X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העדים הערבים העידו כי צביה שריאל לא תקפה אותם וכי המנהל טלפן אליהם אחת לשעה כדי לגייס אותם ולמעשה לא באו למסיק ולא הביאו כל כלי מסיק תגובה למאמר: "דלק דתי למדורה" [עוזי בנזימן, 23.3.08]
▪  ▪  ▪
צביה שריאל

עוזי בנזימן אכן מביא את דברי הגנאי של השופטת נאוה בכור על סירובה של הזכאית מספק צביה שריאל להכיר בבית המשפט. אך האם מביא בנזימן את הקטעים הרבים והארוכים מתוך הפרוטוקול מדוע זוכתה למעשה הנאשמת? ומדוע תגובתה שלא להכיר במערכת המשפט היא היחידה האפשרית. היא הייתה נתונה תחת אישום טיפוסי שכולו פרי ביום ועלילת דם נגד המתנחלים או נגד יהודים שהפכו לזרים בארצם ומולדתם שלהם שנוכסה בוזתה ונחמסה על-ידי גורמים פוסט-יהודים-אנטישמיים המניחים כי כל התעללות במתנחלים או בציונות הדתית היא מצוות פיקוח נפש הדוחה כל צדק אלמנטרי.
עונת "המסיק" היא כינוי אחר לסזון. מסיק הוא תבערה ביהודים, עשו מהם גפת. כלומר פסולת זיתים בוערת המהווה דלק למדורת הבגידה הפוסט-ציונית. אחת מהסצנות הפופולריות היא ה'עליהום' בטרם תחל העונה. כך נתפס יואל מהרשק עם משור יחד עם ערבים בתוך מטע זיתים. מנסר ומאשים.
מתוך הפרוטוקולים של המשפט עולה בברור כי איש המנהל האזרחי הסית תושבים ערבים ישישים לבוא לחלקותיהם שלא נפקדו עשרים שנה כדי ליזום "מסיק". המנהל איים על הערבים שאם לא יבואו יחשבו לבוגדים בעיני אחיהם. המנהל הסיע והמנהל החזיר את הערבים ברכבו לתוך שטחי אלון מורה כדי ליצור פרובוקציה לפיה הבנות שנעצרו הן אלו שהפריעו למסיק של ערבים תמימים. העדים הערבים העידו כי צביה שריאל לא תקפה אותם וכי המנהל טלפן אליהם אחת לשעה כדי לגייס אותם ולמעשה לא באו למסיק ולא הביאו כל כלי מסיק. גם השופטת העירה כי לא הוכח שהיה מסיק ולא הוכחה השגת גבול ולא הוכח שהייתה תקיפה, אבל הוכח שהעדים היהודים מטעם המנהל לא אמרו אמת. מה זו אם לא הסתה והמרדה פוליטית של חבורת יזמים כדי לקעקע את לגיטימיות ההתיישבות היהודית בארץ ישראל?
התנכלות ליהודים באמצעות 'נהלים מיוחדים' בחברון, [משפט מיוחד לשם תפירת תיקים] החרמת רכושם על-ידי האפוטרופוס בניגוד לחובת נאמנותו והעברתו לידי ערבים. גירוש יהודים מתוך אדמות הרשומות בטאבו תוך הפרה בוטה של זכות הקניין. התכחשות לזכויות האנוש שלהם. העמדתם לדין והרשעתם של קב"טים, שגויסו עלידי צה"ל ושפעלו לצרכי הגנה עצמית מובהקת ובמדיתיות המופחתת ביותר, תוך סכנת חיים קיצונית לעצמם, וכל פגיעתם הייתה נתז אחד בפורע המאיים מידית על חייהם, עתה נשלחים לכלא, חקיקת חוק פינוי-פיצוי שכבר תוקן שלוש פעמים לרבות התיקון של ח"כ אלקינד מקדימה להפסיק את ההתעללות במגורשים. כל אלו מוכיחים כמאה עדים שאלה שמשתמשים במה שהייתה אמורה להיות מדינת היהודים כדי לקדם את ההתנכלות שלהם לעם היהודי על-ידי גיוס הערבים, סירוס צה"ל, הסגרת ירושלים לאויב והאשמת היהודים המתנחלים בליבוי האיסלאם הקיצוני.
הנה כעת פונה מלך סעודיה לכל הדתות כדי למנוע את חורבן החברה האנושית על-ידי האג'נדה ההומולסבית שמייצג הפוסט ציוני הטיפוסי. מלך סעודיה עושה זאת בין השאר כדי להגן על ערכי המשפחה והדת. האם גם לכך אחראים המתנחלים או היהודים החרדים או סדר היום של עיתון הארץ ותומכיו. האם מי שדאג להסיר מעל מדינת ישראל כל שמץ לגיטימיות של הגנה עצמית יכול להתלונן על תמיכת אירופה באיאן? מי ששחרר את מחבלי עיסקת ג'יבריל ומעך את כל תורת ההגנה העצמית ובכך ליבה את תאוות הנצחון של האיסלאם והעולם כולו הרואה ביהודי הליברל-הדמוקרט את מי שהבטיח לו מראש את נצחונו על היהודים בכלל ועל הנאמנים בפרט. החולשה שהפגינה מדינת ישראל לפחות מאז הסכמי אוסלו, 'מדיניות השלום' היא שלבתה את האיסלאם הקיצוני. כך ועדת וינוגרד בציינה את הפחד המיסטי מפני כיבוש שטח.
אין אנו חייבם לשלטון שרודף אותנו כיהודים דבר; להיפך השלטון וכל מי שתומך בו ייתן את הדין על רדיפת היהודים, על החורבן והנזקים שגרם לציבור בזדון ובעלילה, על בגידתו בעם היהודי ועל השלכתו לכלבים.
כאחד מחברי הוועדה לחקר רצח רבין ההולכת וחושפת מיום ליום את עלילת הדם ויזומה, תוך התגוללות על הרבנים והשימוש שנעשה ביגאל עמיר כדי לקעקע ולשתק את הציבור הדתי משוכנעים אנו בצדקת דרכנו.
רוב חברי הוועדה, כך יצא בדיעבד, אינם אנשים דתיים אלא אנשים ונשים מכל הקמפוסים בארץ. רבין לא נרצח על-ידי יגאל עמיר. החוק החדש שנחקק אמש בכנסת אכן אינו מאפשר סליחה לאלו שביימו את רצח רבין ולאלו שביצעו אותו והדברים יוודעו במהרה. אנו מקווים שהחוק הזה יישמר יותר מחוק ירושלים, חוק הגולן ועוד חוקים שמופרים מדי יום ברגל גסה על לידי מי שחושבים שהם בעלי החוק ופרשניו ושמפתחות הדמוקרטיה המדומה בידיהם.

הלל ויס הוא דובר הסנהדרין, דיין בית הדין לענייני עם ומדינה וחבר בוועדה לחקר רצח רבין.
תאריך:  26/03/2008   |   עודכן:  26/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין בצורת בעלילות הדם
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
דיבה דיבה
humanape  |  26/03/08 10:49
 
- בתנאי שהם יסכימו להזדהם
דבורה  |  26/03/08 14:24
2
רק תביעות משפטיות נגד מעלילים ל"ת
א מ רול  |  26/03/08 10:57
3
איפה המשטרה והפרקליטות ..לתבוע
ירון זכאי  |  26/03/08 15:14
4
אכן פסולת
ע.ג1  |  26/03/08 15:29
 
- וחוץ מזה הטרור התחיל רק ב-67
ע.ג1  |  26/03/08 17:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שושנה ויג
בין שתי יבשות- על ספרה של רחל גיל "נוף עם אישה גבוהה", בהוצאת הקיבוץ המאוחד 2008
שמואל קופר
יוזם הצעות חוק השתלת אברים, חובש כיפה סרוגה, שיתף פעולה עם התקשורת במצג שווא כאילו קיימת "מחלוקת פוסקים" בנושא
מנחם רבוי
פרקליטי קצב החליטו לזמן את המתלוננת לעדות על תצהירה. הם יחקרו, אבל בית המשפט הוא שיחליט בדבר אמינותה    המשפט במקרה זה יעשה בבית המשפט ולא בחדרי "עסקות הטיעון" בפרקליטות    לא ב"ספינים תקשורתיים" ולא בראיונות טלוויזיה
ראובן לייב
הוא לא יודה באשמתו כי כך ציוותה עליו חברת הביטוח; בהעדר מצלמה הוא לא יהסס לנסוע חופשי באור אדום ברמזור, לא יאותת, יחתוך בעקיפה, אפילו מצד ימין, ויצפור גם כשלא צריך. הוא אפילו לא מתבייש להחנות את רכבו בחניית נכים
יוני בן מנחם
ארגון החיזבאללה מתקשה להוציא לפועל את הבטחותיו לנקום את מותו של עמאד מורנייה. זו היא ההזדמנות של ישראל להפתיע את הארגון פעם נוספת ולחסל את השיח' חסן נסראללה או בכיר אחר בארגון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il