X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המסעדה שבבית ציוני אמריקה בתל אביב מתאימה את ארוחותיה לקהל שוחרי התרבות שלו
▪  ▪  ▪
מסעדת מרתה

מי שמזדמן לבית ציוני אמריקה בתל אביב (רחוב דניאל פריש 1) יכול ליהנות, בצד אירועי התרבות, גם מגסטרונומיה לשמה. מסעדת "מרתה", הממוקמת בקומת הקרקע של הבניין, שומרת מזה שנים על רמה קולינרית נאותה, אפילו בימים אלה של מיתון, ומתאימה את עצמה בארוחותיה לקהל שוחרי המקום.
"מרתה" היא מסעדה לקהל סולידי, הבוחל ברעש הבוקע מרמקולים של מסעדות רבות, והמבקש לנהל, בצד הארוחה, גם שיחת-רעים שקטה באין מפריע. זו גם הסיבה שאנו מעדיפים לשבת בה.
את "מרתה" פקדנו בשעה שלא מתקיימים בבית ציוני אמריקה אירועי תרבות. זוהי ההזדמנות הנאותה למצוא בה, ביתר קלות, שולחן פנוי.
ללקק שפתיים
פתחנו בפוקצ'ה חמה ופריכה, תוצרת בית, ששמה בכיס הקטן כל פוקצ'ה שטעמנו במסעדות אחרות. למנה ראשונה הזמנו, כהרגלנו, עדשים אורגניות, מבושלות בעשבי-תיבול וחציל קלוי, על מצע של טחינה אורגנית ואגוזים. המנה הייתה משובחת ובקושי הותירה מקום לעיקרית, הבאה אחריה. בת הזוג ליקקה שפתיים מקרפצ'יו פילה הבקר בשמן-זית, הנחשב, בצדק, לאחד מלהיטי המסעדה.
ואז הגיע תורן של העיקריות. אני בחרתי בכבדים צרובים במחבת, כשלצידם אורז מהול בחיטה מלאה. המנה הייתה טעימה מאין כמותה ומשביעה. בת הזוג סטתה הפעם ממנהגה ונאלצה לוותר על-מנת דג הסלמון שהיא אוהבת, באשר זו פשוט אזלה מן התפריט. במקומה היא בחרה במנה נדיבה של פרגית בגריל, שהייתה עשויה כהלכה.
פיצוי לאובדן
מבין הקינוחים שבה את ליבנו טארט התפוחים החם, שעליו פוזר קינמון ביד נדיבה. קפה האספרסו הכפול, המוגש ב"מרתה" היה ממש פאר היצירה. בת הזוג, לעומת זאת, לא מצאה את שאהבה נפשה וויתרה על הרעיון. כדי לפצות אותה על האובדן, החשנו בתום הארוחה את פעמינו לגלידריה הסמוכה, "אייסברג", הנחשבת, בצדק, לעילית שבגלידריות התל אביביות. למותר לציין שלא התאכזבנו.
תמורת הארוחה ב"מרתה" שילמנו 148 שקל, עם תוספת-תשר בשיעור של 12 אחוז ממחירה. ולא נותר לנו אלא לזכות את המסעדה שלנו בציון 8, שבהחלט מגיע לה.
תאריך:  25/03/2009   |   עודכן:  25/03/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
רבים מבכירי מפלגת העבודה השתמשו אמש ומן הסתם עוד ישתמשו בצירוף המילים "סרח עודף" במהלך הדיונים על הקמת הממשלה החדשה    האופן שבו הם מבטאים את המילה "עודף" מבהיר - הם אינם יודעים מהו אותו סרח עודף שעליו הם מדברים
יעקב איציקוביץ
קואליציה או אופוזיציה - האם החלום של "השבעה" להדיח את ברק ולנצח את ביבי רחוק מהמציאות? האם השמאל שלובש מסכה של "סוציאל דמוקרט", מודה בכך שנכשל? והאם המנטרה "הכל בגלל ביבי וליברמן והליכוד" היא צביעות נטו?
עדי שטרנברג
שערוריה: לחצים מצד חברות המים נביעות ומי עדן על משרד הבריאות הביאו אותו לאשר להן להמשיך ולשאוב למרות שמי המעיינות מהם נשאבים המים - עדיין אינם עומדים בתקן
צילה שיר-אל
מזל טלה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
עו"ד מוטי דנוס
עו"ד ד"ר יעקב וינרוט, המואשם על-ידי הפרקליטות במעורבות בפרשת בכיר רשות המיסים שוקי ויטה, מדבר לראשונה על מערכות האכיפה שפנו נגדו, על הלקוח ארקדי גאידמק, ועל ה"שנור" למתן צדקה בסתר    "ההליך נגדי הוא כשל מערכתי חמור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il