X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההסתדרות הפכה מזמן להיות ההסתדרות של בעלי הכוח ושל הטייקונים ושכחה את תפקידה ואת ייעודה. מדוע להסתדרות נדם הקול? האם קיימים מניעים שאנו לא יודעים עליהם? או אולי אלה החידושים הטכנולוגיים ובמיוחד הפייסבוק שהופך אותה ללא רלוונטית בדומה לגילדת סדרי הדפוס שנעלמה מהעולם עם פיתוח המחשב?
▪  ▪  ▪
עופר עיני. ממשיך להגן על החלשים? [צילום: ההסתדרות]

לאן נעלמה ההסתדרות?, מדוע לא שומעים את קולה, לא במאבק הרופאים, לא בדרישה הלגיטימית של הרופאים המתמחים להיות מיוצגים במו"מ לשיפור תנאיהם, לא המאבק על מחירי המזון, מחירי המטרנה, מחירי החיתולים ולא במאבק להשגת דיור בר קיימה.
האם נראה לכם שזה מיקרי?, האם נראה לכם שכך היו פני הדברים אם מדובר היה בשביתה של עובדי התעשיה האוירית, או סכסוך עבודה במכתשים אגן?. ההסתדרות מזמן הפכה להיות ההסתדרות של בעלי הכוח ושל הטייקונים וכנראה שכחה את תפקידה ואת יעודה. האם הרופאים המתמחים, אשר נושאים על גבם את נטל העבודה היום יומית ואת עיקר העבודה השחורה בבתי החולים, צריכים לקחת בנוסף למאבק, גם סיכון מקצועי וסיכון אישי?!.
מדוע ההסתדרות לא עומדת מאחוריהם ומדוע היא לא תומכת במאבקם הכל כך צודק, להיות מיוצגים ושנציגיהם יהיו שותפים במאבק על עתידם !, מדוע להסתדרות נדם הקול ? האם קיימים מניעים שאנו לא יודעים עליהם? או אולי אלה החידושים הטכנולוגיים ובמיוחד הפייסבוק, שהופך אותה ללא רלוונטית בדומה לגילדת סדרי הדפוס, אשר נעלמה מהעולם עם פיתוח המחשב?.
עד לפני חודשיים, נדמה היה שהפייסבוק הוא כלי אשר היה טוב רק במדינות שכנות, כלי רב עוצמה שיעיל בעיקר במשטרים לא נאורים ולא מתוקנים ולפתע כאילו משום מקום, כלי זה מסייע בהקמת גופי מחאה, כמו מחאת הקוטג', אשר הייתה כחלוץ לפני גלי המחאה האחרים.
אולי הפייסבוק אכן עתיד להחליף את ההסתדרות ואת מוסדותיה המסורבלים והיקרים? שהרי בכול מקרה את תפקידה היא לא ממלאת כהלכה ולכן אולי פשוט הגיע הזמן לבטלה?.
על-פי הלך הרוחות הקיים, נראה שדווקא בעלי ההון מעוניינים בקיומה יותר מאשר העובדים, מצב שלכל הדעות הוא אבסורדי ולא נסבל!. במפעל אשר בו פעילה ההסתדרות קיים סיכוי סביר לשקט ולנינוחות רבים יותר מאשר מחאות בפייסבוק, מאחר שהדברים "נשלטים ומבוקרים", כלומר ההסתדרות היא הסתדרות של בעלי ההון ושל הטייקונים, אשר מעדיפים את הימצאותה באזור, דבר המאפשר שליטה בעת הצורך ולא של העם היושב בציון - ותחשבו על זה!.

תאריך:  24/07/2011   |   עודכן:  24/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם ההסתדרות בכלל רלוונטית?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הסתדרות נעלמה יחד עם רכוש של
ישע  |  24/07/11 14:20
2
עיני הפך משת"פ של הטייקונים
חד העיין   |  24/07/11 16:05
3
האם ההסתדרות בכלל רלוונטית
the cool  |  26/07/11 00:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיורא איילנד
בצד גידול בסיכונים עקב חוסר היציבות ואימוץ עמדות ידידותיות פחות לישראל, ייתכן שגם נפתחות אפשרויות חדשות    בטווח הארוך, אין ספק שאם העולם הערבי יהפוך לדמוקרטי בערכיו הרי יקל על ישראל להתקבל כמדינה שוות זכויות באזור, ובתוך כך גם לפתור את הסכסוך הממושך עם סוריה ועם הפלשתינים
ערן שכטר
המתמחים שדורשים שינוי משמעותי בתנאי עבודתם ושכר הוגן ומתאים לתפקיד ולמקצוע הרגישו כי ההסכם המתקרב בין ארגון הרופאים והאוצר לא מספק את צרכיהם הבסיסיים - ומכאן יצאו למרד
אהרון שחר
החברה המתירנית שלנו, כך נראה, היסטרית מסקס לא פחות מהחברה הויקטוריאנית    ביקורת סרט וגם ביקורת חברתית
גרשון אקשטיין
לאחר נאום בר-אילן ב-14 ביוני 2009, התקיימה שיחה בין ביבי לאביו, בן ציון נתניהו    הייתי נותן הכל כדי להיות בשיחה זו, אך הבה נאמר, כאילו, שהייתי זבוב על הקיר בביתו של אביו של נתניהו והייתי שומע את הדברים הבאים
דר דגני
השינוי הדרוש בהתייחסות לענייני המעמד האישי של אזרחי ישראל צריך להגיע דרך חקיקה, תוך החלטה אמיצה לאפשר נישואים אזרחיים. אך הדרך עוד ארוכה: אם לא ניתן להכריע בשאלות מהותיות יותר כמו כינון חוקה, דינה של הזכות להינשא בישראל 2011, נותר הרחק מאחור ומזכיר לנו שלמרות הכל, אנחנו עדיין במזרח התיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il