X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני ממליץ בפני הפרלמנט הישראלי ליזום חקיקה מיוחדת ולהקים פרלמנט אשר ייקרא הבית התחתון ובו יכהנו לכל ימי חייהם רק מי שקופת שרצים רשומה ומוכחת רובצת על גבם, אלו אשר חיו ופעלו למען עתיד המדינה, לתפארת מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
לתפארת מדינת ישראל [צילום: פלאש 90]

מזה שנים רבות אני תוהה מדוע לא יקום בית תחתון בפרלמנט במדינת ישראל. הרי אך טבעי שבמדינה נאורה כמו שלנו, נקייה מכל רבב, שבה חברי הכנסת והשרים שלה עסוקים מצאת החמה ועד צאת הנשמה בעבודה לשם שמיים ,עבודה שעיקרה טובת הציבור, נמנעים מכול טוב באופן אישי ומסורים לטובת הציבור.
יוצא לפעמים שלא ברצון ואחד האישים מציבור נבחרי העם עושה לביתו, מה רע ומה פסול בכך, אומנם הציבור שרגיל בעשורים האחרונים לראות את שליחיו בכנסת ובממשלה נמקים במשרדיהם מעבודה מרובה ובהתנזרות מלאה מכל מטעמי השלטון.
הנה מידי פעם אנו שומעים רק לעיתים נדירות כמובן, לא כדבר שבשגרה על שר זה או אחר ,או חבר כנסת זה או אחר, אשר עושים לביתם, מה רע הכך?. כיוון שהם בודדים מאוד נוצר הרושם כי המעטים הללו גורמים לציבור לחשוב ולדמיין שכול שליחיו כאלו. על כן מיד יוצא קצפו של הציבור והוא שולח את נבחריו הללו מייד להיכלות המשפט שם אותם נבחרים צריכים להסביר מדוע הם יוצאים מן הכלל ומדוע דאגו גם לעצמם ולא רק לכלל הציבור.
בדרך כלל הדיונים הללו והשפיטה של אישי הציבור מתנהלת במספר מישורים למעט המישור המשפטי שאין לו כלל חשיבות עד למתן גזר הדין. המוציאים את דיבתו ואת קלונו של שליח הציבור ברבים, בדרך כלל מפרסמות אותן נשמות טובות כדי להאדיר את שמם, כמו-כן לספק פרנסה לעצמם וכן לתת לציבור כלים לפתח את הפנטזיות שלו לגבי אותם אישי ציבור חמדניים. בראש מצעד הרוקדים על הדם של שליחי ציבור אלו בדרך כלל מנצחת התקשורת, המשטרה, חברי הניצלב על עמוד הקלון, הנשמות הטובות שדואגות לשלום הציבור ולניקיון כפיו והמוני העם שדן את הניצלב בטרם נגזר דינו.
כך במשך הזמן בתי המשפט מצליחים על-אף כל המהומה התקשורתית, על-אף כל כללי הסוביודיצה לפסוק את דינם, דין צדק, אני תקוה להאמין. כך הצטברו לנו במשך השנים שליחי ציבור צדיקים גמורים בבתי הסוהר, שר אוצר, שר פנים, שר משפטים בעבודות שרות, ועוד שרים משלל הסוגים ושלל הגוונים, בקנה באם יורשעו, ראש ממשלה לשעבר, נשיא לשעבר, ועוד כאלו אשר גורלם מונח על שולחנו של היועץ המשפטי לממשלה. כמובן אין לשכוח את שלל חברי הכנסת מכול סיעות הבית שבילו ומבלים בין כותלי בתי הכלא המפוארים של מדינת ישראל.
על כל אלו ועל כל השאר אמרו חכמינו בפתגמיהם היפים: "אין ממנים פרנס על הציבור אלא אם כן יש מאחוריו קופת שרצים." כלומר אם יש לנו ציבור כגון זה וחכמינו כן ירבו חושבים שיש לטפח ולעודד ולתת מינויים מתאימים לאלו אשר קופת שרצים מונחת בקורות החיים שלהם, אם כך חבל לבזבז כישרונות כה טובים שכבר פשעו, שעשו לביתם, שלקחו אי אלו טובות הנאה, או הנאות מין בכפייה.
עלינו לא רק להושיבם בבתי האסורים עלינו לקדמם, לתת להם את היכולת להתבטא בכישרונם כישרון שעליו הם הורשעו. על כן אני ממליץ בפני הפרלמנט הישראלי ליזום חקיקה מיוחדת ולהקים פרלמנט אשר יקרא הבית התחתון ובו יכהנו לכל ימי חייהם רק מי שקופת שרצים רשומה ומוכחת, אלו אשר חיו ופעלו למען עתיד המדינה , לתפארת מדינת ישראל.
יהיו בבית התחתון נשיא, ראשי ממשלה, שרים רבים מכל משרדי הממשלה ובעיקר חברי כנסת מכול המפלגות. אז חברי כנסת למענכם , למען המדינה, קדימה לחקיקה, לעשייה, זה המקום, זה הזמן להקמת בית תחתון במדינת ישראל. לחברי הכנסת נקיי הכפיים לא יהיה מקום בבית תחתון זה ואיתם הסליחה.
תאריך:  27/02/2011   |   עודכן:  27/02/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
הפעם אין המדובר בכדורגל, אלא בקולינריה משובחת: זו של המסעדה המובילה במרינה של הרצליה, שבה זוכה הסועד המצוי לכל מה שהוא נכסף אליו: ארוחה טובה, טרייה, בריאה ומזינה, לא פלצנית וזולה, עם שירות מסור, אווירה נינוחה ומיקום אלוהי
אלכס לוין
הדברים צורמים ביותר כאשר שרים או חברי כנסת נלחמים על תקופת צינון לבכירים או לקציני צבא בכירים, ואת עצמם הם לא רואים. מקיימים יחסים קרובים על בעלי הון ולאחר שממצים את תפקידם הציבורי, נוחתים נחיתה רכה על מצעי כסף נדיבים מחוץ לחיים הציבוריים
ציפורה בראבי
חינוך הוא נושא רגיש וחשוב ביותר. אלפי שנים והשאלות עדיין עולות, השאלות עדיין מטרידות. אבל בבסיס החינוך, כמו בבסיס כל מערכת יחסים, נמצאים האהבה, הכבוד והפרגון ההדדי. אלו החומרים החשובים ביותר לחינוך ולהגדלת הילד
איתן קלינסקי
פאינה קירשנבאום כבר ראתה עצמה מככבת כיו"ר ועדה החוקרת את ארגוני השמאל. היא כבר ראתה איך היא מככבת בכותרות העיתונים ובראיונות לכל אמצעי התקשורת על ממצאי החקירות. היא כבר ציפתה להזדמנות לחשיפה ציבורית שתוציא אותה מאלמוניותה. והנה כשהחלום כבר מתייצב במלוא הדרו על הסף, בא בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, וטרף את כל הקלפים
ציפורה חלפון
אתגר עומד בפני מנהיגי הנגב: להושיב יהודים ובדואים יחד ולהגיע לתוצאה טובה לחברה; וגם לתכנן מהלכים עתידיים שישפיעו על עתיד הנגב בעשור הקרוב    על מנהיגי הנגב להבין שיש כאן דבשת וחייבים להביט בה מלפנים ומאחור, לטפל בה, כאן ועכשיו!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il