X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שלום לכן משפחות שכול לעתיד. בנכם נאלץ להכנס לעזה לא כדי לשמור על שדרות או אשקלון, אלא על-מנת שהממשלה והפיקוד הבכיר של צה"ל יוכלו להתמרק במוסריותם המזויפת ממשלת ישראל ואזרחיה צריכים להתעורר מהחלום על חיים בסגנון מערב אירופה אל המציאות של חיים במזרח התיכון בה מי שמשתמש ביותר כח זוכה ליותר כבוד והערצה, אחרת נתעורר יום אחד אל תוך חלום בלהות בו אנחנו נלחמים על חיינו בסגנון מלחמת העצמאות
▪  ▪  ▪
שומרים על טוהר הנשק במקום על המדינה. קברניטי המדינה [צילום: AP]

שלום לך חלל לעתיד. יכול להיות שאתה משרת בשריון, הנדסה קרבית או חי"ר. קוראים לך אבי, עידן או אולי ארז. יש לך הורים, אחים אחיות, חברים ואולי אפילו חברה. כל אלה יתגעגעו אליך מאוד ויכאבו את מותך עד סוף ימיהם. אזרחי ישראל יעמדו דום לזכרך פעם בשנה ביום הזכרון, ותמונתך תופיע באותו ערוץ מצמרר בו מופיעים כל חללי מלחמות ישראל לדורותיהם ביום הזכרון.
פוליטיקאים, הורים וכל מי שתשאל, יאמרו לך שזאת מלחמת אין ברירה ואני בטוח שגם אתה חושב כך. מה שנכון נכון, זו אכן מלחמת אין ברירה אך מה שלא יאמרו לך הוא שניתן ללחום מלחמה בהרבה צורות ודרכים ושאתה נפלת רק על-מנת לחסוך בהרוגים בצד השני. במילים אחרות אתה נפלת על-מנת שאחמד, מוסטפה ומחמוד ימשיכו לחיות. אתה נכנסת למלכודת של רצועת עזה רק כי לאף אחד מהפוליטיקאים שלנו אין אומץ לכנס מסיבת עיתונאים ולאמר שמרגע זה הכללים השתנו. על כל קאסם שינחת בשטח ישראל ינחת בחזרה בשטחים מיושבים בעזה פגז 170 מ"מ, ואם תוך 24 שעות לא יפסיק הירי אז על כל קאסם ינחתו שני פגזים, כעבור 48 שעות שלושה פגזים וכן הלאה. אני מבטיח לך ולכל אחד אחר שבתוך שבוע החמאס יהיה מוכן לכל תנאי שנציב לו, ללא אף חלל לצה"ל.
יהיו פוליטיקאים שידברו על מגבלות הכוח. אכן לכח יש מגבלות מסוימות אך הן רחוקות שנות אור ממה שצה"ל עושה ויעשה. הדיבורים הללו הם בסך-הכל תרוץ של פוליטיקאים לפחדנותם. פוליטיקאי מעצם הגדרתו מנסה להגיע לפתרון המינימלי, זה שיחזיק רק עד מחר בבוקר. ומחר? מחר יום חדש, אולי יקרה משהו שיפתור את הבעיה בלי התערבותו; אולי האמריקנים יעשו משהו, הצרפתים יתווכו, מצרים תיקח חסות. וחוץ מזה, אולי הממשלה תיפול ולמה לו ללכלך את הידיים בשביל המחליף שלו, שהוא ישבור את הראש.
אני מצטער, חייל יקר, לפני שנים לא מעטות גם אני הייתי בנעליך וקיוויתי מאוד שבבוא היום אצליח לשנות את ההתנהלות האוילית הזו של מדינת ישראל אך לעת עתה לא הצלחתי.
שלום לכן משפחות שכול לעתיד, אחים, אחיות, הורים, בנים ובנות. אני רוצה להתנצל על כך שאחיכם, בנכם או אביכם לא חזר מעזה. הוא נאלץ להכנס לעזה לא כדי לשמור על שדרות או אשקלון אלא על-מנת שהממשלה והפיקוד הבכיר של צה"ל יוכלו להתמרק במוסריותם המזויפת, בטוהר הנשק שגבה מאיתנו כבר אלפי קורבנות ויגבה עוד אלפים אם לא נתפכח ממנו. הנשק אינו טהור והצד השני אינו משחק על-פי חוקי האצילות המטופשים שקבענו לעצמנו. ממשלת ישראל ואזרחיה צריכים להתעורר מהחלום על חיים בסגנון מערב אירופה אל המציאות של חיים במזרח התיכון בה כל דאלים גבר ומי שמשתמש ביותר כח זוכה ליותר כבוד והערצה, אחרת נתעורר יום אחד אל תוך חלום בלהות בו אנחנו נלחמים על חיינו בסגנון מלחמת העצמאות. עלינו להפסיק להתנהג כמו הילד הדחוי של הכיתה שמוכן לעשות הכל על-מנת שהמקובלים יאהבו אותו, ופשוט להתנהג על-פי האינטרסים שלנו ולא על-פי רצונות של אחרים כי עד היום הרצון למצוא חן הביא אותנו אל עברי פי פחת.

תאריך:  30/12/2008   |   עודכן:  30/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמה לא מוסרית
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
צודק בעיקרון, אבל...
משה, עורך-דין  |  30/12/08 19:02
2
המבצע הוא משיקולים אנוכים של
ארור אהוד ברק  |  30/12/08 19:32
3
כל מילה בסלע !!
משה בן דוד  |  30/12/08 21:40
4
מאמר ימני
פנחס  |  30/12/08 22:27
5
כל הכבוד ל"ת
יורם 1  |  30/12/08 23:12
6
הצעה לשיפור
ייי  |  30/12/08 23:51
 
- לאור העבר והאנטישמיות בהווה... ל"ת
שיטיפו הארופים!!!  |  31/12/08 10:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
תגובה למאמרו של ד"ר תום שגב, "שוב מלמדים אותם לקח", הארץ, 29.12.2008.
עמוס שריג
ד"ר יובל ברנדשטטר
מי שחשב שכשלון ממשלת אולמרט-פרץ-חלוץ היה חד פעמי, טעה בגדול    הכישלון איננו נובע מליקוי טכני בהפעלת הכוחות או בכשל מודיעיני כלשהו    הכישלון נובע מהתחמקות מן העיקרון הבסיסי ביותר של המלחמה: הכר את האויב
שלמה ברום
יש שני מנגנונים אפשריים להשגת המטרות. הראשון הוא חתירה להסכם/הבנות עם החמאס על הפסקת אש חדשה בתנאים החדשים באמצעות מתווכים מהעולם הערבי ומחוצה לו שיכולים לדבר עם שני הצדדים    המנגנון השני הוא הפסקת אש חד-צדדית של שני הצדדים (למשל בעקבות החלטה של מועצת הביטחון) בתנאים בהם ברור לחמאס מה המחיר של חריגה מתנאי הפסקת האש, וזאת בלא כל הסכם או הבנות פורמאליות
לילך בשן
. צערנו ועוניינו לא מזיזים לאף אחד, לא לעניים ולא לעשירים. אדישות כללית. בארץ אנו מתעניינים יותר במה שקורה בין בובליל לפרידמן. לדו”ח אדווה אין מקום בחברתנו, כמו היה זה מסמך הזוי שמדווח על חברה אחרת, רחוקה, אחת כזו שלא קשורה אלינו, לא מכשילה צעדינו, לא שלנו.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il