X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פעולת המבצע מתבצעת כאשר כנופיות הטרור מוכנות, ובנוסף מסתבר שהמבצע גם אינו חשאי כלל מבחינת היקפו ואופן ביצועו. למה? כי ממשלת ישראל הדליפה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

המבצע החשאי הצבאי החשאי שבפתח - איבד את כל חשאיותו מבחינת העיתוי:
בכך שלא בוצע כפי שהיה צריך להתבצע כמה שעות לאחר שיגור הטיל הראשון לפני כשמונה שנים;
לא בוצע בכמה תקופות רגיעה אמיתיות במרווח שמונת השנים הללו, הרוויות טרור ביישובי דרום הארץ, תוך הפתעה גמורה על כל יתרונותיה של ההפתעה בעיקר מבחינת הנפגעים מקרב חיילי צה"ל;
לא בוצע בחשאי מבלי שילווה באזהרות סרק ובהודעות רשמיות המופנות אל כנופיות הטרור דרך מצרים וארגונים אחרים;
והנה עתה, בקול תרועה רמה, הוא עומד להתבצע כאשר כנופיות הטרור מוכנות, ועיקר הכנה זו היא היטמעות החיילים בקרב האזרחים מפחד אלוהים, והתבצרות מנהיגי הכנופיות בבונקרים מבלי לקרוא לחייליהם "אחריי" כי אין שם די מקום לכולם.
המבצע הזה - כך מסתבר - גם אינו חשאי כלל מבחינת היקפו ואופן ביצועו, כי ממשלת ישראל הדליפה לתקשורת וגם הודיעה לתקשורת במישרין ברוב טיפשותה, שהמבצע הזה לא ממש יחסל את הטרור - אלא רק יפגע במי שצריך לפגוע, ואז, לפי סברת הממשלה, כבר לא יהיה כדאי לכנופיות הטרור לחזור ולשגר את עשרות אלפי הרקטות והטילים שבידיהן, כלומר, הן יפרקו את הנשק הזה או ימכרוהו בחצי מחיר לאפריקה.
כך, אולי, היה נוהג אהוד ברק אילו היה פלשתיני, ואני מרשה לדמות מצב אבסורדי זה כי הוא התחיל.
לא כך ינהגו כנופיות הטרור; אלה יפרשו, בטעות, את החולשה של התגובה המוגבלת כחולשה של צה"ל ויצהלו מניצחונן, וכמובן שימשיכו במשלוח הקסאמים לעבר דרום ומרכז מדינת ישראל.
בטעות יסברו כך - כי האמת היא שצה"ל חזק דיו כדי להכריע את המערכה ולחסל באמת את כנופיות הטרור, אלא שאינו נדרש לכך על-ידי הדרג הפוליטי אשר מטעמים מוזרים נמנע מהכרעה.
וההרתעה עליה חולם בטעות אהוד ברק, שתושג בעקבות הפעולה - קיימת רק בהזיותיו ובהזיות חברו למפלגה שמעון פרס, החולם על מזרח תיכון חדש כאילו אין מציאות סביבו.
כי אם נצא מהחלומות אל סבך המציאות האופפת אותנו, מהר נגיע למסקנה שמנהיגי כנופיות הטרור כלל לא יראו בכמות הנפגעים נזק כלשהו, להיפך, יהא להם בכך תועלת הסברתית והם יעשו בזה שימוש מועיל ויפיקו רק רווחים.
מהמבנים ההרוסים הם יפיקו תועלת רבה עוד יותר, כי באמצעות התקשורת - וההד שיסופק על-ידי השמאל הקיצוני בישראל - יהיו עיי החורבות סיבה ועילה למאגר של תרומות-עתק, שיועברו דרך מדינת האויב - ישראל - גם בזמן מלחמה ואפילו כדי לממן מלחמה, כפי שנעשה בימים אלו - במזומן (מאה מיליון שקלים) ובמשלוחי דלק (עשרות משאיות).
ואחרי כל זה - ממשלת ישראל וברק בראשה פונים לציבור בבקשה שלא לדבר על המלחמה...
[למי שכמעט כותב כתגובה לדברים אלו כי התבלבלתי, לאור זאת שברק אינו ראש הממשלה - ורק לו - הסבר בקליפת אגוז: ממשלת ישראל, וברק בראשה - בעניין הבקשות כלפי הציבור שלא להרבות דיבורים על המלחמה].
תאריך:  28/12/2008   |   עודכן:  28/12/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
המבצע הצבאי-החשאי ההזוי
תגובות  [ 2 ]מוצגות  [ 2 ] כתוב תגובה 
1
לא מבין מה אתה רוצה
אריקסון  |  28/12/08 11:49
2
נורא פשוט
אב"ע  |  28/12/08 13:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
שחיתות, בריונות וחוסר מקצועיות משווע מדירים מן המגרשים לא רק אוהדים מושבעים, אלא גם שחקני עבר. הגם שהיו שחקנים חובבים ללא שכר - הם התעלו על עמיתיהם, שחקני ההווה המקצועיים, המשתכרים עשרות מונים מהם
אביתר בן-צדף
ראשי קדימה מככבים במדורי הפלילים כבר הרבה שנים, ואם לא שם - בידיעות על עבירות אתיות של ח"כים. כנראה, אזכור במדור הפלילי הנו תנאי לבכירות בקדימה. אולי באותה ההזדמנות גם תבדוק המשטרה איך הוזז הצידה אחד מחברי קדימה מכוכב יאיר, כדי לפנות מקום למאריונטה של ראובן אדלר
יהונתן דחוח-הלוי
לוי מאשים: פעולת צה"ל בעזה הינה בגדר "פשע מלחמה" ו"חוצה כל קו אדום של אנושיות, מוסר, משפט בינלאומי"    לעומת זאת, כל ביקורתו על חמאס בגין הפגזת היישובים הישראלים מסתכמת במילה אחת בלבד: "איוולת"    מוסר תמוה של "אביר זכויות האדם"
יהונתן דחוח-הלוי
אברמוביץ' טוען: לפני ההינתקות נורו הרבה יותר קסאמים ופצצות מרגמה לעומת השנים שלאחר ההינתקות    בדיקת הנתונים הרשמיים של השב"כ מגלה, כי מספר פיגועי הירי הרקטי לאחר ההינתקות היה גדול במאות אחוזים בהשוואה לשנים שקדמו לה
איתי יהל
אם אחרי שנות אי עשייה, האם לפתע, תודות לבחירות, החלטנו להילחם? והכל בחסות המדיה שאת עבודתה כבר הזניחה, אחרת אין למצב בישראל הסבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il