X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בכדי למנוע בלגן עם הובלות, הכינו רשימת משימות לביצוע בעת מעבר דירה. הדפיסו דף זה וסמנו כל שלב ושלב. חלק מהשלבים יכולים להיעשות לפני יום המעבר. אז תעשו לעצמכם טובה ותתארגנו ביום לפני ההובלה, כך שכשיגיעו אנשי ההובלות אתם תהיו פנויים לפקח, בלי לחץ
▪  ▪  ▪
הספה לחדר הגדול בבקשה

משימה ראשונה:
סמנו בבירור ושימו בצד את הפריטים שאינם צריכים הובלה. פעולה זו תזכיר לכם ליידע את אנשי הובלות שלא לקחת פריטים אלו. ודאו כי מסמכים חשובים הקשורים למעבר לא ארוזים וניתן למצוא אותם בקלות.
משימה שנייה:
אירזו ארגז מיוחד לילדים. דאגו שהילדים יארזו ארגז עם הפריטים ה"חשובים" שלהם, כל הדברים שהם ירצו לידם כשתגיעו לבית החדש. סמנו ארגז זה והדגישו זאת לאנשי ההובלות כדי שארגז זה יהיה אחד הארגזים הראשונים שאנשי ההובלות יורידו במקום החדש.
ניתן גם לארוז בארגז מיוחד את החפצים של חיית המחמד, כדי שהחיה תתרגל במהירות למקום החדש עם החפצים הישנים. גם ארגז זה רצוי שיהיה בין הארגזים הראשונים שאנשי ההובלות מורידים.
(רצוי לארגן שהילדים וחיות הבית לא יהיו בסביבה בזמן שאנשי ההובלות עובדים, אבל דאגו להביא את הילדים לפני שההובלה נוסעת, כי חשוב לילדים להבין לאן הלכו הדברים שלהם.)
משימה שלישית:
היפטרו מזבל. היפטרו מכמה שיותר זבל לפני שמגיעים אנשי ההובלות. בזמן האריזה היפטרו מכל הזבל כדי שביום ההובלה יהיה לכם מקום בפחים.
משימה רביעית:
שריינו מקום למשאית הובלות. אם אתם גרים במקום צפוף, גייסו כמה חברים מראש ותחנו בקירבת הבית אחד אחרי השני ואל תזיזו את המכוניות עד שמגיעה משאית ההובלות. ככל שהמשאית קרובה יותר לביתכם ההובלה תהיה מהירה יותר.
משימה חמישית:
פנו מעברים ודרכי גישה. ודאו שיש דרך בטוחה וקלה לאנשי ההובלות להיכנס ולצאת מהבית. הזיזו עציצים ואדניות מהמרפסת, מהמעבר ומהחניה. הזיזו את שטיחים כולל שטיח הכניסה. הורידו חפצים שתלויים נמוך כמו עציצים תלויים או פעמוני רוח. אם יש דלת קפיצית הורידו את הקפיץ כדי שהדלת תישאר פתוחה.
משימה שישית:
הדגישו לאנשי ההובלות את הפריטים המיוחדים. הניחו בצד את הפריטים והארגזים המיוחדים. כשיגיעו אנשי ההובלות הראו להם ארגזים אלו והדגישו להם לנהוג בהם בזהירות (דברים שבירים, דברים בסיסיים למטבח ולחדר האמבטיה, או החפצים ה"חשובים" של הילדים). ובקשו מאנשי ההובלות לפרוק אותם ראשונים.
משימה שביעית:
דאגו לאנשי ההובלות. חישבו על צרכיהם של אנשי הובלות. אין צורך להכין ארוחת מלכים (כאילו שיהיה לכם זמן וכוח), אבל אפשר לקפוץ לסופר ולקנות כמה קוראסונים לארוחת בוקר, או להזמין פיצה לארוחת הצהריים, ולדאוג לכמה בקבוקי שתייה קרים. מחווה פשוטה ואנשי הובלות יעריכו זאת מאוד.
משימה שמינית:
מה עם טיפ/תשר? תלוי בכם. יש שנותנים סכום כללי לנהג שיחלק, ויש שנותנים אישית לכל אחד מאנשי ההובלות. לשיקולכם.
משימה תשיעית:
דברים לעשות לפני שאנשי ההובלות נוסעים... תנו לנהג את הכתובת החדשה ואת מספרי הטלפון שלכם, וקחו מנהג ההובלות את מספר הטלפון שלו. סרקו את הבית פעם אחרונה לוודא שלא נשאר משהו מאחור. בידקו בארונות, על מדפים, בחניה, עליית גג, מקומות איחסון, מתחת למדרגות, על הקירות או בכל מקום אחר שדברים יכלו להישכח. אתם לא רוצים למצוא אחרי שאנשי ההובלות נסעו שנשכחו דברים.
עוד כמה טיפים מעשיים להובלות:
  • כיתבו על הארגזים באיזה חדרים אנשי ההובלות צריכים לפרוק אותם. כך תדעו לאן כל ארגז שייך ואיזה לפרוק קודם.
  • הוציאו כמה חפצים אישיים שנותנים לכם תחושה של בית כשאתם מגיעים לבית החדש. רצוי שהחפצים האלו יהיו בארגז שכתוב עליו "נארז אחרון, נכנס ראשון".
  • סדרו את חדרי הילדים תחילה כדי שיחושו בבית כבר ביומם הראשון בבית החדש.
  • הכינו ארוחת ערב קלה מראש, כדי שתוכלו לעשות הפסקה קלה במלאכת הפירוק ולאכול ארוחה משפחתית בבית החדש.
  • אם יש אפשרות, רצוי לייחד חדר או פינה להירגעות, שם לסדר את החפצים האהובים כדי לעשות הפסקות נעימות. הציבו לעצמכם יעדים שתוכלו לעמוד בהם, הרשו לעצמכם לא לפרוק הכל כבר ביום הראשון.

הכותבת מיחצנת חברת הובלות
תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  18/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדריך הובלות: משימות לביצוע בעת מעבר דירה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עוד טיפ מאיתנו, אילן הובלות
אלי לוי  |  28/12/11 12:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב איציקוביץ
האם המאמצים לשחרור גלעד שליט הם ביטוי למדיניותו הביטחונית ההססנית מדי של שר הביטחון ברק? האם היא המשך לאותה המדיניות של ברק כראש הממשלה התולה עצמה בחסדי שלטונות פלשתינים?    זו היא העת הראויה לקחת את היוזמה בידיים ולפעול עכשיו, עם סיום ההודנא, לממש "מחיר סביר" כדי להחזיר את החייל שליט מהר הביתה
רותי ברקן
בשנתיים האחרונות, כשמתרבה הדאגה ממגפת ההשמנה, אנו מוצאים מחקרים שטוענים שיותר סידן = פחות שומן    מחקרים ראשונים בתחום הראו שאנשים שהתזונה שלהם עשירה בסידן, ללא קשר לתכולת הקלוריות בתפריט, הם בעלי אחוזי שומן נמוכים יותר
איתמר בן גביר
הצעדה באום אל פחם תוכננה לפני זמן רב, אולם אין ספק כי נוכח האירועים בחברון, הצעדה שתוכננה למחר ובוטלה על-ידי המשטרה חושפת את אותם אבירי "שלטון החוק" במלוא עליבותם וחרפתם
עו"ד משה גולדבלט
רשימת העבודה לכנסת היום היא רשימה של יאפים תל אביבים מובהקים, איתם אין לי דבר במשותף    בחירות 2009 יהיו עבורי הבחירות בהן אחצה את הקווים הפוליטיים לכיוון אחת ממפלגות הימין    פוליטיקאים מדלגים בקלילות רבה ממפלגה למפלגה, אך למי שהכרעה פוליטית היא עבורו שאלה של השקפה וזהות ולא עניין של תועלת אישית - המעבר קשה הרבה יותר
ד"ר אברהם בן עזרא
הבעיה של הגרעין האירני, מבחינת מדינת ישראל, רחוקה מלהיות בעיה צבאית    מה שמונע ממדינת למנוע את שיגורי הטילים, מה שגרם להינתקות ומה שיגרום לויתור על הגולן, הוא הגורם האנושי    קרי: ממשלת ישראל, שמהלכיה מוכתבים על-ידי השמאל הקיצוני ובג"צ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il