X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מזל שור והתאמתו לשאר המזלות תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

בימים אלה בהם חוגג מזל שור (הוא גם המזל של המדינה), את יום ההולדת, מומלץ לדעת כיצד ואיך מתאים (או לא...) מזל זה עם שאר המזלות.
אלו מכם שנולדו במזלות האדמה: בתולה וגדי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל שור והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
מזל שור עם מזל שור - זהו זיווג שבו נושא השיחה העיקרי יהיה ענייני כספים, רכוש ונדל"ן. במידה שהמטרה שלכם היא לאחד כוחות בנושא המקצועי, הרי שאתם בדרך הנכונה. ואולם בנושאי ה"יחד" של חייכם, תהיו בחסך מתמיד!
מזל שור עם תאומים - זהו זיווג שעל פניו לא נראה הגיוני. הקצב הפנימי שלהם לחיים שונה בתכלית ובעוד מזל שור רק יתחיל את היום, הרי שהתאומים יהיה כבר במחצית הדרך לסיום וכך גם האינטימיות. לא מומלץ!
מזל שור עם סרטן - שני מזלות אלו מתואמים באופן כמעט מלא בצרכים לחיים. נושא הביטחון הרגשי והכספי יהיה תחום שבו תקפידו להגיע למימוש, והקרובים לכם ייצאו נשכרים מקרבתם אליכם. מומלץ מאוד!
מזל שור עם מזל אריה - בין שני מזלות אלה תיתכן משיכה בגלל העובדה שלמעשה אתם שני כוחות מנוגדים הנמשכים זה לזו. ייתכן שבתחילה תחושו משיכה הדדית ואולם עם חלוף הזמן, האריה יחוש לכוד בקשר חונק. להתרחק!
מזל שור עם מזל בתולה - כמו כל שילובי האדמה, הרי שזהו קשר מאוד מעניין שבו תרגישו שאתם נמצאים על מי מנוחות וכל צד יכול להבין ולקבל את הצורך של הצד השני בזוגיות ובתקשורת. מומלץ במיוחד למי שזקוק לביטחון בחיים!
מזל שור עם מזל מאזניים - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים בגלגל המזלות כיוון שאתם נשלטים על-ידי אותו הכוכב - ונוס. אהבה, הרמוניה ואסתטיקה יהיו מאוד חשובים בחייכם, וכך גם תרצו להעביר את המסר לאחרים. מומלץ!
מזל שור עם מזל עקרב - אתם נקראים המזלות משלימים. העקרב המקושר עם אלמנט המים יהיה חייב אתכם השוורים הנוקשים להרוות את צימאון נשמתכם. יש לכם צורך הדדי זה בזה ולכן אתם עשויים להתאים. קשר מומלץ!
מזל שור עם מזל קשת - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. לא רע לכמה שנים, אחר כך מעייף... מומלץ לשמור לימי הזיקנה.
מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח במיוחד בכל הקשור לעסקי נדל"ן ובנקאות. הכל ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. אסור!
מזל שור עם מזל דלי - זהו זיווג בעייתי בגלל הבדלי הגישה לחיים. השור הוא מזל שלא אוהב חידושים והפתעות ואילו הדלי לא יכול לחיות בלעדיהם. בזיווג זה כל אחד ימשוך לצד שלו, עד אשר יסתיים הקשר. מומלץ לאוהבי מלחמות!
מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים ביותר בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור ירגיש חזק ותומך ויקבל משנה מרץ וכוח מחולשתו של הדגים. מומלץ לבכיינים!
מזל שור עם מזל טלה - זהו זיווג שכמעט לא תמצאו מכיוון שיש להם נטייה לעצבן האחד את השני. השור האיטי והמתון לא יסבול את ההתנהגות האימפולסיבית של הטלה, כך שהמריבות יגיעו מהר מאוד ואיתן הסערות. לא מומלץ!
  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
  • כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע- בשבוע זה מומלץ לכם לקחת לעצמכם כמה ימים של פסק זמן ולא לנסות לבצע תוכניות כלשהן. אתם זקוקים למספר ימי מנוחה כדי להחזיר לעצמכם את האנרגיות שאיבדתם בזמן האחרון.
שור
תקופת יום ההולדת תמיד רגישה וגם אתם מרגישים שאין לכם יכולת ואנרגיה לעשייה מאומצת. עליכם ללמוד לסלוח לעצמכם כאשר אינכם עומדים בציפיות שאתם יצרתם. חשוב שתבינו שגם אם הדברים נדחים בשבוע-שבועיים אין הדבר אומר שבהמשך לא תצליחו לעמוד במשימות שתכננתם. האישיות שלכם חזקה והדבר שאותו עליכם לחזק הוא ההפנמה שאתם אכן כאלו.
תאומים
כוכב השפע נמצא בבית המקושר עם נסיעות וטיולים, כך שאתם מאוד מעוניינים להמשיך בדרך אותה התחלתם - לפחות בנשמתכם, והיא מסעות. אתם פוגשים אנשים חדשים שדרכם אתם יכולים לגדול בכל מה שקשור לנושאי עבודה. הדרך עדיין אינה ברורה לכם אך מאחר שאתם אנשים שמסתדרים עם אנשים אחרים, הרי שאתם זורמים עם הנסיבות ובינתיים שפרו והשקיעו מבחינה חברתית.
סרטן
הכוכב מארס המוכר ככוכב המביא איתו אנרגיה של מלחמה אך גם עשייה ופעולה נכנס אל בית הקריירה שלכם. זה הזמן עבורכם לפעול כדי להגדיל ולדחוף תחום זה עד אשר תהיו מרוצים ומסופקים בנושא. ואולם, עליכם להיזהר מלפעול בצורה אגרסיבית כתוצאה מהשפעתו של הכוכב. נצלו קשרים בינאישיים לחיזוק המעמד האישי שלכם והיזהרו שלא להיות נוקשים ובעיקר עם עצמכם, במידה שמשהו לא פועל.
אריה
משבוע זה יגיע זמן בו תהיו מעוניינים להשקיע הרבה יותר בחיזוק היחסים האישיים שלכם במסגרת המקצועית. נראה שעובדה זו לא תביא איתה חיים קלים יותר עבורכם כיוון שאתם זקוקים להתחלות חדשות כדי לדחוף את עצמכם מחדש אל הפסגה אליה אתם שואפים להגיע. כיוון שהדברים לא יגיעו אליכם בנקל מומלץ לכם להיעזר באנשים קרובים בכל פעם שתרגישו שאתם צריכים לקבל תשובות.
בתולה
הכוכב סטורן המביא איתו שינויים ומהפכים מתוך קושי נמצא במזל שלכם כבר במשך כל השנה האחרונה ולכן, אלו מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל, הקשיים כבר מאחוריכם ואתם יכולים להמשיך ולהתנהל בהתאם לנסיבות שכבר לא ישתנו בצורה דרסטית בתקופה הקרובה. ואולם, אלו מכם שנולדו במחצית השנייה חווים עכשיו את אחת התקופות היותר אינטנסיביות ומומלץ לכם לפעול בהתאם לשינויים המתבקשים.
מאזניים
משבוע זה ייכנסו הכוכבים מארס המקושר עם אנרגיית פעולה והכוכב ונוס המקושר עם יחסים בינאישיים אל בית השותפויות שלכם. למשך כל החודש הקרוב נראה שתהיו מופעלים על-ידי אירועים חיצוניים שיכריחו אתכם לפעולה. מומלץ לכם לפעול בזהירות ולא לנהוג בצורה אימפולסיבית גם במקומות שתרגישו שהשתיקה אינה טובה לכם. גם היחסים האישיים שלכם יופעלו כתגובה להתנהגות של האחרים.
עקרב
הימצאותו של הכוכב יופיטר בבית המשפחה שלכם תביא לכם זווית ראייה חדשה כלפי האנשים הקרובים אליכם במעגל הראשוני של חייכם. הסתכלות זו תוכל לעשותכם מאוזנים יותר מבחינה רגשית כיוון שההבנה שלכם למניעי האחרים תעזור לכם, לא לחוש תחושות זעם ותסכול כלפי אנשים קרובים בגלל משקע העבר. זה הזמן שלכם להתקרב גם אל המשפחה הרחוקה יותר.
קשת
בימים אלה יש לכם הזדמנות חדשה על-ידי היקום והיא לראות את עצמכם כצופים מהצד. יש לכם יכולת לראות ולשפוט את ההתנהגות שלכם ביחס לפעמים קודמות. אתם עומדים להיות מופתעים ולגלות שהתפיסה שלכם כבר מזמן מתקדמת יותר ואילו הגוף שלכם עדיין מגיב בהתאם לדפוסים הישנים. המשימה שלכם היא להביא לאחדות בין תגובות הגוף למקום בו נמצאת הנשמה שלכם. עבודה לא פשוטה אך שכרה בצדה.
גדי
בתקופה הקרובה הייתם עסוקים בסגירת מעגלים עם הסביבה הקרובה ואלו מכם שעדיין רוצים לשנות מקום - הרי שזה הזמן המתאים בבחינת משנה מקום משנה מזל. מומלץ לכם לקחת לעצמכם פסק זמן קצר לרגיעה ולאחר מכן לסגור קצוות גם עם אנשים שלא חשבתם שתיאלצו לעשות זאת עד עכשיו, כיוון שהם שייכים למסגרת חייכם הרגשית והקרובה ביותר כמו משפחה בדרגה ראשונה.
דלי
יש לכם מרווח זמן של חודשיים לערך עד אשר ייכנס כוכב השפע אשר נמצא כרגע במזל שלכם לנסיגה. ולכן זוהי ההזדמנות שלכם לנסות ולפעול לקדם מטרות חדשות אשר סימנתם אותן כייעוד. בשבוע הבא ייכנס הכוכב מארס המקושר עם עשייה אל פעולה ורצון לשינוי עם הסביבה הקרובה. ולכן, זה הזמן שלכם לבדוק מי מהאנשים הקרובים לכם מסכים עם תוכניותיכם ומי לא - ובהתאם לכך לתכנן את קו הפעולה.
דגים
אלו מכם שנולדו בתחילה ובסוף המזל ייכנסו לתקופת רגיעה מאחר שהכוכבים הדומיננטיים עומדים לצאת מהמזל שלכם. ואולם, אלו מכם שנולדו במחצית המזל עדיין צפויה לכם תקופה מאוד לא קלה של יישום כל ההבנות והלקחים. זה הזמן הנכון לקום ולעשות את השינויים המבוקשים להם חיכיתם מזה זמן כה רב. אלה מכם שלא יעשו כל שינוי מחכות לכם עוד שבע שנים של התלבטויות נוספות בדיוק באותם התחומים.
טלה
בימים אלה ייכנס מארס כוכב העשייה אל המזל שלכם. מאחר שכוכב זה הוא גם אשר שולט במזל שלכם, הרי שתהיה לכם תקופה מצויינת של עשייה בתחומים אותם אתם רוצים לשנות ולפעול למען עשייה מועילה ומפותחת יותר. היו אופטימיים, הכוחות יחזרו אליכם לאחר תקופה לא קלה המאפיינת את מצבי הרוח של יום ההולדת. בידקו שוב את מצבכם הפיננסי ייתכן שהמצב יותר טוב מכפי שאתם חושבים.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  21/04/2009   |   עודכן:  21/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
הם מסתגרים בבית, נוצרים בליבם את צער השתיקה, סובלים מסיוטי-לילה וחיים על תרופות-הרגעה; נחרדים מצפירה של רכבת ומחרימים כל מוצר גרמני
עו"ד אברהם פכטר
לא כל מהלך מוצלח וחכם - הוא בהכרח תוצר של קונספירציה פתלתלה    המינוי של ניצב בר-לב, הוא תיקון טעות ו/או עוול אישי - ולא התחשבנות לטווח ארוך של ליברמן עם מערכת אכיפת החוק וחוקרי המשטרה
קובי כהן
היגיינת הגזע הארי גרמה לנאצים לחסל באופן שיטתי ילדים ומבוגרים הסובלים מנכויות שונות    לא רק יהודים, לא רק בני גזעים נחותים, אפילו הארים טהורים
יצחק מאיר
לשגריר ישראל בשווייץ בדימוס יש מה לומר על חיבוק הדוב שנתן הנשיא הנס-רודולף מרץ לנשיא אירן
אביהו סופר
חמישה דברים שעליכם לדעת כדי לעבור את המשבר בשלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il