X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השבוע: תחזית שנתית לילידי מזל גדי, וגם על תכונותיהם החיוביות והשליליות תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

השבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - מזל גדי.
תאריך המזל: בין ה-23.12 ועד ה-21.1;
אלמנט המזל: אדמה;
תיאור אלמנט המזל: יוזם;
איבר רגיש: מערכת השלד, עצמות ושרירים;
נאמנות: שמרן ונאמן;
סמל המזל: עז הרים.
תכונות חיוביות של המזל: מעשיים, פרקטיים, אחראיים, מתכננים מטרה ומגיעים אליה, מציאותיים, שאפתניים, רציניים, שקולים, זהירים, ניתן לסמוך עליהם, משרים תחושה של אמינות וביטחון.
תכונות שליליות של המזל: נוקשים במראה ובהתנהגות, צרי אופק, פסימיים, סנובים, אנוכיים, שמרנים, מחושבים, אינטרסנטים, בעלי נטייה לדיכאון, ההישגים מגיעים אליהם לאט וקשה.
תחזית שנתית כללית לשנת 2010
שפע
- הזדמנויות כלכליות הגיעו אל חייכם השנה, גם אם קשה לכם עכשיו ואתם לא רואים זאת במיידי. השיא עדיין לפניכם בין יוני לנובמבר 2010. עדיין אתם צריכים להיזהר מהוצאות לא מבוקרות שאולי יגיעו באופן פתאומי. מהשנה הבאה תחושו בדחף פנימי לשנות את כל סגנון חייכם ואולי אף את מקום המגורים שלכם. לימודים מרעננים יעזרו לכם להתקדם.
קושי - כוכב סאטורן המקשה על העשייה, הוא למעשה הכוכב השליט במזל שלכם, כך שכל מעבר שלו אינו בהכרח בעייתי עבורכם. אתם רגילים לקושי ואין לכם בעיה להתמודד עם קשיים נוספים שייתכן שיקרו בין ינואר 2010 ועד מאי 2010. זוהי תקופה מעולה לקידום נושאי העבודה. ייתכן שתאלצו לבצע שינויים משמעותיים כדי להתקדם.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע מומלץ לכם לבחון את ההתנהלות המקצועית שלכם. נראה שכדי להתקדם אתם חייבים לעשות שינויים משמעותיים בדרך ובהצגת תדמיתכם.
גדי
כוכבים רבים נמצאים כרגע במזל שלכם, כך שאתם נמצאים עכשיו בתקופה של עשייה. גם תקופת יום ההולדת מוסיפה לדחף הפנימי צורך בהתחלות חדשות. יכולת העשייה שלכם בעיצומה ואתם עשויים לקבל תמיכה מלאה מחברים קרובים. העידוד שתקבלו ידחף אתכם להתחלות חדשות, כך שזה הזמן שבו תוכלו להפעיל את התחומים האישיים היותר חזקים שלכם בדיבור, כדי להגיע למימוש תוכניותיכם.
דלי
תפיסת העולם האישית שלכם אמורה להשתנות בחודשים הקרובים לאחר שהחיים הראו לכם עוד כמה צדדים שלא הייתם מודעים להם. חשוב כי תתייעצו עם אנשים קרובים ולא תמהרו להסיק מסקנות. במשך כל החודש הקרוב התקופה אינה טובה לנסות ולהזיז פרויקטים שכבר מזמן רציתם ותחושת התקיעות עלולה לתסכל אתכם. מראש מומלץ לכם לחכות עוד חודש, ורק אז לפעול.
דגים
אתם עוברים תקופה של שינויים חברתיים, בה אתם מבינים שכל מה שתכננתם ורציתם עד היום מבחינה אישית, עלול לעלות על שרטון באם לא תשנו את תפיסת עולמכם על מה שאתם מצפים לקבל מהחברים. מבחינה מקצועית יש לכם עכשיו סיכויים הרבה יותר טובים לעלות במעמד החברתי וזאת כתוצאה מהקידום שאתם מצפים לו. תפיסת העולם החדשה שלכם תשפר לכם את חייכם האישיים והחברתיים.
טלה
אתם נמצאים בתקופה מעולה לקידום עצמכם בנושאי קריירה. העשייה שלכם צריכה להיות מופנית בכל הקשור בהשקעה ביחסי ציבור כדי לגרום לכך שתהיו בולטים במקומות הנכונים. יש לכם סיכוי להצליח דרך קשרים חברתיים ובעוד כחודש תוכלו להיות יותר דומיננטיים ובולטים דרך הצגת תוכניות עבודתכם לציבור הרחב. בחודשים הקרובים תחוו פריצת דרך אישית ומקצועית.
שור
נושאי קריירה עומדים להיות מאוד משמעותיים. השבוע תגיעו להכרה שכל מה שעשיתם עד עכשיו עדיין אינו מספיק ומספק, ולכן תרצו לפעול עוד לשיפור נושא העבודה. לאחר התובנות אליהן הגעתם לאחרונה אתם מתחילים להבין איפה בדיוק אתם צריכים לפעול ומהי הדרך הנכונה כדי ליישם את תוכניותיכם העתידיות. ייתכן שנסיעה קצרה תעזור לכם לבחון את הדברים ממרחק, כך שתוכלו לראות את התמונה בשלמותה.
תאומים
אתם חווים עכשיו תקופה נוספת של נסיגת כוכב התקשורת מרקורי שמשפיע על המזל שלכם. ולכן בכל נסיגה כזו אתם מרגישים חוסר מנוחה, ואפילו חוסר-ודאות לגבי הדרך הנכונה בה אתם צריכים לפעול. גם הרהורים לא מעטים לגבי מחויבות לקרובים שלכם במעגל הקרוב הופכים להיות חלק מההתלבטויות שלכם ולכן הדבר הנכון עבורכם לעשות, הוא לזרום עם הנסיבות עד להתיישרות כוכב החשיבה - מרקורי - במהלך החודש.
סרטן
מרבית הכוכבים נמצאים כרגע בבית השותפויות והזוגיות שלכם, כך שנושא זה הינו הדומיננטי ביותר אצלכם בשלב זה בחייכם. זה הזמן לבחון את הצרכים שלכם בכל המושג הנקרא "יחד", אם באופן אישי ואם באופן מקצועי. כדי לדעת שאתם פועלים נכון מומלץ לכם לנסות ולהבין גם את המניעים של הצד שכנגד ולא לפעול רק לפי ההבנה האישית שלכם. דווקא בגלל שאתם מונעים רגשית, אתם עלולים לא לפעול על-פי ההיגיון הישר.
אריה
לאחרונה אתם פעילים בצורה מאוד אינטנסיבית ולפעמים אף אגרסיבית. חלקכם בטוחים שאתם פועלים נכון ולעיתים אינכם שמים לב לתחושות האחרים כלפי העשייה שלכם. ולכן, הדבר הנכון יהיה לבדוק את הצרכים של הזולת ולהיות יותר קשובים. רק בדרך זו תוכלו להגיע להרמוניה ולעשייה נכונה. הכוכב נפטון ממשיך לערפל אצלכם את יכולת החשיבה ולכן לפני החלטות חשובות - נא התייעצו עם אנשים מתאימים.
בתולה
נראה שהיקום החליט לעמת אתכם עם כל התובנות הפנימיות שלכם ולא להניח לכם עד אשר תבינו במדויק כיצד ואיך אתם צריכים לפעול. מבחינה כלכלית עלולה להיות אצלכם עצירה בשלב זה בחייכם, ועובדה זו כל כך מפחידה, עד אשר תדחף אתכם לנסות ולהבין את המניעים הפנימיים שלכם על-מנת שלא תמשיכו לעשות עוד טעויות. למעשה, אם תתנו לעצמכם זמן, אתם בהחלט בדרך הנכונה.
מאזניים
בימים אלה נכנס לנסיגה הכוכב סטורן במזל שלכם ומתחיל תהליך הגורם לכם להבנה וללקיחת אחריות על החיים. מהלך זה מעולה כיוון שיגרום לכם להבנה חדשה בכל הקשור לנושאי הבית והמשפחה. המעגל הקרוב ביותר אליכם הוא גם היקר לכם, ולכן חשוב שתשקיעו אנרגיה רבה בסגירת מעגלים ישנים וכואבים. חברים קרובים יעזרו לכם לעבור תקופה חשובה זו.
עקרב
בימים אלה תקבלו הרבה עזרה ותמיכה מהמשפחה הקרובה ומחברים המצויים בקרבתכם שעות רבות ביום. תקופה זו טובה להתחלה חדשה בכל הקשור לנושאי הקריירה האישית שלכם. אתם בשלים להתחיל תחומי עניין חדשים ולמרות שבהתחלה תרגישו חוסר יציבות, הרי שבמשך הזמן לאחר השקעה מרובה תבינו שהנה השגתם את המטרה העיקרית שלכם, והיא מיצוב עצמכם במקום שאתם חושבים שמתאים וראוי לכם.
קשת
זה הזמן שלכם להניח את כל תוכניותיכם בכל תחום אפשרי ולפעול רק במובן הכלכלי שעשוי לעזור לכם להתייצב כלכלית. כוכבים רבים נמצאים בבית הכספים שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבחון את המאזן הכלכלי שלכם ולבדוק כיצד אתם יכולים לפעול כדי לחזק את עצמכם מבחינה זו. ייתכנו עיכובים בחודש הקרוב, אך כל אלה נועדו כדי לעכב את העשייה שלכם על-מנת שלא תפעלו בזריזות יתר.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  06/01/2010   |   עודכן:  06/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון רול
היצירה השקרית "ג'נין ג'נין" והתוכנית השקרית "עובדה" תויגו כבר בידי ערכאות משפטיות כעוברות בבירור על חוקי לשון הרע
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
לאחרונה פסק ביה"מ כי עירייה תסווג כמלכ"ר גם לעניין מכירת מגרשים שרווח בצידה
אורי נטע
אתה, כהיסטוריון, ודאי יודע, או תוכל לברר, היכן חסר הנשק שפוצץ ב"אלטלנה"    תשובה ליואב גלבר בעקבות מאמרו על הפלמ"ח
אורי גנני
מי שהתרגל במשך השנים לפאר והדר, אינו יכול לרדת ברמת החיים    לבקש מברק לרדת ברמה יהיה מעשה לא אנושי ולא מתחשב
מתי דוד
הניסיונות לבטל את מסעות הנוער לפולין בנימוקים כביכול-חינוכיים ואנושיים נובעים מהצלחת המסעות לעצב את דעת הצעירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il