשה כאשר תארו הרופאים את התפרצות המחלה הקשה, ודיווחו על הניתוח שהמנהיג הלא כל-כך אהוד צריך לעבור. גלי האהדה שטפו את הארץ לכל אורכה. חודשיים מאוחר יותר גילו רופאיו מה שהיה ברור משכבר הימים לכל דרדק רפואי - גידולים סרטניים זעירים בבלוטת הערמונית מצויים אצל שליש הגברים מעל גיל חמישים, ואין כל סיבה רפואית לנתחם. הניתוח בוטל, לקול ענות כה חלושה של התקשורת עד כי בשורת הארגעה לא הגיעה לרוב העם בציון. שהרי שהקופונים נתלשו כבר...
אביתר בן-צדף
לסמסטר הזה אין כבר הרבה ערך. למעשה, שנת הלימודים תשס"ח אבדה    שביתת המרצים מוצדקת    האקדמיה הישראלית משלמת את מחיר התנכרותה לחברה    לאוצר יש סדר-יום משלו, והוא כופה אותו על החברה, על הממשלה ועל הכנסת    ובינתיים, נמשכת זליגת המוחות
יוסי דגן
עד לפני כמה שנים, הדלת המסתובבת הסתובבה אצל מחבלי הרשות, כיום הממשלה שלנו מסובבת אותה    בימים כאלה נפתחות דלתות אולם התיאטרון, תיאטרון האבסורד. על בימת התיאטרון יושבים להם עבריין מין מורשע וחשוד סדרתי בשחיתות המציגים הימור כפייתי בחיי כולנו, בעצם המשך קיום המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il