|
תאריך:
|
16/06/2011
|
|
|
עודכן:
|
16/06/2011
|
הגר בספרות המדרש - חלק א' |
|
1 |
|
|
בפעלולים האקרובטיים שלך. אידיוט!
הגר היתה שפחתה של שרה!! באותם ימים היתה העבדות חזון נפרץ, ולמעשה, פתרון לרעבים ללחם. יהודי נמכר בגניבתו או בחובו, וזה רק לשש שנים. ואם זה קורה שנה לפני היובל, הוא יוצא ביובל. האיש עובד וכך מחזיר את חובו. רק אצל היהודים היו תלי תלים של כללים ומשפטים לזכות העבד, שחייבו את האדון. ביהדות ידוע, כי הקונה עבד קונה אדון לעצמו...
איש לא חטף אותה משום מקום, וגם כאשר הבריחו אותה, העדיפה לחזור לבית אברהם. כי אברהם היה גדול מכולם. חד משמעית!
בנה היה בן השפחה!! לא בן הגבירה. והשפחה הזו, כשהרתה, חשבה שבזה הפכה לבעלת הבית, היא טעתה! היורש הוא תמיד, כך בכל העמים, בן הגבירה ולא בן הפילגשים. ואם במלכים עסקינן, האם היא המלכה האם!
שרה ידעה היטב עם אילו קלינסקים יש לה עסק, אשר על כן קבעה - כי לא יירש בן האמה הזו, עם בני עם יצחק! והקב"ה אישר - כי ביצחק ייקרא לך זרע!
אנחנו יודעים שכל מה שיש ביהדות, שנוא עליך, כבר הבנו, אז, אולי תנוח קצת?
המעשה המטורף שעשתה שרה היה - לתת את השפחה הזו לאברהם, כנראה לא הכירה את אופי העבד כי ימלוך. לא כלום שמחשיב את עצמו, ואין לזה על מה לסמוך. ואת זה אנו אוכלים עד עצם היום הזה. אומה של מרצחים -
(יא) וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְקֹוָק הִנָּךְ הָרָה וְיֹלַדְתְּ בֵּן וְקָרָאת שְׁמוֹ יִשְׁמָעֵאל כִּי שָׁמַע יְקֹוָק אֶל עָנְיֵךְ:
(יב) וְהוּא יִהְיֶה פֶּרֶא אָדָם יָדוֹ בַכֹּל וְיַד כֹּל בּוֹ וְעַל פְּנֵי כָל אֶחָיו יִשְׁכֹּן:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
|
|
|
השנאב שלך לערבים מבחילה ומבעיטה אותי. זה לא יעזור לך. אין לנו עתיד בלי אחווה יהודית ערבית. |
|
כתובת IP: |
212.117.142.227 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה |
|
|
2 |
|
|
בראשית פרק טז
(א) וְשָׂרַי אֵשֶׁת אַבְרָם לֹא יָלְדָה לוֹ וְלָהּ שִׁפְחָה מִצְרִית וּשְׁמָהּ הָגָר:
(ב) וַתֹּאמֶר שָׂרַי אֶל אַבְרָם הִנֵּה נָא עֲצָרַנִי יְקֹוָק מִלֶּדֶת בֹּא נָא אֶל שִׁפְחָתִי אוּלַי אִבָּנֶה מִמֶּנָּה וַיִּשְׁמַע אַבְרָם לְקוֹל שָׂרָי:
(ג) וַתִּקַּח שָׂרַי אֵשֶׁת אַבְרָם אֶת הָגָר הַמִּצְרִית שִׁפְחָתָהּ מִקֵּץ עֶשֶׂר שָׁנִים לְשֶׁבֶת אַבְרָם בְּאֶרֶץ כְּנָעַן וַתִּתֵּן אֹתָהּ לְאַבְרָם אִישָׁהּ לוֹ לְאִשָּׁה:
(ד) וַיָּבֹא אֶל הָגָר וַתַּהַר וַתֵּרֶא כִּי הָרָתָה וַתֵּקַל גְּבִרְתָּהּ בְּעֵינֶיהָ:
(ה) וַתֹּאמֶר שָׂרַי אֶל אַבְרָם חֲמָסִי עָלֶיךָ אָנֹכִי נָתַתִּי שִׁפְחָתִי בְּחֵיקֶךָ וַתֵּרֶא כִּי הָרָתָה וָאֵקַל בְּעֵינֶיהָ יִשְׁפֹּט יְקֹוָק בֵּינִי וּבֵינֶיךָ:
(ו) וַיֹּאמֶר אַבְרָם אֶל שָׂרַי הִנֵּה שִׁפְחָתֵךְ בְּיָדֵךְ עֲשִׂי לָהּ הַטּוֹב בְּעֵינָיִךְ וַתְּעַנֶּהָ שָׂרַי וַתִּבְרַח מִפָּנֶיהָ:
(ז) וַיִּמְצָאָהּ מַלְאַךְ יְקֹוָק עַל עֵין הַמַּיִם בַּמִּדְבָּר עַל הָעַיִן בְּדֶרֶךְ שׁוּר:
(ח) וַיֹּאמַר הָגָר שִׁפְחַת שָׂרַי אֵי מִזֶּה בָאת וְאָנָה תֵלֵכִי וַתֹּאמֶר מִפְּנֵי שָׂרַי גְּבִרְתִּי אָנֹכִי בֹּרַחַת:
(ט) וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְקֹוָק שׁוּבִי אֶל גְּבִרְתֵּךְ וְהִתְעַנִּי תַּחַת יָדֶיהָ:
(י) וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְקֹוָק הַרְבָּה אַרְבֶּה אֶת זַרְעֵךְ וְלֹא יִסָּפֵר מֵרֹב:
(יא) וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְקֹוָק הִנָּךְ הָרָה וְיֹלַדְתְּ בֵּן וְקָרָאת שְׁמוֹ יִשְׁמָעֵאל כִּי שָׁמַע יְקֹוָק אֶל עָנְיֵךְ:
(יב) וְהוּא יִהְיֶה פֶּרֶא אָדָם יָדוֹ בַכֹּל וְיַד כֹּל בּוֹ וְעַל פְּנֵי כָל אֶחָיו יִשְׁכֹּן:
(יג) וַתִּקְרָא שֵׁם יְקֹוָק הַדֹּבֵר אֵלֶיהָ אַתָּה אֵל רֳאִי כִּי אָמְרָה הֲגַם הֲלֹם רָאִיתִי אַחֲרֵי רֹאִי:
(יד) עַל כֵּן קָרָא לַבְּאֵר בְּאֵר לַחַי רֹאִי הִנֵּה בֵין קָדֵשׁ וּבֵין בָּרֶד:
(טו) וַתֵּלֶד הָגָר לְאַבְרָם בֵּן וַיִּקְרָא אַבְרָם שֶׁם בְּנוֹ אֲשֶׁר יָלְדָה הָגָר יִשְׁמָעֵאל:
(טז) וְאַבְרָם בֶּן שְׁמֹנִים שָׁנָה וְשֵׁשׁ שָׁנִים בְּלֶדֶת הָגָר אֶת יִשְׁמָעֵאל לְאַבְרָם: ס
בראשית פרק כא
(א) וַיקֹוָק פָּקַד אֶת שָׂרָה כַּאֲשֶׁר אָמָר וַיַּעַשׂ יְקֹוָק לְשָׂרָה כַּאֲשֶׁר דִּבֵּר:
(ב) וַתַּהַר וַתֵּלֶד שָׂרָה לְאַבְרָהָם בֵּן לִזְקֻנָיו לַמּוֹעֵד אֲשֶׁר דִּבֶּר אֹתוֹ אֱלֹהִים:
(ג) וַיִּקְרָא אַבְרָהָם אֶת שֶׁם בְּנוֹ הַנּוֹלַד לוֹ אֲשֶׁר יָלְדָה לּוֹ שָׂרָה יִצְחָק:
(ד) וַיָּמָל אַבְרָהָם אֶת יִצְחָק בְּנוֹ בֶּן שְׁמֹנַת יָמִים כַּאֲשֶׁר צִוָּה אֹתוֹ אֱלֹהִים:
(ה) וְאַבְרָהָם בֶּן מְאַת שָׁנָה בְּהִוָּלֶד לוֹ אֵת יִצְחָק בְּנוֹ:
(ו) וַתֹּאמֶר שָׂרָה צְחֹק עָשָׂה לִי אֱלֹהִים כָּל הַשֹּׁמֵעַ יִצְחַק לִי:
(ז) וַתֹּאמֶר מִי מִלֵּל לְאַבְרָהָם הֵינִיקָה בָנִים שָׂרָה כִּי יָלַדְתִּי בֵן לִזְקֻנָיו:
(ח) וַיִּגְדַּל הַיֶּלֶד וַיִּגָּמַל וַיַּעַשׂ אַבְרָהָם מִשְׁתֶּה גָדוֹל בְּיוֹם הִגָּמֵל אֶת יִצְחָק:
(ט) וַתֵּרֶא שָׂרָה אֶת בֶּן הָגָר הַמִּצְרִית אֲשֶׁר יָלְדָה לְאַבְרָהָם מְצַחֵק:
(י) וַתֹּאמֶר לְאַבְרָהָם גָּרֵשׁ הָאָמָה הַזֹּאת וְאֶת בְּנָהּ כִּי לֹא יִירַשׁ בֶּן הָאָמָה הַזֹּאת עִם בְּנִי עִם יִצְחָק:
(יא) וַיֵּרַע הַדָּבָר מְאֹד בְּעֵינֵי אַבְרָהָם עַל אוֹדֹת בְּנוֹ:
(יב) וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל אַבְרָהָם אַל יֵרַע בְּעֵינֶיךָ עַל הַנַּעַר וְעַל אֲמָתֶךָ כֹּל אֲשֶׁר תֹּא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
3 |
|
|
"כדי לטפח בארץ את הפועל היהודי ה'טבעי' עלה הרעיון להביא יהודים מתימן הרגילים בעבודת כפיים וברמת חיים נמוכה יותר. כמה מהם שהגיעו ארצה בימי העליה הראשונה הסתגלו יפה לתנאי העבודה בארץ. עליית התימנים החלה ב-1909, והם הופנו לעבודה חקלאית במושבות...." ("תולדות עם ישראל בעת החדשה", שמואל אטינגר).
ה"עמלים" היו ל"קולאקים" והתימנים היו להם לעבדים ולשפחות – עובדי חקלאות ועוזרות בית.
שלומי אמוני ישראל, בין תימנים בין אשכנזים, ידעו בארץ ישראל התעללות, כזו שחשבו שהשאירו מאחוריהם בארצות הגלות - על נקודות הישוב שלהם הוטל מצור, על ידי ה"הגמוניה הצודקת" של ה"התיישבות העובדת", מים ומזון נכרתו מפיהם של גברים, נשים וטף, ה"עמלים" תקפו בנשק קר את נרדפיהם, כדי לעורר את "המוסדות המיישבים" לעשות "סדר; האנשים ש"לא משלנו" גורשו והכשר ניתן לגזל אדמותיהם. כך כבש השמאל את הארץ.
ה"מפונים" התימנים הקימו ב-1929 את המושב החקלאי התימני הראשון, שנקרא על שמו של גואל אדמותיו – כפר-מרמורק. מאוחר יותר הפך המושב לאחת משכונות העיר רחובות.
בשיר "אני זכריה בן עזרא" ליעקב אורלנד. המלים זמזמו בראשי, ופתאם עמדתי על גודל זוועת ה"שיר" החביב הזה.
בדקתי מי היה יעקב אורלנד. לא טעיתי באינטואיציה שלי – היה זה "ציוני סוציאליסטי" אדוק ותעמולן מוכשר. בהיותו בן 16, מדריך ב"נוער העובד", כלומר, נוער שמאל, ולגמרי לא עובד, חיבר את השיר - "אנחנו שרים לך מולדת ואמא...", נשמע לאומי מאד, לא כן? ובכן זהו שיר תהילה לבוני מולדת עמל ושלום. אין שום קשר למולדת העם היהודי. רק כמה שורות, בדילוגים, להלן –
אנחנו שרים לך מולדת ואמא את שיר השירים לעמל
זכרי כי נשבענו ללכת קדימה –
לבנו יגל לך הסוד
ושורות הסיום –
את לא תאמיני אותך כי נשימה
מולדת עמל ושלום.
מנגנון התעמולה שלהם קרא לזה "ציונות", אבל זו היתה קריאת תיגר על היהדות על כל השלכותיה. מה שהתכוונו ה"ציונים" לבנות בארץ הזו, היא – מולדת עמל ושלום – ניו-לנינגראד. והעם היושב בציון, עדיין לכוד ב"ילקוט הכזבים"....
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
|
|
|
השלום והרעות בין יהודים וערבים ינצח , אם נכיר בזכותם ש לבני הגר למדינה עצמאית.
السلام والصداقة بين العرب واليهود ينتصر, ان نعترف ان للفلسطينيين يجب ان تكون دولة مستقلة. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לטרוף של חנה |
|
|
4 |
|
|
"כדי לטפח בארץ את הפועל היהודי ה'טבעי' עלה הרעיון להביא יהודים מתימן הרגילים בעבודת כפיים וברמת חיים נמוכה יותר. כמה מהם שהגיעו ארצה בימי העליה הראשונה הסתגלו יפה לתנאי העבודה בארץ. עליית התימנים החלה ב-1909, והם הופנו לעבודה חקלאית במושבות...." ("תולדות עם ישראל בעת החדשה", שמואל אטינגר).
ה"עמלים" היו ל"קולאקים" והתימנים היו להם לעבדים ולשפחות – עובדי חקלאות ועוזרות בית.
שלומי אמוני ישראל, בין תימנים בין אשכנזים, ידעו בארץ ישראל התעללות, כזו שחשבו שהשאירו מאחוריהם בארצות הגלות - על נקודות הישוב שלהם הוטל מצור, על ידי ה"הגמוניה הצודקת" של ה"התיישבות העובדת", מים ומזון נכרתו מפיהם של גברים, נשים וטף, ה"עמלים" תקפו בנשק קר את נרדפיהם, כדי לעורר את "המוסדות המיישבים" לעשות "סדר; האנשים ש"לא משלנו" גורשו והכשר ניתן לגזל אדמותיהם. כך כבש השמאל את הארץ.
ה"מפונים" התימנים הקימו ב-1929 את המושב החקלאי התימני הראשון, שנקרא על שמו של גואל אדמותיו – כפר-מרמורק. מאוחר יותר הפך המושב לאחת משכונות העיר רחובות.
בשיר "אני זכריה בן עזרא" ליעקב אורלנד. המלים זמזמו בראשי, ופתאם עמדתי על גודל זוועת ה"שיר" החביב הזה.
בדקתי מי היה יעקב אורלנד. לא טעיתי באינטואיציה שלי – היה זה "ציוני סוציאליסטי" אדוק ותעמולן מוכשר. בהיותו בן 16, מדריך ב"נוער העובד", כלומר, נוער שמאל, ולגמרי לא עובד, חיבר את השיר - "אנחנו שרים לך מולדת ואמא...", נשמע לאומי מאד, לא כן? ובכן זהו שיר תהילה לבוני מולדת עמל ושלום. אין שום קשר למולדת העם היהודי. רק כמה שורות, בדילוגים, להלן –
אנחנו שרים לך מולדת ואמא את שיר השירים לעמל
זכרי כי נשבענו ללכת קדימה –
לבנו יגל לך הסוד
ושורות הסיום –
את לא תאמיני אותך כי נשימה
מולדת עמל ושלום.
מנגנון התעמולה שלהם קרא לזה "ציונות", אבל זו היתה קריאת תיגר על היהדות על כל השלכותיה. מה שהתכוונו ה"ציונים" לבנות בארץ הזו, היא – מולדת עמל ושלום – ניו-לנינגראד. והעם היושב בציון, עדיין לכוד ב"ילקוט הכזבים"....
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חנה שרה- |
|
|
5 |
|
|
מה נרבה במילים?
מעשי אברהם "אבינו"
1. לוקח את הגר ללדת לו יורש.
2. כשהאישה המועדפת-שרה מצליחה ללדת-הבן ישמעאל הופך מיותר
3. הגר ובנה המשותף מאברהם-מגורשים אל המדבר-למוות...
4. אברהם הקריב את בנו ישמעאל, ומוכן להקריב את בנו-יצחק..
כל מילה נוספת מיותרת.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
החלמאי |
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
באידיש קים פתגם המתאר אותך להפליא...בתרגום חופשי....
"אתה מסוגל להכניס שור להריון"....נודניק אברהם אבינו
חי לפני 3500 שנים לערך...כל קוראיך וגם המטומטמים שבהם
ירדו לסוף דעתך.אין צורך ללכת סחור סחור....
א.גרוש כל היהודים מיו"ש.
ב.קליטת נכדיי וניניי הפליטים בשטח מדינת היהודים.
ג.הקמת מדינה פלסטינית ביו"ש וברצועת עזה.
מעניין מה אשתך היתה עושה בך לו אתה אברהם...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
זה לא יעזור לך. אתה יכול לגדף. אתה יכול להשתמש בכל מטעני השנאה שלך, אבל בסופו של דבר שני העמים יאמצו את הדרך עליה כתוב במאמר -"רונו גיל זה נר אלוה, בני אשם אחים המה", גם אם הם ערבים וגם אם הם יהודים. גם אם קוראים להם י.ש או ש.ישירת המקהלה בסימפוניה התשיעית חייבת לנצח ולא הסגנון רווי השנאה של מר י.ש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לטמטום של י.ש |
|
|
|
|
|
מעניין היכן הצלחת לאתר בדברי שמץ של שנאה...
אתה ודומיך לא מסוגלים להתמודד עם בקורת,אבל מומחים גדולים
בלבקר את כל העולם ואחותו....מי ששונא זה אתה....
אני מסכים אתך,שפעם בעתיד הרחוק מאוד יפרוץ השלום בינינו
לבין הערבים,ברם לא אתה,לא נכדיך ולא בני ניניך יזכו
לשלום...בודאי לא שלום כפי שקלינסקי/אתה "חוזה"....
ה"שלום" כפי שקלינסקי/אתה חוזה רק ירחיק את השלום...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
ל-י.ש , בעברית יש פתגם - שטמבל כמו י.ש. יכול להכניס שוורים להריון.
- מי שרק מקלל , ורק מגדף , מעיד רק על עצמו. ואתה מעיד על עצמך , שאתה אכול שנאה . אתה לא קראת את המאמר. עורכי אתר התורה ששילבו את המאמר הזה לא מצאו בו את מה שאתה מצאת בכלל בלי לקרוא.
אתה לא מגיע לקרסולים של קלינסקי בנביחות שלך. אתה , יחד עם אלישמע ומורה נבוכים לקחתם בכוח את כל העשרה קבין של טמבליות שירדו לעולם. |
|
כתובת IP: |
109.253.178.142 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ל-י. ש.. |
|
|
|
|
|
לפחות תהיה מקורי....אני מבין שנעלבת בשביל איתן....
זה מאוד יפה מצדך...באשר לקרסוליים של קלינסקי,האמן לי
שמזמן לא קיבלתי כזו מחמאה... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
אלפי שנים של היסטוריה רשומה, באף שלב מהם לא היה שיוויון, וקליסקי צועק "שיויון" "שיוויון" . אנשים לא לומדים מהמציאות, רואים את אסאד טובח שתושביו וצועקים "שלום שלום" או "67" "67", מנותקים ממש ממש מנותקים. וככזה שצועק בשער "שיוויון ישיוויון" האם הוא דואג לשיוויון בינו לבין תעולה מאתיופיה שמטאטאט את רחובו? האם הוא דואג לשיווין בינו ובית שרת בית הספר של נכדיו? האם לדעתו יש צורך למנות פרופסור לתפקיד שרת בית הספר על מנת להבטיח את השיווין בינו ובין סגל בית הספר? והאם שכרו של פרופסור חייב להיות כשכרו של השרת בשל ה"שיוויון"? וכיצד מישו מטיף ומטיף ומטיף, אך בעצמו שומר את הפנסיה לעצמו או לפחות את מרביתה ולא מחלקה שוה בשוה עם העניים םשבעניי עירו תוך שהוא משאיר לעצמו בדיוק אותו נתח אשר נתן לכל אחד מהם, לא יותר ולא פחות? ואת הדירה בה הוא מתגורר אינו מחלק, ובכל שאר רכושו עלי אדמות אינו משתף עם הנדכאים? אין לי אלא אלא להסיק כי השיווין של איתן, הוא שיוויון על הנייר בלבד, שיוויון של הספר חוות החיות של ג'וג אורוול "כל החיות שוות, אך יש כאלה ששוות יותר." ואיתן מסתבר הוא דווקא בין אלה ששוות יותר, אני משוכנע שמצבו החברתי כלכלי הוא חזק הרבה יותר מרבים אחרים - ולטעמי, ועל פי תורתו הוא אינו עושה די על מנת להשתוות אליהם, דבר שניתן לביצוע בקלות - באמצעות חלוקת רכושו והכנסותיו, ולכן ניתן להסיק שגם בעיניו של איתן, באופן מעשי, השיוויון מתחיל ונגמר בסימפוניה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
איתן, אתה גם ליריקן מעודן וגם פובליציסט חריף מהזן הנדיר של הומניסטים וליברלים אמיתיים.
לא פלא שכול מיני קלריקלים הזויים וימניסטים פרימיטיביים מגיבים על מאמריך בזעם קוּ-קְלוּקְס-קְלֶנִי, וכרגיל בשמות בדויים.
מאמרך חכם ומחכים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
כמה קיויתי על פי הכותרת שעידן סובול הטמיע שהוא יורה לעצמו ולחבריו במצח עם ההתבטאויות הוולגאריות שלו. בשורה ראשונה אף חשבתי על ארוחה שאזמין עצמי אליה בשל השינוי המיוחל, שאוטוטו מתגשם. ואז, מאיגרא רמה לבירה גולדסטאר - כל הדרעק נמרח לעידן על הפנים. "כְּכֶלֶב שָׁב עַל קֵאוֹ - כְּסִיל שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ" אגב קלינסקי, מה דעתך על לשונו של עידן, אחרי שאתה גוער בכל זב ומצורע אשר פותח את חרצובות לשונו, מעניין איזה גערות, תחסוך או לא תחסוך מחברך לדיעה על הג'ורה שלו. או שמא עיקרון שיווין לא פועל נגד שמאלניים אשכנזיים, רק נגד האספסוף. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
המציאות העולה על כל דמיון..קומוניסט אדוק ממעריצי רוצח
ההמונים סטאלין(קלינסקי),גנב מורשע ועושק עובדים מורשע
(עידן סובל),מלקקים איש לרעהו את השת....
איתן,מה לך ולעושק עובדים מורשע?!...בושה וכלימה....
ועל זאת נאמר "אמור לי חברך....." |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ידו הארוכה של צדק פואטי: התובע שמכר נשמתו לשטן, נרקב בתוך עצמו והתפגר בטרם יבשה הדיו על הכרעת הדין במשפט המכור, וקוים עליו אבן אחר אבן הפסוק:
"מנודה שמת הרי זה טעון סקילה , לא שהעמידו עליו גל אבנים גדול כענן, אלא שליח בי"ד נוטל את האבן ונותנו על ארונו, לקיים בו מצוות סקילה"
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול (המשך) |
|
|
|
|
|
גורלם של העיתון ("חדשות") ושל העיתונאי ששיתף פעולה עם עו"ד שמעוןבן-יעקב ועו"ד חיים שטנגר: "עורך הדין, איש יחסי הציבור ואיש התקשורת מנחם שיזף הלך לעולמו בגיל 55 מסיבוכים" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול (המשך) |
|
|
|
|
|
להלן, מצהיר השקר, עו"ד יאיר בן-דוד, שפעל בשירותם של עו"ד בן-יעקב, מזכ"ל לשכת עורכי הדין והממונה על מנגנון עובדי הלשכה ובעיקר עובדות הלשכה... ועו"ד חיים שטנגר, יו"ר הוועדה לענייני הוצאה לאור של לשכת עורכי הדין, שהחזיק חזק בביצים וסחט את שניהם. |
דג רקק מסמורקק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול (המשך) |
|
|
|
|
|
מי במערכת המשפט לא יודע עדיין מדוע אישר ראש ועדת המנגנון של לשכת עורכי הדין, עו"ד שמעון בן-יעקב, הטבות שכר חריגות לעו"ד יאיר בן-דוד?
חוות הדעת של משרד שמר, גורסת כי בן-דוד "לא הסתפק במשכורת שנקבעה לו, אלא דרש ואף קיבל מערכת שלמה של הטבות נוספות". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול (המשך) |
|
|
|
|
|
אם אתם זוכרים את שני האדונים החלאתיים ניסו להשתלט על המוסדות המרכזיים של לשכת עורכי הדין, ואת משרתם, עו"ד יאיר בן-דוד, אולי אתם זוכרים עדיין שביום 14.12.1994 או בסמוך לכך הצהיר עו"ד יאיר בן-דוד הנ"ל, שהיה באותה עת מנכ"ל לשכת עורכי הדין בישראל, בפני בג"צ, כי אין בסיס לתלונה נגד עו"ד שמעון בן-יעקב (שהיה באותה עת מזכ"ל לשכת עורכי הדין, הממונה על מנגנון העובדים של הלשכה וחבר הוועדה לבחירת שופטים) בגין הטרדה מינית של עובדת הלשכה;
בתצהירו לבג"צ טען עו"ד יאיר בן-דוד כי "המתלוננת ניסתה לחפות על החשב המפוטר, עדי סובול, שהיה הממונה הישיר שלה";
עוד הצהיר אז עו"ד יאיר בן-דוד בפני בג"צ, כי העובדת מעלה באמון הלשכה בגלותה עובדות ומסמכים הקשורים בצינעת הפרט, השייכים ללשכה"... [ פורסם בעיתון "חדשות" ז"ל, מיום 14 בדצמבר 1994 על-ידי העיתונאי עו"ד מנחם שיזף ז"ל];
ואם אתם עדיין זוכרים כול זאת, אתם זוכרים ודאי גם מה עשה הצדק הפואטי בעניין זה בסופו של אחד הימים, לאחר שעו"ד יאיר בן-דוד כלל לא הועמד לדין על תצהיר השקר שלו בפני בג"צ ואפילו לא ננזף על-ידי בכירי לשכת עורכי הדין, אשר אותו עו"ד יאיר בן-דוד שימש בה כמנכ"ל באותם ימים של אפלים של מאבקי-כוח פוליטיים מוטרפים במוסדות הלשכה, וסביר להניח שלאור כול זאת אתם גם מבינים שעו"ד יאיר בן-דוד מסר תצהיר שקר לבג"צ בזמן אמת כדי להציל את עורו של שמעון בן-יעקב, ובאותה הזדמנות - להציל גם את עורו שלו עצמו, שהיה טבול מכף רגל ועד קרקפת בקשר הגורדי שקשר עם הנ"ל ועם עסקנים נוספים בלשכה, כדוגמת עו"ד חיים שטנגר, כדי להדיח את מנכ"ל ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין ולכבוש את מקומו.
קל לנחש עתה מה הקשר של החלאות י.ש , ואיש עצוב ושות', לפרשה.
לא תם ולא נשלם
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סובול (המשך) |
|
|
|
|
|
קלינסקי כמו כל מורה טוב לתנ"ך וספרות גוער בכל ילד בכיתה כאשר הוא מנבל את פיו. רק בסובול הוא לא גוער כאן, אפילו לא מעיר לו בנו. נו. נו. - הוא גם לא ביקשל להטיל על סובול חרם על אף שסובול הוא שור מועד בלשונו (לשון המעטה). סובול פלט כבר שני ג'וקים מהג'ורה שלו במאמר זה, והמורה מתעלם, אז או שהמורה לא קורא את החומר, אז הוא יקרא ויעיר במועד מאוחר יותר, יש לנו סבלנות, אבל אולי הוא כן קרא, ואולי הוא לא מעיר לסובול כי הוא אוהב אותו יותר משאר התלמידים והתלמידות בכיתה? אבל קלינסקי הוא גם מורה לשיוויון, אמנם אין כזו שעה במערכת אבל הוא משתמש בשעות הקיימות על מנת לטחון לתלמידים שיוויון שיויון ועוד פעם שוויון. אז האם קלינסקי הוא רק נאה דורש? האם פוסל הוא רק במומם של אלה שלא חושבים בדיוק לפי הדוטרינה שלו, ולא מלקקים לו כל הזמן עם "יופי איתן", האם הוא פועל על פי רוח התנך ורוח העם היהודי, שהוא כל כך מתהדר באהבתם, ימים יגידו, מה זה ימים שעות - יטיל חרם על סובול - קלינסקי יוצא גדול, לא יטיל, יישאר במימדיו הנוכחיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
המורה! זרוק את עידן החוצה וקרא להורים!!! לא רק שהוא מקלל הוא סוגר חשבונות בשיעור, ולא רק סוגר חשבונות אלא סוגר עם גויות לגמרי לגמרי מתות, וזה שיעור ספרות ועיתונות ותנך ולא שיעור בפתולוגיה, והוא גם מעלה גירה מפשטית עם כל מיני מילים שלא מבינים, וזה בכלל שיעור על הגר. ההמורה, המורה, אנחנו לא מבינים את כל הג'יבריש שלו, אנחנו מפחדים, שלח לשלח אותו, החוצה ובמחשבה שניה, חבל לקרוא להורים חרם!!! חרם!!! חרם!!! חרם!!! המורה, תתעורר, לשמעיה אתה קרעת את הצורה בשביל הרבה פחות, ולשמעיה כולה יש לשון ציפיטפוט לעומת הלשון של סובול. חרם!!! חרם!!! חרם!!! חרם!!!חרם!!! חרם!!! חרם!!! חרם!!!חרם!!! חרם!!! חרם!!! חרם!!!חרם!!! חרם!!! חרם!!! חרם!!!חרם!!! חרם!!! חרם!!! חרם!!!חרם!!! חרם!!! חרם!!! חרם!!! המורה, תתעורר!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
מזלך שלא ניתן להוציא דיבת איש אנונימי, גם כאשר אין לך הגנת אמת דיברתי (כי דבריך בעניין איש עצוב הם דברי שקר וניתן להוכיח בקלות שדבריך שקר, על אף שבמקרה כזה נטל ההוכחה עליך, אחושקשוקה של נטל), אין בדבר ענין של זוטות, ולא קיימת כל הגנה תום לב על פי סעיף 15 לחוק. קימת בעיה רק עם סעיף 1 לחוק, סעיף הגדרת לשון הרע, אין לשון הרע נגד רוח (האנונמיות הופכת אותי לרוח), אפילו אם היא רוח פרצים. תמשיך להעלות גירה ידידי, כי אם תצליח גם להפריס תפריס פרסה, ולשסוע שסע תהפוך לבהמה כשרה, ואז נוכל גם לאכול אותך בלי מלח, מה שאנחנו בעצם די עושים עכשיו כי אנו לא כל כך מקפידים על כשרות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
איש עצוב, האנונימיות הפחדנית-חלאתית שלך לא הופכת אותך לרוח - לכול היותר לנפיחה ברוח, ואי-אפשר להוציא דיבה רעה על נפיחה. אמת דיברתי בזמן-אמת על עו"ד שמעון בן-יעקב, ואמת דיברתי על עו"ד חיים שטנגר, ואמת דיברתי על עו"ד יאיר בן-דוד ועוזריהם. מי שדובר אמת, אין לו שום בעייה לומר אותה בריש-גלי ובקול רם וברור בשמו המלא ובאופן שיהיה אפשר לדעת מיהו.
אתה "איש עצוב" מפני שאתה נוכל קטן ועלוב. פחדנים אנונימיים חסרי ביצים מסוגם של י.ש ושלך, שהם היינו-הך, יכולים לכול היותר לנשק לי בתחת מרחוק, כי לא רק שדיברתי אמת בזמן-אמת, לרבות הגשת תלונות במשטרה נגד הנוכלים הנ"ל ועוזריהם, אלא עשיתי זאת בשמי המלא ובזהותי הידועה אפילו לעלובי נפש אנונימיים מסוגך.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
האם שקר זו מחלה כרונית?? לעיתים כן ולעיתים לא, מה שבטוח, מי שמשקר בלי להניד עפעף מי שמשמיץ אחרים בלי כל יסוד עובדתי, בלי שום יכולת להגן על עצמו בהסתמכות כל שהיא, בלי בדיקה כלשהי, אפילו בוצעה ברשלנות, הוא איש המועד לשקר הרבה יותר מאנשים הזהירים בלשונם. אתה כותב "קל לנחש עתה מה הקשר של החלאות י.ש , ואיש עצוב ושות', לפרשה" האם בדקת? על מה הסתמכת? על השכל העקום שלך? על הזמן האבוד? על ייסורי המצפון? על השמחה לאיד במות אנשים שקרעו לך את הצורה? על העובדה שלאור התנהגותך הבלתי אחראית אפשר להבין שהזמנת לעצמך את כל הצרות האלה?. המשך כך, אתה מטיל אות קלון על איתן, על כל השמאל בישראל, ועם כל הצער על יהודי שאני מתעב, אני רואה ברכה רבה בעמלך. אתה הוא לטעמי הדוגמא לפרצופו האמיתי של השמאל, סוף סוף קרענו את מסכת העיגולדים ממנו, איש גס רוח, יקיר השמאל. איתן בטח הלך לנוח את מנוחת השבת, רק הוא יקום הוא יקרע לך את הצורה. אנחנו מקווים, אולי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
איפה השיוויון איפה? ואיפה ואיפה, גם בחולם וקם בקמץ (או בפתח) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כבר ערב ירד, יצא כבור הקודש
חלף השבוע, חלף לו גם חודש
נר מסולוסל, כוס יין, ציפורן
כסותנו כסות חג, צעיף ומקטורן
ושם כוכב ועוד אחד והנה שלושה
והופס.. אחד נפל וביקשתי בקשה.
זימרנו
הַמַּבְדִּיל בֵּין קֹדֶשׁ לְחוֹל
חַטֹּאתֵינוּ יִמְחוֹל
זַרְעֵנוּ וְכַסְפֵּנוּ יַרְבֶּה כַּחוֹל
וְכַכּוֹכָבִים בַּלָּיְלָה"
ואנו כיתת תלמידים נבוכה
כיתת תלמידים מוכת הלם
ההינו כסדום
או שמא כחלם
לימדונו שיווין לימדונו על ערך
שעות על שעות טחנו לנו "דרך"
ובדיוק עם הגיע עת המבחן
רואים כאן פתאם שהיינו קרבן.
קורבן של צביעות
קרבן של כפל סטנדרטים
קרבן של כפילות (לשון)
קרבן של היפוקרטים
איך יתכן שאחד מנבל את פיו
והשני חורג מלשון תקינה,
וזה המנבל, לא מוקע אל הביב
וחורג, מושם בפינה
איך זה המנבל,
מממשיך וממשיך ללא ללא הרף וחרם
וזה החורג
מגולגל מן הגרם
לימדונו שאלוהים הוא רע
אינו מבדיל בין טוב ורע
את הטוב מעניש
ולרע הוא מגיש (גלידה)
אז את אלוהים עזבנו
שמנו מבטחו באדון
אדון משכנע, נביא השיווין
וראו מה קיבלנו, קיבלנו חרבון.
ועדיין לא ככלו הקיצין
אולי הוא ישן, אוכל או משתין
אולי יתעורר המורה של דרכנו
אולי יתעשת, רבנו מורנו.
הַמַּבְדִּיל בֵּין קֹדֶשׁ לְחוֹל
חַטֹּאתֵינוּ יִמְחוֹל
זַרְעֵנוּ וְכַסְפֵּנוּ יַרְבֶּה כַּחוֹל
וְכַכּוֹכָבִים בַּלָּיְלָה"
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
אומרים "אדם ניכר בכוסו,כיסו וכעסו".....
אתה יכול לנבל את פיך מפה ועד הודעה חדשה,לאחל מיני מיתות
שונות ומשונות לכל העולם ואחותו,אך לא תצליח לבטל את אותות הקין שהוטבעו במצחך....באופן אישי הייתי מבטל את
אות הקין בגין הגניבה..."הגונב מגנב פטור"...אבל אות הקין
בגין עושק העובדים,זה בילתי נסלח....והייתי מוסיף עוד אות
קין בגין נסיונך הבלתי פוסק להשוות בין ישראל לגרמניה
הנאצית....אתה וקליסקי שואפים לאותם דברים היינו:
א.החזרת כל ניכדי וניני הפליטים.
ב.גרוש היהודים מיו"ש.
ג.הקמת מדינה פלשתינית ביו"ש ועזה.
ולכן ליקוקי השת ההדדיים....פוי...אם יש לכם רצון להשחט,
אל תגגרו אלא את הקרובים לכם.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
י.ש עצוב, אתה מפוחד, מפני שאתה יודע שצדק פואטי כבר נושף בעורפך החזירי, כמו שהוא נושף עתה בעורפו של עו"ד חיים שטנגר, וכמו שבעקבות הנשיפה הזאת הוא יצרף אותך לעו"ד שמעון בן-יעקב ולעו"ד מנחם בלום ולעוזריהם החלאתיים שרובם כבר מתפוררים בתכריכים.
ובעניין "אות קין" - אם תסתכל בראי, תיראה שהתבלבלת... |
אותות ומופתים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
שני אנשים שאני מכיר חוזרים ומזכירים לנו את עקרון הצדק הפואטי רב הריב והמדון עובדיה והרב הרב את מריבות עצמו והאגו שלו, רב רב סובול
אצל עובדיה כל האסונות קורים בגלל המנגל שלי בשבת
אצל עובדיה, ילדים נהרגים בתאונות בגלל מזוזות (שהן עסק לא רק בכלל)
אצל עובדיה מיליוני אנשים ישרים נטבחו בשואה כי לא מילאו את ציפיות הבורא.
אצל עובדיה המצב עוד סביר כי הוא (א) ירא מאלוהים, וחושב שאלוהים מכניס לו את כל השטויות האלה לראש, ולאלוהים לא אומרים לא, אלוהים יעשה פווו ואנחנו בעולם הבא (ב) העבירות של כל אלה שעובדיה מאשימם באסונות, הן עבירות כנגד תורתו המעוותת ונגד הציבור ולא נגד האינטרסים הצרים האישיים שלו.
ואילו הרב השני, יוצר בדימיונו הפורה קשרים אשר ראוי שיבדוק את עצמו בגינם קצת יותר טוב, הקשרים ההזויים האלה נעשים על ידי אדם שלא ירא מאיש ואינו מאמין גם באלוהים, וכל החטאים של קורבנות הקשרים הנוצרים במוחו ההזוי והדווי של רב 2 הם חטאים נגדו אישית כלומר הכל הכל אגואיסטי לגמרי.
עובדיה וסובול, עמי ותמי, הנזל וגרטל, צמד רעים, (בצרה וגם בפתח) , אחים ל"ערך" ול"דרך".
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
עו"ד יוסף פנדריך
ראוי לאמץ את שיטת המושבעים בישראל. לשיטה מספר יתרונות ובכללם העובדות נקבעות ע"י מס' רב של אנשים, תוך דיון ונסיונות שכנוע הדדים. המושבעים מנותקים מהעולם החיצון והם מרוכזים יחד עד לקבלת ההחלטה. הנימוק המרכזי נגד השיטה הוא היותו של השופט אדם מקצועי לעומת חבר המשובעים המורכב מהדיוטות, אך הסיכוי של אדם אחד לטעות הינו גדול היותר. לא ברור מדוע שיטה שהיא טובה למאות מליוני בני אדם בעולם הנאור, רעה למדינת ישראל
|
|
|
|
|
|
ליאור רזניק
מדינת ישראל, מדינת היהודים והיהודים החיים בה נמצאים תחת מתקפה. מתקפה מתמדת אשר פוגעת בלגיטימיות של זכות היהודים על הארץ, מתקפה אשר מציגה את היהודים ככובשי שטחים בלתי חוקים, מתקפה חסרת ביסוס כלשהו .במאמר זה אדבר על האמת מאחורי "השטחים הכבושים" והאם הם באמת כבושים? כבושים ממי? האם מבחינת החוק הבינ"ל הם שייכים לנו או שלא? על כל זה ועוד בגוף המאמר
|
|
|
|
|
|
איתמר לוין
סיכום עדותו הראשית של אהוד אולמרט בפרשת ראשונטורס: קו ההגנה וגלגול האחריות, ריבוי הטיסות והתמיהות שהן מעוררות, האם אולמרט באמת חסך כסף למדינה, וגם התבטאות אחת שלו שעוררה צחקוקים בקהל
|
|
|
|
|
|
נורית גרינגר
ישראל נוהגת עם הערבים-"פלשתינים" לאור הביטוי 'נעשה ונשמע' הגיע הזמן לחדול מן ההצגה ולהפסיק לשקר לעצמנו - הרשות הפלשתינית מורכבת מקבוצת רוצחים החיים על חשבון כספיהם של אנשים אחרים!
|
|
|
|
|
|
יהודה דרורי
אנחנו לא חושבים שאם הגענו לגיל 60 נגמרו לנו החיים. להפך, עכשיו אנחנו מתחילים לחיות, כי הילדים מסודרים, לנשים כואב הראש תמיד, ואנחנו פוחדים לצאת לפנסיה מוחלטת פן נזקין מהר ולא נדע מה לעשות עם עצמנו
|
|
|