X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין זה משנה אם יכהן ראש ממשלה אחר מבנימין נתניהו, אם גם הוא - החדש - ינהג בדיוק אותו דבר הבעיה היא שהבכירים במדינה עובדים למען עצמם ולא למעננו ואני חושב, נכבדי השוטר, שזה פשוט לא חוקי! ושעליך להתחיל, בעצמך, בניקוי האורוות!
▪  ▪  ▪
זאב אבן-חן, אל תשכח את התפקיד החשוב שלך! [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

נכבדי ניצב זאב אבן-חן,
כאשר אתה קורא היום להפלת הממשלה הקיימת, קולך רק נבלע ונעלם בתוך מקהלה ותיקה, גדולה, מגמגמת, חיוורת ואנמית, אף כי מתמידה, הקוראת גם היא לכך מזה ימים רבים, מעשה שיגרה ודרך קבע, מקהלה אשר אליה אולי הייתי מצטרף גם אני אילו אך סברתי כי במקום הממשלה האיומה הנוכחית יש סיכוי כי תקום ותבוא לנו ממשלה באמת לגמרי שונה ובאמת לגמרי אחרת.
אבל הרי אין לי ספק כי גם לך ברור שגם אם, כדרישתך, אכן ישתנו השמות של אלה אשר בצמרת, לא באמת נצליח להבחין באיזשהו הבדל בהתנהלות המדינה, כי בישראל 2010 נדמה שהנורמה היא שבכירי הממשל כמעט רובם ככולם לא טרחו להגיע אל עמדות ההחלטה והכוח, כדי להיטיב עם המדינה הזאת או כדי להיטיב עם העם הזה, אלא כמעט בריש גלי וכמעט מעשה "השתנה מהמקפצה" - וכמעט שכבר "נורמלי" הוא בעיני כולנו - שה"בכירים" שלנו נמצאים לכאורה בתפקידיהם בראש ובראשונה, אם לא אך ורק, כדי להיטיב עם הכוח הפוליטי, ואולי הכלכלי, של מקורביהם, ובעיקר עם הכוח הפוליטי, ואולי גם הכלכלי, של עצמם.
וכאשר זהו מה שבכירי המדינה - ויהיו שמותיהם של ראש הממשלה התורן, של שר הפנים התורן ושל שר הביטחון התורן אשר יהיו - כאשר זהו מה שבכירי המדינה לכאורה עושים בריש גלי, במקום לדאוג באמת שהתחומים שבפיקודם פשוט יתפקדו הכי טוב שאפשר, נדמה שהכל במדינה - ושירותי הכבאות היו רק דוגמה אקראית, אכזרית וכואבת - "מתפקד" באופן שהיה גורם לבחילה ולמרי עממי גם באחרונת המדינות המושחתות והמפגרות שבעולם השלישי.
אבל לעשות למען עצמך במקום למען העניין שאתה מופקד עליו זה פשוט לא חוקי, נכבדי. או צריך להיות לא חוקי. לא חוקי. ל-א ח-ו-ק-י. ואתה, נכבדי, הרי אתה שוטר!
כאשר שר ממנה אנשים לתפקידים במשרדו מפני שהם עזרו לו להיבחר, הרי זה בעיניי - האם אני טועה? - פשוט שוחד בחירות. ולא רק זאת, אלא שוחד שממומן בעזרת "גניבה בידי מורשה". וגם "חבלה". במודע. זו פשוט "חבלה", כי הרי אין מילה אחרת למעשהו של מי שמשתמש בכספי ארגון שלא למטרה לה נועדו, או ממנה לתפקיד ביצועי באותו ארגון, במודע, את מי שאיננו הכי טוב שאפשר להשיג.
"שוחד".
"גניבה".
"חבלה".
ואתה, נכבדי, הרי אתה שוטר!
"שוחד".
"גניבה".
"חבלה".
גם אם במכבסת המילים שלנו זה נקרא "רק" "מינויים פוליטיים", או "מכרזים תפורים" - זהו פשוט שימוש בכספי הציבור שלא למטרות להם נועדו. זו "גניבה". "גניבה" המשמשת לתשלום "שוחד". ובשורה התחתונה זו פשוט "חבלה". "חבלה" בכל מה שצריך להיות תקין במדינה ואיננו. "חבלה". חבלה אשר נוכחנו שהיא גם הורגת.
ונדמה שזה קורה פשוט תחת כל אבן במדינה הזאת. ואפילו גם בגלוי ובשחץ ולעין השמש. וזו - אנשים "עושים לביתם" - הסיבה העיקרית, אם לא היחידה, לכך שכולנו היום בעצם חד-משמעית מתים מהלכים.
ואתה, אדוני, אתה שוטר! אז אל תבזבז אנרגיות על ביבי. לא זו המומחיות שלך, וממילא באווירת הסיאוב הנוכחית כל מי שיבוא במקומו יהיה העתק פקסימיליה מדויק שלו. אתה שוטר, אדוני. המדינה לא מתפקדת כי משרות מחולקות כשוחד. כי מחלקים "מתנות" ל"אנשי שלומנו" במקום לקנות מה שצריך. כי מוסדות הציבור אולי כולם הפכו פשוט לאחוזותיהם הפרטיות של פושעים. גם אם הם נקראים "מכובדים". של פושעים אשר ממה שאיננו מיועד להם, גורפים לעצמם!
ואתה, נכבדי, אתה שוטר! ושוטר, שוטר אמיתי ונחוש, זה מה שהמדינה שלנו צריכה. שוטר. ואתה שוטר, אדוני. זקוף ראש, אדוני, והתחל, אורווה אחרי אורווה, לנקות. וכאשר האורוות שלנו, עד האחרונה שבהן, תהיינה כולן נקיות, לא משנה איך יקראו אז לראש הממשלה. כאשר כל שקל שנועד לכיבוי יילך לכיבוי - שירותי הכיבוי יתפקדו הכי טוב שאפשר. וכדי שזה יקרה, צריך פשוט שריף נחוש שיעבור ויטהר אצלנו אורווה אחרי אורווה אחרי אורווה. שריף נחוש. במקרה, אדוני, זהו בדיוק המקצוע שלך. שוטר. זה מה שהמדינה הזאת צריכה. שוטר אמיתי, שייגש לעבודה שלו בנחישות איומה ובזעם נורא, ובתחושת שליחות ובחרדת קודש.
ואתה שוטר. אתה האיש, אדוני. בהצלחה!

תאריך:  28/12/2010   |   עודכן:  28/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נכבדי ניצב אבן-חן, אתה שוטר!
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
הצחקת אותנו.אבן חן שוטר?האם
תפס את הגנבים  |  28/12/10 09:53
 
- הוא לא שוטר, הוא שוטה ל"ת
שכג  |  28/12/10 16:09
2
אין לי טענות. יש לי טענות
רחמים  |  28/12/10 12:37
3
כמה שאלות להבהרה בבקשה
מיכאל ב  |  28/12/10 12:49
4
ניקוי אורוות
אדם מיואש  |  28/12/10 13:37
5
האשם הוא אתה
משה כ  |  28/12/10 15:18
 
- מסכימה עם על מילה בתגובה הזו.
ירדן22  |  29/12/10 08:30
6
הקשקשן אבן חן - די! נמאסת! ל"ת
יוסלביץ  |  28/12/10 22:40
7
למה לא קמתת כשוטר וזעקת ??
השכמה מאוחרת  |  29/12/10 00:28
8
רבין היה גם שר ביטחון וראש ממש
קורןנאוה טבריה  |  29/12/10 05:16
9
אבן חן קיבל תפקיד אופורטוניסטי
כיאה לקרוב לצלחת  |  5/01/11 20:29
 
- ממשטרת ישראל תבוא ישועתנו
אריה שומרון  |  12/01/12 09:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי רוחקס דומבה
לעמרם מצנע אין את היכולת להחיות את השמאל בישראל. אין לו מה לחדש. התפיסה שלו ושל הנהגת מפלגת העבודה נשענת על העבר    מחייה השמאל, חייב להודות בפומבי שכל אותן "הגנות" שחינכו אותו להאמין בהן, לא יחזיקו מעמד. גם אם זה יהיה נאומו האחרון, זה יהיה יומו הראשון של השמאל החדש
נרי אבנרי
כדי להצדיק את תמיכתה בגירוש אלפי יהודים מביתם, הבטיחה ציפי לבני תמורה חיובית ברמה היסטורית: סילוק בעיית הפליטים מהמו"מ העתידי עם הפלשתינים. האם דיברה אמת? רק אלוהים יודע. האם סולקה בעיית הפליטים? את התשובה כולנו יודעים - לא!
איתמר לוין
פרוקטול הדיון בהארכת מעצרו של ראש עיריית נצרת עלית חושף תמונה עגומה של הצורה המקוממת בה מוארך מעצרם של חשודים
דניאל גיגי
תופעת הלוביסטים מאפשרת לבעלי ההון להשתלט על המערכת השלטונית בארץ וליצור פה "פלוטוקרטיה", שהיא שלטון בעלי ההון    השליטה של בעלי ההון בשלטון גורמת להגדלת הפערים החברתיים, להחרפת תופעת העוני בישראל ולפשיטת רגל של המדינה
איתן קלינסקי
כשם שרוב רובה של האוכלוסיה בישראל מתנגד להיות מיעוט במדינה אחת דמוקרטית מהירדן עד לים, הבה לא נהיה אנחנו המדינה המפלה בתחומיה כ-20% מאזרחיה, כי אימצנו נקודת מוצא שהם אזרחים זרים לא רצויים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il