X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"כבר שלוש שנים שלא רכשת מכנס חדש", היא אמרה וסחבה אותי למחרת לקניון. אחרי שסיימה קניותיה, התפנתה אלי, המשתרך אחריה, וניסתה לכלוא אותי במלכודת עכברים...
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
רגל ימין השתרבבה בקלות רבה, עד לברך. שם נוצרה בעיה מסוימת מפני שהשוק הייתה רחבה מדי ביחס למכנס. ניסיתי להכניס את רגל שמאל, תוך כדי קפיצות קלות, ומבלי לקרוע את המכנסיים, ותוך שניות מצאתי עצמי על הרצפה...

כמו כל גבר מצוי, אני מאוד אוהב לצפות בשידורי המונדיאל. גם אשתי. ליתר דיוק, היא מתעניינת יותר בבגדים שלובשים המגישים, ופחות במשחקים. אות הפתיחה לשידורים מעורר אצל אשתי את הרצון לחזור לטבע, כלומר להשקות את העציצים המוצבים בצידי מכשיר הטלוויזיה "כי שם הם מקבלים את השמש בזוית הכי טובה". וכך במקום לצפות בדשא הירוק של המגרשים בדרום אפריקה, אני מקבל שיעור בגינון ביתי מפיה של אשתי. אך זו אינה הבעיה היחידה.
החידוש שהנהיג ערוץ 1, של הגשת התוכנית בעמידה, הוא אולי מקורי, משדר מסר של ערוץ דינמי ותוסס, אך הוא גם חושף בפני רעייתי הדינמית והתוססת מגישים צעירים, חטובים ולבושים כהלכה, כלומר בוני גינצבורג. "מי זה?", שאלה כשהבחינה בו על גבי המסך, שניות לפני שהתחיל שידור משחק. "בוני גינצבורג", עניתי בקיצור, מקווה ש"אחד נגד מאה", כלומר מאה שאלות שתופנינה אלי, יסתיים לפני תחילת המשחק. "שמת לב לבגדים שהוא לובש, שיא האופנה. למה שגם אתה לא תתלבש כמוהו?", המשיכה אשתי בשלה, מתעלמת מנגינת ההמנונים במגרש, טקס המחייב בדרך-כלל שתיקה. "קניתי מכנסיים לא מזמן", ניסיתי לדחות את המעבר מערוץ ספורט לערוץ אופנה. "את הזוג האחרון קנית לפני שלוש שנים, ומאז השתנו הרבה דברים באופנה וגם אצלך", פסקה אשתי כשהיא מפנה מבטה לכיוון הכרס שלי. "וחוץ מזה, יש עכשיו מכירת סוף העונה", המשיכה בפרשנות משלה למשחקי המונדיאל. "אם את כל-כך רוצה, נלך מחר לקנות מכנסיים", אמרתי בשקט, רק כדי שאוכל לצפות במשחק, מתוך תקווה שרעש הוובוזלות יחריש את ההבטחה קלת-הדעת שיצאה מפי.
לאשתי יש מספר רב של תכונות טובות. שיכחה אינה נמנית עליהן, וכך מצאנו עצמנו למחרת היום בקניון הקרוב. אשתי, שחיה את מרבית שנותיה בחיפה, מכירה בשמותיהם רק שני רחובות, זה המוביל לקניון, וזה המוביל למקום עבודתה. אך בקניון היא מנווטת בביטחון של מכשיר ניווט לווייני של הדור הבא. בחניון הפנתה אותי לחניה קרובה למעליות, ומשם שעטה לקומה הראשונה, בעוד אני משתרך אחריה.
"יש בקומה הזו שתי חנויות לבגדי גברים, ואם לא תמצא משהו מתאים נעלה לקומה השנייה, ובסוף נגיע למשביר", פירטה את תוכנית הפעולה, בדומה למאמן הפורס לפני שחקניו את המערך הטקטי למשחק. "אני אחרייך", הפטרתי בתקווה שתוך דקות ספורות נמצא בגדים הולמים לגזרתי.
לאשתי היו תוכניות אחרות. לאחר צעידה של מספר דקות, לא יכולתי שלא להבחין שלחנות בגדי גברים לא הגענו, אך בינתיים אשתי קנתה בושם "כי זה בדרך", החליפה תיק שקנתה בביקורה הקודם בקניון, ונכנסה למדוד זוג נעליים שנמכר במבצע לתקופה מוגבלת. בהברקה של רגע שאלתי עצמי האם זהו מקרה שהמעלית בה עלינו מרוחקת מאוד מחנות הבגדים, או שזהו מהלך מבריק ומתוכנן של אשתי. בחנות הנעליים הכרזתי על שביתה. כלומר, ישבתי על כיסא בכניסה לחנות, והודעתי שאינני ממשיך. באופן מוזר רעייתי לא התייחסה להכרזה הסוציאלית שלי, מה עוד שהנכנסים לחנות החלו להציג בפניי את תיקיהם לבדיקה ביטחונית.
כשבידה שתי שקיות עמוסות, ובמרץ השמור רק למסעות קנייה, הובילה אותי אשתי לחנות לבגדי גברים. "אנחנו מחפשים מכנסיים לבעלי", הודיעה למוכרת, כשהיא מצביעה לכיווני. "מה המידה?", שאלה המוכרת את אשתי, בהבינה בחוש השמור לנשים בלבד, מי לובש את המכנסיים האמיתיות בבית. "42", פרצתי לשיחה העוסקת בגורל לבושי לשנים הקרובות. מיד הבחנתי בסימני השאלה על מצחה של המוכרת, ובגיחוך הקל בפניה של אשתי. "מידה 42 לבשת כשהכרנו, ומאז חלה אצלך עלייה מסוימת במידה", קיבלתי הסבר מרומז. "קח ליתר ביטחון גם 44", ומיד הורתה למוכרת להביא שני זוגות מכנסיים למדידה. אשתי פטרה אותי מההתלבטות לגבי צבע המכנסיים, ויחד עם המוכרת, שהיחסים ביניהן הפכו ליותר ויותר לבביים, קבעה שמתאים לי צבע סגול וחום. ניסיתי להתקומם, להסביר שסגול מתאים למצעד הגאווה, ולשם אין לי תוכניות להגיע בזמן הקרוב. "קודם תמדוד ואחר-כך נבחר צבע", פסקה פה-אחד הברית הנשית המתהדקת.
נכנסתי לתא המדידה כשאני נחוש בדעתי להוכיח שמידה 42 היא המידה שלי. רגל ימין השתרבבה בקלות רבה, עד לברך. שם נוצרה בעיה מסוימת מפני שהשוק הייתה רחבה מדי ביחס למכנס. ניסיתי להכניס את רגל שמאל, תוך כדי קפיצות קלות, ומבלי לקרוע את המכנסיים, ותוך שניות מצאתי עצמי על הרצפה, כשרגליי מונפות כלפי מעלה, נתונות בתוך מכנס שמגיע בקושי לברכיים, ואני כמובן בתחתונים. ניסיתי לחשוב בקור רוח, אך הקור היחיד בתא המדידה הגיע מכיוון המזגן שקירר אותי במקומות הלא נכונים. ניסיתי להזדקף, לשנות תנוחה, להוריד את המכנסיים. הכל לשווא. חשתי עצמי נתון במלכודת עכברים. "אפשר לראות?", שאלה אשתי מבחוץ. רק זה חסר לי. "אני רק מכפתר", עניתי כדי להרוויח זמן לפני שקלוני, תרתי משמע, נחשף בחנות. קיוויתי שאין בתא מצלמת ביטחון שתתעד את רגעי השפל שלי על הרצפה. מיד דימיתי לעצמי את הסרטון מופץ בכל רשתות האינטרנט, והשיא היחיד שאשבור אי-פעם יהיה שיא צפיות. שוב ניסיתי להיחלץ מהמצב המביך, בעזרת תנועות רגליים, כפי שאני מתרגל בשיעור ההתעמלות, והודיתי לשרון המדריכה על הגמישות שהיא מנסה להעניק לי. ללא הועיל. המכנסיים הפכו לחלק מגופי, וגופי הפך לחלק מהרצפה. "נו???", שמעתי את אשתי מבחוץ. "אני כבר יוצא", עניתי בקול חנוק, מנסה לדחות את רגע ההשפלה.
לפתע קרן של תקווה. ילד כבן חמש הסיט את וילון תא המדידה והציץ פנימה. "תמשוך את המכנסיים", לחשתי לו בהצביעי לכיוון רגליי. "אבא, בוא תראה ליצן", רץ הילד לכיוון אביו, בהשאירו את תא המדידה פתוח, ותוך שניות הופנו מבטי הקונים בחנות לכיווני.
להפתעתי, אשתי נעה באיטיות מרגיזה כדי לסייע לי לחזור לאיזון. מבטי המושפל הוכיח, שכרגיל, היא צדקה. ללא אומר ודברים נוספים מסרה לי גם שתי חולצות למדידה. הבנתי שהוויכוח על הצבע והמידה מיותר.

תאריך:  16/07/2010   |   עודכן:  16/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכנסיים קונים מהר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
..שלטון המין החלש...
שין  |  18/07/10 09:13
2
מכנסיים.......
שושי סופרין  |  4/09/10 11:48
3
תגובה
אורי וגלית משה  |  25/03/11 20:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
כאשר שבו המרגלים והשמיעו את ההערכה כי לא יוכלו לכבוש את הארץ, העם פרץ בבכי, אולי מתסכול, והיה זה בתשעה באב. ומאז, היום הזה הוא יום בעייתי בלוח השנה שלנו
יעקב קורי
את שיטת הביבליותרפיה, המוצאת מזור למשברים בעזרת ספרים, נראה שמימשתי בעצמי על-ידי קריאת ספריהם של חבריי האהובים - הוגו, זולא, טולסטוי ועוד    המסע האינסופי בעולם הספר
שאול דישי
פתגם לא-סיני עתיק אומר: "אם משהו לא בסדר – מישהו דאג לכך שהוא יהיה כזה"
ראובן לייב
הן עובדות על הציבור בעיניים ומסתירות ממנו נתונים חיוניים באשר לנזקי התרופות ולחוסר יעילותן
איתמר לוין
שאת שני העיתונים הנפוצים במדינה, העובדות לא בדיוק מעניינות. יש מי שרוצה לתקוף את הנגבי ואת קדימה, ויש מי שרוצה לתקוף את הפרקליטות ולהקל על אהוד אולמרט    כך או כך זו אינה עיתונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il