X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבית בוער, הקירות נופלים, רוב הנבחרים ישנים שנת ישרים, וחלקם יוצק עוד ועוד שמן למדורה
▪  ▪  ▪
הבית בוער ונבחרי הציבור נאחזים בכסאותיהם [צילום: פלאש 90]

יש הסוברים שמלחמת לבנון לימדה אותנו שהשלטון שלנו כושל.
אני לא עמהם. אני מאלה מהסוברים שאין צורך להגיע לאוניברסיטה על-מנת לשלוט במיומנויות בסיסיות של כתיבה וקריאה, את זאת עלינו לעשות כבר בכיתה א'.
לא היה צורך במלחמה על-מנת ללמוד על חלילות וריקנות השלטון - את זאת ניתן היה ללמוד מהרגע שהורכבה הרשימה, ויום לאחר הבחירות.
אבל בכל זאת למדנו דברים מהמלחמה. לצערי המלחמה לימדה אותנו שלא רק השלטון כושל, אלא שהרוע והכשל דבק כמעט בכל המערכת, ורק לאותם חיילים שהקריבו נפשם, הרקב לא הגיע.
  • ממשלה עם מוות מוחי (ללא קשר למצבו של שרון)
  • ממשלה עם כשל מערכות כללי, (כנ"ל)
  • עיתונות חולה אנושה.
  • בית המשפט העליון חולה אנוש,
  • מערכת אכיפת החוק על ערש דווי,
  • מערכות כלכליות מחוברות עם הון רב לשלטון הרקוב,
והכנסת על 120 הנבחרים מוחאים כפיים למחזה הזוועה הזה.
את מלחמת לבנון השנייה ניתן היה לצפות מראש, חולשה מוגזמת ומוחצנת מפתה את האויב לתקוף. ניתן היה לראות מהשעה הראשונה של המלחמה ומכל דקה לאורכה שהמלחמה לא מנוהלת, אף אחד לא יודע מדוע היא מתנהלת, לשם מה היא מתנהלת, באיזה כלים ושיטות משתמשים אנו על-מנת לנצח, 120 חברי כנסת לנו - וכמעט אף אחד מאלה שאינם תומכים באויבינו לא שאל חצי שאלה, מה קורה פה!!!, וערימות ערימות של עיתונאים, וציבור המחשיב עצמו ביקורתי - כולם למעט מתי מעט - ופרט לאלה שמתו או נהרס ביתם, לא שאלו שאלות.
גם את התפרקותה של הממשלה ניתן לצפות מראש כבר זמן רב, כולל את פיזורה של קדימה לכל רוחות השמיים, והפיכתה לעפר ואפר. וכמו משבר המלחמה, גם המשבר הזה לא מנוהל, איש ואישה לנפשם, איש אינו יודע לשם מה הממשלה הזו קיימת, מה מטרותיה, איזה הישגים ואיזה מפחי נפש היא תביא לנו. 120 חברי כנסת, אשר הממשלה בפניה נשבעה הממשלה הצינית הזו, והיא צוחקת להם בפנים, מזלזלת בהם, והם, דבוקים למושבים, וממתינים שכדור השלג יתעצם ויפורר אותם ואותנו לרסיסי רסיסים.
ועיתונאים, כן העיתונאים (למעט יואב יצחק) לא מפסיקים לשיר לעגל הזהב שלהם. למזלנו נגינתם פסקה לכמה ימים עקב צו איסור הפרסום, אך בל דאגה הם עוד יחזרו -שיפר, ברנע, לפיד, דנקנר - רשימה חלקית ביותר.
אין ספק שמדובר במחלה ממארת, הם מראים לנו פעם ועוד פעם איך הקבוצה הזו מוליכה אותנו באף, ואנחנו לא למדים!!! הסרטן כבר לא רק בכבד, סרטן כבד אפשר לרפא, משתילים כבד חדש, הסרטן גם לא בערמונית, אפשר הרי לחיות בלעדיה, הגרורות כבר מפוזרות בכל פינה, ורק ניתוח עמוק יסודי ומקיף יכול להציל את מדינתנו מכיליון עצמי (ובנוגע לטיפולים הכימיים, אם נמשיך כך, נוכל תמיד לסמוך על סוריה ואירן).
והמטלה כולה, מוטלת בראש ובראשונה על חברי הכנסת של קדימה. אתם הבאתם לנו את האסון הזה, אנא עשו טובה לנו ולכם, תקנו. אנא אל תחכו ליועץ המשפטי לממשלה, הביטו סביבכם!!! ותתחילו לזוז!!!
איזה אדם אשר שכל בראשו היה ממנה לתפקיד סגן ראש הממשלה אדם שהורשע בפלילים?? ואתם אחראים לכך!!!!, והוא צוחק לכם בפנים.
איזה אדם אשר שכל בראשו היה ממנה לתפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת איש אשר קופה של שרצים תלויה לו מאחוריו??? והרי ועדת חוץ וביטחון של הכנסת אמורה להיות מעל ומעבר לכל חשד לא כן??? והוא צוחק לכם בפנים.
איזה אדם אשר שכל בראשו היה דן בעתירה אשר דרשה להכריז על המלחמה האחרונה כמלחמה, רק שבועות מספר טרם החלטת הממשלה על מינויה לנשיאת בית המשפט העליון!!! והיא צוחקת לכם בפנים.
איזה אדם אשר שכל בראשו היה דן בכל כך הרבה תיקי ביטוח כאשר קרוב משפחה ממדרגה ראשונה מטפל כעורך דין בכל כך הרבה חברות ביטוח!!!! והיא צוחקת לכם בפנים.
איזה אדם אשר שכל בראשו ימנה למטה המוניציפאלי שלו, איש אשר רק שבועות מספר קודם לכן נאלץ לפרוש מתפקיד שר האוצר עקב חשדות איומים על גניבות ענק, והוא צוחק לכם בפנים.
איזה אדם אשר שכל בראשו, ימשיך לשבת בגוויה הפוליטית, קדימה, ולא יציל את מדינת ישראל משלטונה הרקוב, ואת עצמו מנזקיו של אותו שלטון - האם אתם צוחקים לעצמכם בפנים???
אתם חבורת אנשים אשר הציבור בחר בהם לנבחריו, אתם מתנהגים בחוסר קיצוני של שיקול דעת; אתם רואים את כדור השלג מתעצם ומתגלגל בקול רעם אדיר, ובמקום להתחיל בפעולות המניעה וההצלה - אתם לא עושים דבר במקרה הטוב, ובמקרה הרע - שופכים עוד שמן למדורה.
אל תמתינו להודעת המשטרה, אסור לכם להמתין להודעותיו של היועץ המשפטי לממשלה, אתם חייבים להתעורר לפני כן.
האם תתעוררו???
תאריך:  05/05/2008   |   עודכן:  07/05/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תמר הר-פז
נראה שבשנים האחרונות נוסף ריטואל של ניסיון להפריך את אמיתות הסיפור על יציאת מצרים    באמצעות שימוש במשפט ההשוואתי - השוואת הדין העברי לזה של עמי הסביבה, ניתן לגלות בבירור כי אנו עם בעל תרבות ייחודית שתחילתו בחוויה של עבדות וניצול
עו"ד רועי פלר
משפחות רבות בישראל שאיבדו את יקיריהן במהלך שירותם הצבאי או בפעולות איבה, מקדישות משאבים רבים של רגש, זמן וממון להנצחת זכרם של הנפגעים    לפחות בנקודה זאת מגלה המדינה התחשבות והנצחת היקירים מקנה זיכוי ממס הכנסה בגובה 30% משווי ההוצאה
פרופ' יצחק שנל
מבחן ההישרדות הגדול של הציונות, תלוי ביכולתה של המדינה לקיים דו-קיום הוגן עם המיעוטים שבתוכה
גלעד קדומים
כיצד עסקנים "ציונים" טירפדו פעולות סיוע והצלה ליהודי פולין בזמן השואה    חלק א'
שאול גולדשטיין
יום הזכון לחללי מערכות ישראל חל באותו יום בו נפלו לוחמי כפר עציון    המאבק לא תם. הלקח חייב להילמד כל בוקר מחדש: תקומת המדינה לעולם תיזקף לזכות הקורבנות במערכה על עצמאותנו וממלחמה בלתי פוסקת בטרור ובמבקשים להשמידנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il