X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"יתנו - יקבלו, לא יתנו - לא יקבלו", היא אומנם התקדמות חיובית ביחס לסיסמאות ולמעשי השמאל, אולם אינה יוצרת איזון בין ישראל לכנופיות הטרור הפועלות נגדה
▪  ▪  ▪

הסיסמא המפורסמת של בנימין נתניהו "יתנו - יקבלו, לא יתנו - לא יקבלו", היא אומנם התקדמות חיובית ביחס לסיסמאות ולמעשי השמאל, אולם אינה יוצרת איזון בין ישראל לכנופיות הטרור הפועלות נגדה, אם בכלל יש הצדקה לשאיפת ההגעה לאיזון.
חוסר האיזון הוא דווקא לטובתם של הטרוריסטים, כי במשוואה זו - הם אשר נוקטים יזמה ומתווים דרך, כי הם אלה שמחליטים האם לרצות ולעשות כדי לקבל הטבות, או להמשיך בדרך הטרור ולא לקבל כלום.
אולי הסיסמא הזו הייתה טובה בשעתה, וגם זה בספק. הסיסמא החדשה שמדינת ישראל צריכה לאמץ היא הרבה יותר קצרה - "לא יקבלו".
על-ידי כך תעבור היוזמה אלינו, והיוזמה המתאימה למצב החדש של טרור מתמשך בגבולותינו גם לאחר בריחה מלבנון, הינתקות מגוש קטיף, נסיגה, איפוק, סלחנות, התרפסות, התעלמות - היא יוזמה של הפסקה מוחלטת של כל התקבולים: לא יקבלו.
התקבולים אותם חיוני להפסיק הם:
  • העברות של מס ערך מוסף, וכספים אחרים מכל סוג ומין.
  • העברות של אמצעי לחימה למתונים מבין כנופיות הטרור, מתוך שאיפה או הנחה כי ארגוני הטרור המתונים יפעילו נשק זה באופן סלקטיבי, רק נגד הקיצוניים, לא נגד אזרחי מדינת ישראל.
  • תמיכה וביצוע של תשתיות הנדסיות - חשמל, מים, תקשורת, כולל דלק להנעת תשתיות אלו.
  • הקצעת משאבים בעתות מצוקה - מזון, תרופות וכל דבר העולה כסף.
  • מתן אפשרות שימוש במעברים שבשליטת מדינת ישראל לשם העברות כספים ושווה-ערך לכסף.
יש להבהיר ולהדגיש: מה שדרוש זה לא הקפאה, אלא ביטול מוחלט. ההקפאה היא מעין תוכנית חיסכון ואין בה לא חיסרון לאויב ולא יתרון לנו. זאת ועוד, ההקפאה אף היא יוצרת מצב בלתי מאוזן בו הן, אותן כנופיות הטרור הממוסדות והאחרות, מחליטות לפי שיקול דעתן מתי לנקוט בפעולות שיגרמו להקפאה ומתי לשחרר את החיסכון ולקבל קופון כדי להמשיך בטרור נגד הנדיבים הטיפשים.
את מיליארדי הדולרים ש"השקענו" בטרור צריך גם לפרוע, בין בהגשת חשבון רשמי [במסגרת המשפט הבינלאומי] ובין באמצעות החרמות של משלוחי כספים - לרוב בלתי חוקיים, מה כבר חוקי שם - המיועדים והמנותבים להגברת פעולות הטרור. אין מוסרי מזה.
יש להניח כי בעקבות מדיניות ה"לא יקבלו", לא רק שמדינת ישראל תחסוך ממון רב, אלא גם הטרור ידעך ויתייבש. אי אפשר להפעיל מנגנוני טרור ללא הזנת המנהיגים באמצעי שחיתות והוללות כדרכם, וללא יצירת מימון לרכישת אמצעי לחימה. שני גורמים אלו [שחיתות המנהיגים ואמצעי לחימה] לא יכולים להתקיים ללא משאבים כספיים ומקורות מימון אשר עד כה סיפקה אותם מדינת ישראל בנדיבות רבה. (מדינות ערב עתירות הנפט אומנם תומכות בטרור, אך זאת הן עושות במסורה, ועובדה היא שאינן מספקות את הדרישות, וללא תמיכת ישראל בטרור - מנגנוני הטרור נקלעים למצוקה).
בכסף שייחסך לא צריך להשלים את גדר ההפרדה, אלא לפרק אותה, ובכסף הנוסף שייחסך מביטול פרויקט הזוי זה של הגדר - יש להשקיע בפיתוח אמצעי לחימה אקטיביים, שיאיינו את הכורח בהשקעות אינסופיות במיגון. כלל הוא כי הצד החלש מתגונן ומתבצר, אך אצלנו זה הפוך וטעון שינוי בתפישה ובמעש.
אמנם, יכולים לקום ספקנים ולטעון כי התחזית המובאת לעיל, לפיה הטרור יופחת או יופסק אם רק נפסיק את התמיכה בו, היא תחזית בלתי מוכחת.
ובכן, גם אם התחזית הזו לא תתאמת, וגם אם ה"פגיעה" בטרור על-ידי הפסקת התמיכה בו לא תגרום לחיסולו, עדיין זה צעד הגיוני, מוסרי, ערכי, כלכלי, צודק, ונכון לבצעו. ועדיין בידי ישראל כל הכוח לגרום ליצירת מצב בו לא יהיה משתלם לטרוריסטים לפעול, לא בגלל שהקסאמים יפלו אל מבנים ממוגנים, אלא בגלל שההפסד והנזק שייגרמו בעקבות כל ניסיון שיגור קסאם יהיו כואבים.
כיום, מה שחשוב לכנופיות הטרור - לא נפגע:
כבודם נשמר בקפדנות.
יש נסיגה ויש עוד תקווה לנסיגה.
יש הקפאת יישובים יהודיים, נושא שעולה בטבעיות בכל דיון.
יש גייס חמישי פעיל בלב מדינת היהודים ובכל מוקדי השלטון בה.
יש איפוק אפילו בשעת מלחמה - קל וחומר כשיש "רק" פעולות טרור.
בג"צ לטובתם.
ובעיקר, יש כסף, והרבה.
ממש גן עדן.
במדיניות החדשה של "לא יקבלו" - יחרב גנם.

תאריך:  16/03/2008   |   עודכן:  16/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא יקבלו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האיזון עובד לטובת החמאס >>
א מ רול  |  16/03/08 20:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
אני בעד חנינה לעמרי שרון    היא תעשה צחוק מכולנו, ותוכיח, שאין בארץ משפט צדק, ושוויון בפני החוק היא סיסמא ריקה    ממשלת הזדון והרמייה של קדימה שורדת רק באמצעות עיקור המוסד אי-אמון בכנסת    צריכים לחשוד, כי ראשי המדינה עושים את מעשיהם רק כדי להעשיר את עצמם ואת מקורביהם
יוני בן מנחם
החרמת ערוץ אל-ג'זירה על-ידי ישראל איננה יעילה והיא מציירת את ישראל כמדינה המגבילה את חופש הביטוי ומתנכלת לעיתונות הזרה. הדרך להתמודד בתעמולת אל-ג'זירה היא בהקמת מערכת הסברה יעילה
עו"ד משה גולדבלט
לאחרונה נדרשו בתי משפט השלום שוב לטענה כי קלנועית היא בעצם כלי רכב מנועי, על-פי הוראות חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים    קבלת הטענה עלולה לגרום לתוצאה קשה ביותר
בעז העצני
הממסדים התקשורתיים, המשפטיים והשלטוניים המורכבים ברובם הגדול מאנשי שמאל קיצוניים, חוזרים על המדיניות שהובילה אותנו לאסונות הקודמים
אלכס פז
מדוע ארגוני אבות אינם רלוונטים לדיון בנושא הקשור בילדיהם? מדוע מחד טוענים ארגוני הנשים שהם מייחלים שאבות יתנו יד ויהיו שותפים יותר בגידול הילדים אך ברגע שארגוני אבות מבקשים להביע דעה בנידון הם מגורשים בכלימה מכל ועדה שדנה בגורל הילדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il