X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האיש בבגדים החומים ("טריינינג" כמו של אסירים ביטחוניים) לא האמין שיירו בו באותו אירוע, הוא בכלל לא העלה זאת על דעתו במיוחד לא כשהיה מדובר באותם "נוכחים נכבדים" ולא באותו תפקיד ביטחוני בכיר רם ונחשק - לוֹ הוא היה מיועד אוֹ-טוֹ-טוֹ ועל לא עוול בְּכַּפּוֹ
▪  ▪  ▪
שאול דישי [צילום: עדי כספי]

הייתי עד ראשי (חד-ראשי) ולא נחקרתי על זה. העדפתי, לטובת הכלל והעיקר, לפחות להעלות את זה על הכתב עכשיו. "איזו תועלת זה יכול להביא, האם זה ימנע את החיסול הבא?!" - קשה להאמין, הרי חלומות מן הסוג הזה באים והולכים ממש כמו תלונות על מעשים כאלה ש"הָיוּ" או לכל היותר או פחות -"הוכחשו".
זה התנהל בערבית מדוברת, לא שהם דיברו הרבה ולא זה שזה התנהל. לא הקשבתי במיוחד לחילופי הדברים שקדמו להתרחשות היותר בולטת שבאה שם ותבוא עוד מעט גם כאן בהמשך המיידי הקצר; הם גם היו קצת מרוחקים ממני על מרפסת הגג המוארכת.
"מה אתה מאיים?! הרי אתה לא תירה בי", אמר זה העומד בבגדים חומים ("טריינינג" כמו של אסירים ביטחוניים) אל מי שכיוון אליו מזווית נמוכה אקדח קטן שממש ניראה כמו אקדח צעצוע מפלסטיק עם נקודה אדומה. ללא שהות - הוא ירה לו כדור בראש.
האיש בבגדים החומים ("טריינינג" כמו של אסירים ביטחוניים) התקפל קצת קדימה - רק קצת והוא המשיך לעמוד כאילו רק זה מה שקרה. היורה שהיה רכון על ברך אחת ורגל שנייה פרושה לאחור, הרים קצת את היד וירה בו שוב לתוך הראש עוד שתיים או שלוש יריות. עכשיו שמעתי כאילו מישהו ("קורבן הירי") קצת בוכה אבל זה לא התפתח לבכי גדול, האיש עם ה"טריינינג" החום (כמו של אסירים ביטחוניים) קצת התחלק עם כפות הרגליים קדימה אבל המשיך לעמוד שָׁעוּן לאחור על מעקה הגג.
לא ראיתי דם ולא ראיתי נפילה שלמה. לא הייתי שם לבד על מרפסת הגג עם היורה והקורבן, עמדו שם עוד שניים או שלושה אנשים נוספים בבגדים קצת יותר מכובדים - מבלי שהייתה להם שם שום תכונה או אקטיביות מיוחדת - אחד מהם היה זה שקוראים לו:
"ראש שירותי המודיעין המצריים" והשני - ללא תואר שידעתי עליו כנראה העוזר שלו או "מישהו כזה". זה שהיה בבגדים החומים ונורה מספר פעמים בראש - היה מי שצריך היה להיות "ראש שירותי הביטחון של הרשות הפלשתינית" - כך נודע לי רק בהמשך מגלישה באתרי חדשות זרים. היורה ה"לגמרי לא הססן" - היה ונשאר "אלמוני" - שככל הנראה העלימו אותו עד למשימה הבאה שלו - שגם היא תוסיף ותעלה אותו ככל הבלתי נראה בסולם הדרגות הסמוי של שירותי המודיעין הכלליים.
קצת לפני הנקודה הזאת בה סופקו פרטים ראשוניים על הנוכחים באירוע זה ועל שהתרחש ולא התרחש בו, התעוררתי מעט מעורפל ועייף עם הבטחה לעצמי למהר ולכתוב את זה לפחות כ"עדות יבשה" ראשונית - לפני שאני חס וחלילה אשכח גם את מעט הפרטים שאני בכל זאת עדיין זוכר - מאותו אירוע באותו רגע של התעוררות ולעת עתה. אחר כך ומאז - כמו תמיד ובהתאם לנוהל המוכר והרגיל - הכול "הוכחש" וכאילו "לא התרחש", לא באמת בתוך הראש של האיש שהיה לבוש בבגדים החומים ("טריינינג" כמו של אסירים ביטחוניים) ולא בחלום שבתוך הראש של מישהו - כמו אני - שישן כבר שנים לגמרי בלי בגדים.

שאול דישי (C) 2010-09-11) כל הזכויות שמורות בפורמלין הפוליטי הבלתי פורמלי.
הכול נכתב מהראש ללא שום עילה ואו סיבה לפגוע במאן-דהוא בכיר או זוטר, או במדינה כלשהי הגובלת או שאינה גובלת בגבולותיה המסומנים והבלתי-מסומנים של מדינת ישראל וגם לא במדינת ישראל עצמה. קול קשר בין הכתוב לבין אירועים שהיו באמת או לא היו בכלל הוא מקרי ואקראי לחלוטין.
הכותב הוא צלם, משורר, תסריטאי, במאי ומפיק של סרטים תיעודיים(!) ועלילתיים(!!).
תאריך:  11/09/2010   |   עודכן:  11/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיסול נקודתי ממוקד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אהבתי עד מאוד.
ליאוניד ורמוס  |  11/09/10 18:30
2
כתוב טוב מעניין אותי ההמשך...
עוזיה כליפי  |  12/09/10 16:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דני בן-ישי
מהי הסיבה האמיתית לחששם של אי אלו אנשים באקדמיה מפני מה שהם רואים כ"גול עצמי", שיעניק לגיטימציה לחרם עולמי שזה זמן רב מונף כחרב מעל ראשיהם-הם? כי בשורה התחתונה, ההבדל בין ה"שטחים" שאת החזקתם הם מגנים, לבין "ישראל פרופר" שבקיומה הם תלויים, הוא הרבה יותר טכני וחסר משמעות מכפי שהיו רוצים שנזכור
יוני בן-מנחם
שבוע לפני כינוס פסגת שרם א-שיח' לא נמצא עדיין פתרון למחלוקת העמוקה בין ישראל לרשות הפלשתינית בנושא המשך הבניה בהתנחלויות    ברשות הפלשתינית מעריכים כי השיחות הישירות יקלעו למשבר כבר בתחילתן ודורשים שממשל אובמה יפעיל לחץ על ישראל להאריך את תוקף החלטת הקפאת הבניה בהתנחלויות בעוד כמה חודשים
אלון דהן
רוב מוחלט של התנועות הפמיניסטיות בארץ רואות עצמן חלק מרכזי במאבק למען הערבים    לפי הנרטיב הפמיניסטי הציונות, כתנועה "כובשת" ולפיכך גברית, חדרה אל תוך הפסטורליות הנקבית הלבנטינית, ובאקט ניאו-קולוניאליסטי גברי ואלים שאפה לתקן עוול מוסרי אחד על-ידי גרימת עוול מוסרי אחר
יהודה דרורי
היה כבר מי שאמר שכל זמן שמדברים יותר, יורים פחות... אבל המציאות מוכיחה שכלבים נובחים גם נושכים לפעמים (נזכור שתי אינתיפאדות...)
אלכס נחומסון
החירבוש העלוב הזה ב"וואלה" ועצם החרם של "בכירי התיאטרון" על אריאל בצירוף ההסברים המצפוניים והמוסרניים של חותמיו הם הביטוי המובהק למצבם הנפשי הקשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il