X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארבע אחה"צ. מקבל טלפון מהעורך שלי בצעקה: "עופר, יש גראס חוקי. שמו 'מיסטר נייס גאי'" "גראס חוקי?" - התסריט חוזר בראשי כחגיגת והשטויות מהפיצוציות. "היינו כבר בסרט הזה, לא?" הוא צועק: "תשכח מפיצוציות, לא בסתר ולא נעליים, אין תחקיר של רפי גינת ושום סלמונלה או פיפי בחומוס! פתחו חנות בשכונה"
▪  ▪  ▪

ארבע אחה"צ. מקבל טלפון מהעורך שלי בצעקה: "עופר, יש גראס חוקי. שמו "מיסטר נייס גאי". "גראס חוקי?". התסריט החוזר בראשי כחגיגת והשטויות מהפיצוציות. "היינו כבר בסרט הזה, לא?" הוא צועק: "תשכח מפיצוציות, לא בסתר ולא נעליים, אין תחקיר של רפי גינת ושום סלמונלה או פיפי בחומוס! פתחו חנות בשכונה". מחלחלת בי הארה. הגענו לנחלה. הללויה, ניצחנו את הממסד. אפשר לנתק כל מיני קשרים עם טיפוסים מפוקפקים רק בשביל שאכטה. "אוקיי", חייב לראות במו עייני! על הטוסטוס טס לפלורנטין.
חנות שמוכרת גראס? בפלורנטין? איך יגיבו זקני השכונה ושומרי החוק? איך ההורים יקבלו? אתם רואים ילד שמבקש מאבא כסף בשביל סטלה? הסקפטיות מציפה אותי עם הסקרנות. בציפייה, אני עובר בפלורנטין, לא מפספס שום גלרייה או מכבסה. ופתאום, זה נגלה לעיניי. זוהר כמו כלה במדידת שמלת הכלולות. חנות הגראס הראשונה. לא בסמטה חשוכה ולא סופראנוס. מוארת כמו מיקי בוגנים בפרסומת למחסני תאורה. חנות למכירת סמים. איך מתנהלים במקום כזה? מסתכל ימינה שמאלה ולשמיים, בודקים את השטח. כולם מביטים בי צוחקים ומגחכים. מה הבעיה? חבר'ה יש פה גראס. והוא חוקי. קחו מהר לפני שייגמר! (או עד שיתחילו הסירנות ויוציאו אותו מהחוק ). אני שואל את המוכר אם אכן הגענו לגן עדן? יש פה גראס חוקי? הוא עונה לי. תחליף שעולה על המקור! תנסה ותעוף. מילה שלי. אני מחייך.
טוב, איך מתקדמים פשוט לקחת וללכת? זה לא עגבניות בקילו! "ואם תבוא משטרה" אני ממלמל. לא בגלל שזה מעניין . פשוט לא ידעתי מה לומר. לא מכיר את הדו שיח הזה. הרגשתי כמו בניחום אבלים. רוצה לאכול משהו ולברוח.
אחרי הסמול טוק. קבלתי את החומר. פתחתי את השקית. נהדר. יצאתי מחייך הבייתה. מיסטר נייס גיי. אבל משהו חסר. הכל הרגיש פשוט מידי, כמו לקנות לחם וגבינה. חסרה לי החוויה האסורה. זה חוקי! וזה לא עובד! חסרה לי התשוקה שזכורה לי מהשחטה האסורה. נפלה עליי אכזבה. לו רק החנות הייתה צדדית והייתי שומע עליה ברחוב או למוכר היה מבטא כבד ומבט מעורר אימה. אולי החוויה הייתה שווה משהו. אבל עכשיו כשאני יודע שהוא חוקי וכולם נוגעים בו. אני לא מוצא שום סטלה ממנו. רק שלא יכניסו לחוק קוקאין כשר או L.C.D חוקי. רק זה יהיה חסר לנו.מסיבת טבע עם סטלה חוקית בהשתתפות הוריי המגניבים. ימי המשיח והסטלה הגיעו.מת הגראס! יחי הסטלה החוקית. נא להוריד מחירים!
שבוע לאחר פרסום הכתבה, ואני לא מפסיק לשמוע על החומר החדש בכל מדיה אפשרית. אני מבין שבמקום שיוציאו את הסם מהחוק הוא דווקא מקבל יחצנות מכל עבר. תהיתי מה עלה בגורל החנות והמיסטר ניייס גאי. שמתי עליי מעיל וכובע ויצאתי לשטח! מגיע לחנות ואין שינוי. "עוד לא סגרו אתכם?". המוכר מגחך "גם אם זה אכן יקרה, יש לי עוד שישה סוגים נוספים במלאי שלא הוציאו מהחוק". זה לא ייגמר לעולם, אני חושב. אני יוצא מהחנות. ניגש אליי בחור אחד. "אני יכול להשיג לך ביותר זול אם תקנה כמות יפה", חבר שלו מגיח מאחור "תזהר, החנות הזאת מרמה במשקלים". אמרתי, לא תודה, יפה והמשכתי לדרכי. נכנסתי למרקו (קיוסק שכונתי), לבדוק האם גם אליו הגיע החומר החדש. "אני לא מוכר את זה... בשטח המחירים יותר זולים, זה לא שווה לי". העניין מתפשט. כולם מדברים על זה. כנראה הסטלה באמת חשובה לעם ישראל. חוקי או לא חוקי זה לא מה שמשנה. אם המוצר החדש טוב, אנחנו נקנה! אבל כמובן שנדאג שהישארלי שבתוכנו לא יידפק, ונשאף למחיר הנמוך ביותר בשוק. זה הדבר החשוב באמת!

תאריך:  31/12/2010   |   עודכן:  31/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רפי גינת
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניסן ג'רבי
התקשורת המגויסת היא זו שדחפה למעשה את כתב האישום עוד בטרם נולד כזה    התקשורת הבורגנית האשכנזית המערב-אירופאית הכינה ובישלה את כתב האישום עוד הרבה-הרבה לפני שמישהו בפרקליטות חשב ברצינות להכין אחד שכזה    היום זה הנשיא קצב, מחר זה אתה?
ירון זכאי
בתום מחיאות הכפיים לאומץ המתלוננות ולאי-תלות השופטים להכריע, ניוותר עם פסק-דין שהציבור כולו יודע כי אינו אמת    מערכות המשטרה, התביעה והמשפט יידרדרו לשלב נמוך עוד יותר באובדן האמון הציבורי המועט שעוד נותר להן בדרך לפירוקן בהסכמת הציבור והרכבתן מחדש
עו"ד יוסי דר
ביניש אמרה למעשה שלא עצם קיום משפטו של קצב הוא זה הממחיש את ערך השוויון בפני החוק, אלא ההרשעה המוחצת שלו    כשזו משמעות דבריה של נשיאת ביהמ"ש העליון, הייתכן שהיא תשב בהרכב השופטים - כל שכן בראש ההרכב - שידון בערעורו של קצב?
אברהם הללי
שבת שלום קהל קדוש!    קיום ההבטחות ויחוס של ממלא השליחות    בשלוש עשרה מדות התורה נדרשת    כאשר לא מועילה ההתראה יבוא העונש
דניאל גיגי
בפריימריז נקבעים המנהיגים של המדינה, אך בישראל אחוז ההצבעה הוא קטן מ-1%    הגבלות חמורות, כמו תשלום על הזכות לבחור, גורמות לכך שאזרחים לא מצביעים    בארה"ב אין מגבלות מסוג זה ולכן אחוז ההצבעה הוא גדול יותר, ואילו במדינות כמו אירופה, שבהן המערכת דומה לזאת שבישראל, אחוז ההצבעה נמוך    ישראל צריכה לאמץ את המודל האמריקני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il