X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי לקבל מאזרחי ישראל את הסכמתם לנסיגה מן הגולן, ישכור איש השלום אהוד אולמרט בכספנו, את מיטב הפרסומאים ושוטפי המוחות, ספינאים וכתבלבי חצר, פרשנים מטעם, אלופים (במיל.), וצבא עצום ורב של מומחי אקדמיה, שאיש מהם לא השכיל לחזות את פרי הבאושים של הסכם אוסלו האומלל
▪  ▪  ▪
בשאר אסד [צילום: AP]

לאלה המשלים עצמם כי במשאל עם או בבחירות יצביע רוב העם נגד נסיגה מן הגולן, ראוי שיפסיקו לרחף בעולם הדמיון, ראוי שיחדלו מלהאמין בתבונת הרוב, ירדו אל קרקע המציאות, ויתבוננו באומץ אל העולם הציני בו אנו חיים. עולם של קליפים וסרטוני פרסומת, שישטפו את מוחותינו באין ספור שידורי פרסומת גלויים וסמויים, במטרה אחת ויחידה: למכור לנו שלום של פתאים, כפי שמטיבים למכור לנו טמפונים, טיטולים וחופשות של "הכול כלול".
לקצרי הזיכרון שבנו רצוי שיסירו את האבק מהבונבוניירה של "המזרח התיכון החדש" ויזכרו בעתיד הוורוד שהובטח לנו במפות הצבעוניות שתיארו את השתלבותנו במזרח החדש, שהתפרסמו בכפולות בעיתון הנקרא ביותר במדינה, וביומון לאנשים חושבים. כאשר רשת מסילות ברזל וכבישים מהירים מקשרים את בירת ישראל ואת העיר ללא הפסקה, עם בגדד ודמשק, עם ריאד וקטר.
כדי לקבל מאזרחי ישראל את הסכמתם לנסיגה מן הגולן, ישכור איש השלום אהוד אולמרט בכספנו, את מיטב הפרסומאים ושוטפי המוחות, ספינאים וכתבלבי חצר, פרשנים מטעם, אלופים (במיל.), וצבא עצום ורב של מומחי אקדמיה, שאיש מהם לא השכיל לחזות את פרי הבאושים של הסכם אוסלו האומלל, איש מהם לא צפה את גורלם המר של יותר מ-1,500 נרצחי האינתיפאדות, ואת אלפי הקאסמים שהתפוצצו בשדרות ובישובי הנגב המערבי, כ"פיצוי" על עקירת אלפי אזרחים נאמנים מבתיהם והפיכתם לפליטים בארצם.
רצוי לא לנסות ולשכנע אותנו ללמוד מהשלום עם מצרים שהוא שלום התלוי על בלימה של הצבא המצרי המתעצם ומתחמש במיטב הנשק המערבי, ונגד מי...? זהו שלום התלוי על הבלימה של הגבול הארוך עם מצרים המופקר להברחת אמל"ח, סמים וזונות. שלום התלוי על הבלימה בעשרות המנהרות של ציר פילדלפי הפתוחות לרווחה על אדמת מצרים, שם פורקות משאיות מצריות ללא חשש מאות טונות של אמצעי לחימה הנורים ומתפוצצים על ראשיהם של תושבי הנגב המערבי. זה אותו "שלום" המאיים גם על חייהם של הצעירים הישראלים החולמים להיזרק על חופי סיני הזהובים.
וכבר שומעים את ההבלים הראשונים, הפיתיונות מתחילים לפרפר מול עינינו: כמו החלום הרטוב של התייר הישראלי המצוי, להתרווח במכוניתו בביתו שבהרצליה, ללחוץ על הדוושה, והיישר אל דמשק שואפת השלום, דרך שטיפת עיניים בחמודותיה של טורקיה, והופ אנחנו כבר באירופה. ובקסבה של דמשק, ננגב את החומוס הטוב ביותר בעולם, רק נא להישמר שמא תינעץ חלילה סכין בגבנו, כך יתריאו "אזהרות המסע" של גורמי הביטחון.
וכאשר יבוא שלום, כל ארגוני הטרור יסולקו מדמשק, את רבבות הטילים המאיימים עלינו יכתתו לצינורות השקיה, את החיזבאללה ייבשו, ואסד יתנתק מאירן המתגרענת לטובת השלום עם הציונים. כך יספרו לאזרחי ישראל המותשים והמיואשים תאבי השלום, העלולים חלילה למכור את עתיד מדינתנו בנזיד עדשים הזוי...
ולשואלים: האם לעולם נחיה על חרבנו? הגבול עם סוריה הוא גבול של שלום דה פאקטו מאז מלחמת יום כיפור, וזאת לא בשל אהבת ישראל אלא בשל הארטילריה של צה"ל המחופרת בטווח של 80 ק"מ מדמשק. עלינו להבהיר לסורים הבהר היטב, שאם חלילה יפרו את השקט ויעזו לשגר טילים לערי ישראל, תימחק דמשק מעל פני האדמה ועמה עריה המרכזיות של סוריה. ביכולתנו להעניק לסורים שלום תמורת שלום - כך נבטיח את המשך השקט בגבולנו עם שכנתנו מצפון.

תאריך:  28/04/2008   |   עודכן:  28/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
במכונית לסוריה, לטורקיה ולאירופה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מזדהה עמוקות עם כל מילה בכתבה! ל"ת
מאיר  |  28/04/08 12:54
2
החומוס הטוב ביותר הוא באבו גוש ל"ת
המנגב  |  28/04/08 14:38
3
קודם שנגיע במכונית למצרים
שמאלנים הזויים  |  28/04/08 18:17
4
מכונית לכל הכיוונים
אבי יפתח  |  28/04/08 18:43
5
נאה דרשת ל"ת
א מ רול  |  29/04/08 09:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יובל ברנדשטטר
יהודי האוחז בשלח בתל אביב וחברון הוא בן-מוות בדיוק כמו לוחם המחתרת היהודית בגטו ורשה. השואה היא פשוט השמדתם של הנחותים וזה מעמדו של היהודי באיסלמו-נאציזם השליט במרחב שמסביבנו
יהונתן דחוח-הלוי
נוסח התגובה הרשמית שהעביר חמאס למסמך הנשיא האמריקני לשעבר, ג'ימי קרטר, המסכם את שיחותיו עם הנהגת הארגון, מלמד כי לא חלה כל תמורה בעמדות היסוד של חמאס בסוגיית ההכרה בישראל ומדיניות הטרור    הנשיא קרטר הלך שולל (יתכן שמרצון) אחר הנוסחאות התמימות לכאורה של חמאס
נעם לניר
הזעזוע העמוק שחשתי בשעת הצפייה היה רב. האגרסיביות, החד-צדדיות והברוטליות כלפי חלק מהמרואיינים הם בלתי נסבלים    מדוע משכתי את ידי מהסרט "מוסר השילומים המלחמה נמשכת"?
ד"ר צ'לו רוזנברג
ישראל היא אחת המדינות הבודדות שבה מעולם לא נערך דיון מעמיק, ענייני, נטול כל פנייה פוליטית זו או אחרת באשר לייעודה    תגובה למאמרו של חיים אסא: "כשהצבא מקרין על החברה" (Nfc, 28.4.2008)
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
הצעת החוק שהונחה על שולחן הכנסת לאחרונה ע"י ח"כ דוד אזולאי נסים זאב וח"כ נוספים, שואפת לצמצום כוחו של פקיד הסעד, אשר אמון על קביעת הסדרי הראייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il